• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2015 - 21:45 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    For all the people who are feeling down.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Needles schreef:
    Ik heb echt zin om weg te gaan van Q. :'D


    Jij. Blijft. D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Facilier schreef:
    For all the people who are feeling down.


    Das lief c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Waarom kan je ergens anders wel vrolijk doen en bij mij niet?


    HOLY FUCK. Ik heb zojuist een zes gehaald voor een essay dat absoluut prut was. HOE KAN DIT. IK BEN HEEL ERG BLIJ NU. Maar vreemd


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Facilier schreef:
    For all the people who are feeling down.


    nahh, zo lief


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ja ugh, ik moet wel want ik heb verder toch geen leven.


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:
    Ik heb echt zin om weg te gaan van Q. :'D


    Neeeeee, Nikki. <3


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Wanneer je dinsdag van 9 tot half 1 uit 1 mega blok aan tussenuur bestaat. Ugh. 3 en een half uur wachten op je laatste les. Hoe verzinnen ze het.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Laat maar zitten joh. Ugh, kut kopieerapparaat en kut dichtgeniette bladmuziek! D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hahaha. Nu was het mijn tijd om jouw verslag te verbeteren. Twee dt-fouten dan nog. Ik zou je gezicht willen zien morgen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ga proberen te slapen en als de pijn me toch teveel is, hobbel ik wel even naar het medicijnkastje. Ugh stom oor.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Het is echt een feel-bad anime. Deze wil ik nooit meer zien. Maar aan de andere kant nog 100x opnieuw. Als ik behoefte heb om te huilen weet ik in ieder geval welke anime ik moet kijken. Tissues please..

    [ bericht aangepast op 8 nov 2015 - 23:25 ]

    Alleen maar doen wat ze zelf willen gvd. Ik word hier echt ziek van. Neemt niet eens in gedachten mee wat een ander wilt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    In een groepschat zitten en ondergespamd worden door twee vrienden die HEEL ERG HARD met elkaar aan het flirten zijn ... Hartjes. Te veel hartjes. Te veel smooth talk. *sneakt weg uit de chat*


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it