• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2015 - 21:45 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Sommige mensen hier zijn zo lief <3


    Your make-up is terrible

    Dorneget schreef:
    Ik ben een lafaard.

    You're not. You're a panda <3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    gekneusde vinger is weer bijna helemaal geheeld en eigenlijk heb ik die laptop dus niet nodig voor de SE's maar God ik heb hier zo lang op gewacht dus morgen toch maar lekker dramatisch zo'n verbandje eromheen en heel zielig kijken en mijn toetsen typen, hoezee.

    En dan nu naar huiswerkbegeleiding jij luie hoop stront, je hebt nog niets geleerd en de SE's zijn al begonnen wat is dit nou


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    gekneusde vinger is weer bijna helemaal geheeld en eigenlijk heb ik die laptop dus niet nodig voor de SE's maar God ik heb hier zo lang op gewacht dus morgen toch maar lekker dramatisch zo'n verbandje eromheen en heel zielig kijken en mijn toetsen typen, hoezee.

    En dan nu naar huiswerkbegeleiding jij luie hoop stront, je hebt nog niets geleerd en de SE's zijn al begonnen wat is dit nou


    Nou ga ik het toch eens vragen : Wat zijn SE's?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    (...)

    Nou ga ik het toch eens vragen : Wat zijn SE's?

    Schoolexamens. Van die toetsen die opgeteld 50% van je eindcijfer van dat vak vormen (de andere 50% is van het centraal examen).


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.


    Caution first, always.

    Ja, je 'bent er echt voor me'.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wat fijn dat je me eerst weken vertelt dat je me op wilt halen na het concert, en dat je dan ineens weer nee zegt.


    Caution first, always.

    Ik ben zenuwachtig voor mn presentatie bwuh. Die 5 minuten krijg ik nooit vol :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    I love my new username and stuff.

    Al vraag ik me wel af hoe ik mijn username kon veranderen terwijl ik hier nog maar 3 weken ben en hij om de vier weken aangepast kan worden.

    Buik — houd op met rommelen. Ik ga niet eten.


    Ik kan me er gewoon niet toe zetten om ook maar iets te doen... Ik was vergeten hoe erg dit ook alweer was.


    Your make-up is terrible

    The waiting is killing me.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ga ik nu serieus weer beginnen? Ik dacht dat ik wel over die BS heen was.


    Caution first, always.

    Vandaag al betere wilskracht dan de hele vorige week, gelukkig. Maar het kan nog beter.


    Your make-up is terrible