• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2015 - 21:45 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Please, talk to me.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Pyjama. The greatest invention ever.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ugh I can't stand this bs. Why the fuck are you ignoring me now?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Kan iemand dit opgefokte, rotgevoel weghalen? Ik wil niet meer bestaan.


    Caution first, always.

    Damn gurlll lekker bezig met je onderzoek ineens. Dit kan oprecht wel eens goed worden


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Facilier schreef:
    (...)
    You're not. You're a panda <3


    <33

    OTOFT: you're so sweeeeet. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dat is heel duidelijk. [naam nieuwe rekenlerares], wil je haar aub in de gaten houden. Jip heeft de neiging om zaken te ontduiken als ze het niet ziet zitten. Lees anders even haar logboek of vraag [naam trajectbegeleider] hoe het met haar zit.

    Groet, [naam teamleider]


    Dus in essentie heb ik zojuist een email gekregen van mijn teamleider aan mijn rekendocente DIE IK NOG NOOIT HEB ONTMOET dat ik lui ben (?? kutwijf ik ben blijven zitten omdat ik vorig jaar met depressie en zelfmoordneigingen kampte??? DAAR WEET JE VAN???? EN NU BEN IK LUI??!??!) en blijkbaar staat dat ook in een logboek waar ik niets van wist. Blijkbaar zijn ze dus oprecht onder de impressie dat ik een luie nietsnut ben. niks geen paranoia, gewoon oprecht. Lekker vrijeschools dit man, leraren beinvloeden voordat ze de leerling uberhaupt hebben ontmoet. leuk, stickers plakken op zieke leerlingen.

    godverdefuckingdomme.

    ik ga mezelf dwingen niet te antwoorden maar GODVERDOMME ik ben echt ziedend


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)

    Dus in essentie heb ik zojuist een email gekregen van mijn teamleider aan mijn rekendocente DIE IK NOG NOOIT HEB ONTMOET dat ik lui ben (?? kutwijf ik ben blijven zitten omdat ik vorig jaar met depressie en zelfmoordneigingen kampte??? DAAR WEET JE VAN???? EN NU BEN IK LUI??!??!) en blijkbaar staat dat ook in een logboek waar ik niets van wist. Blijkbaar zijn ze dus oprecht onder de impressie dat ik een luie nietsnut ben. niks geen paranoia, gewoon oprecht. Lekker vrijeschools dit man, leraren beinvloeden voordat ze de leerling uberhaupt hebben ontmoet. leuk, stickers plakken op zieke leerlingen.

    godverdefuckingdomme.

    ik ga mezelf dwingen niet te antwoorden maar GODVERDOMME ik ben echt ziedend


    Wat...


    Your make-up is terrible

    Wiarda schreef:
    (...)

    Dus in essentie heb ik zojuist een email gekregen van mijn teamleider aan mijn rekendocente DIE IK NOG NOOIT HEB ONTMOET dat ik lui ben (?? kutwijf ik ben blijven zitten omdat ik vorig jaar met depressie en zelfmoordneigingen kampte??? DAAR WEET JE VAN???? EN NU BEN IK LUI??!??!) en blijkbaar staat dat ook in een logboek waar ik niets van wist. Blijkbaar zijn ze dus oprecht onder de impressie dat ik een luie nietsnut ben. niks geen paranoia, gewoon oprecht. Lekker vrijeschools dit man, leraren beinvloeden voordat ze de leerling uberhaupt hebben ontmoet. leuk, stickers plakken op zieke leerlingen.

    godverdefuckingdomme.

    ik ga mezelf dwingen niet te antwoorden maar GODVERDOMME ik ben echt ziedend


    ik vind dat je daar best een officiële klacht over in mag dienen


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ratonhnhake schreef:
    (...)

    ik vind dat je daar best een officiële klacht over in mag dienen

    Dat is mijn plan B. Plan A is om de hele situatie aan mijn mentor uit te leggen en dan samen met haar, de teamleider en de trajectbegeleider rond de tafel te gaan om een aantal dingetjes over mijn "luie gedrag" eens op te helderen, want blijkbaar zijn zij onder de impressie dat toen ik stopte met therapie volgen, ik toen op magische wijze weer helemaal was genezen en dat het compleet aan mijn luiheid lag dat ik mijn werk niet heb kunnen inhalen. Als ze dan die kuthouding niet een beetje aanpassen, ga ik proberen om maar op een andere manier aan ze duidelijk te maken dat ik woest ben.

    Dit verklaart overigens wel dat mijn vorige rekendocente me behandelde als een stuk vuil dat nooit haar werk op tijd af had, terwijl ik maar één keertje mijn boek was vergeten en slechts een klein beetje achterliep, één keer. Leuk, zo'n dossier.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ja, rot toch eens een eind op man. Wij kijken heel het jaar uit naar kerst en als we door jou geen kerst vieren, dan ben ik er echt helemaal klaar mee — wat voor een onzin gaat er door die man zijn kop heen? Dit is niet de eerste keer dat er van die lullige opmerkingen worden gemaakt.
    Door hem heb ik dit jaar ook niet een verjaardagscadeau gekregen, het gaat mij dan ook niet om het cadeau maar eerder om de beloftes die worden gemaakt en die vervolgens niet worden nagekomen.
    Ik vind het echt een hele nare man en ik mag hem al vanaf dag één niet. Maar dat is ook niet zo gek als hij mij steeds loopt af te zeiken — in zijn ogen doe ik toch alles fout. Hoe durft hij zich met de opvoeding van mijn moeder te bemoeien terwijl hij een kind van net zestien rond heeft lopen die geneukt wordt op de achterbank van een auto, die super vaak alcohol drinkt, die blowt en daarbij ook nog alles bij elkaar liegt. So what dat ik veel op mijn kamer zit, een keer te laat slaap of weinig eet.. Hij houdt alles in de gaten wat ik doe en hoe ik het doe — ik word er gek van en hij maakt mij heel ongelukkig. Hij maakt mij en mijn mama geestelijk gek. Alsjeblieft mama, krijg alles snel op de rit en ga bij die man weg. Er is echt een steekje bij hem los. Het breekt mijn hart om mijn mama soms zo ongelukkig te zien. Ze heeft al zoveel nare dingen meegemaakt en ze verdiend het ook om weer gelukkig te zijn.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik word zo moe van mezelf... Waarom kan ik geen besluit maken over wat ik wil doen, welke kant van mezelf ik kies?


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:
    Ik word zo moe van mezelf... Waarom kan ik geen besluit maken over wat ik wil doen, welke kant van mezelf ik kies?
    Ik kies voor Niksel! (dance)

    [ bericht aangepast op 9 nov 2015 - 18:18 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wow, lol. Drie avonden alleen geweest, waarvan ik er geen een heb hoeven koken :W
    Avond 1 kookte mijn beste vriendin, die bleef slapen.
    Avond 2 mee uit eten met mijn beste vriendin, haar zusje, ouders en oma.
    Avond 3 bij opa en oma gegeten.

    Lol :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I hate that I push people away. I hate myself.