• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2015 - 21:45 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Muh, ik moet eigenlijk aan mn pws, maar ik heb geen zin :C


    Stenenlikker

    Caster schreef:
    I hate that I push people away. I hate myself.


    Your make-up is terrible

    Wiarda schreef:
    (...)

    Dus in essentie heb ik zojuist een email gekregen van mijn teamleider aan mijn rekendocente DIE IK NOG NOOIT HEB ONTMOET dat ik lui ben (?? kutwijf ik ben blijven zitten omdat ik vorig jaar met depressie en zelfmoordneigingen kampte??? DAAR WEET JE VAN???? EN NU BEN IK LUI??!??!) en blijkbaar staat dat ook in een logboek waar ik niets van wist. Blijkbaar zijn ze dus oprecht onder de impressie dat ik een luie nietsnut ben. niks geen paranoia, gewoon oprecht. Lekker vrijeschools dit man, leraren beinvloeden voordat ze de leerling uberhaupt hebben ontmoet. leuk, stickers plakken op zieke leerlingen.

    godverdefuckingdomme.

    ik ga mezelf dwingen niet te antwoorden maar GODVERDOMME ik ben echt ziedend


    Wooow, fuck, dat is lullig. Sowieso klinkt dat niet als een goede manier om over leerlingen te praten, maar om zo'n mail van docent naar docent dan ook nog per ongeluk (als ik het goed begrijp?) aan de leerling in kwestie door te sturen geeft tegelijk een indruk van behoorlijke incompetentie. :')
    Je plan A klinkt overigens als een erg goede aanpak. Hopelijk verbetert dat iets aan de situatie. Het begint te klinken alsof bij dit hele gedoe met de school jij, de leerling, een van weinige personen bent die zich volwassen kunnen gedragen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben zo blij met mijn 9,8 voor Nederlands :'D


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Should I tell or not tell?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oh, heel even voelde ik me schuldig om het wegduwen, maar ik heb toch niks aan jullie. Ik ben veel beter af in mijn eentje, dus ik zoek het wel uit.


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:
    Oh, heel even voelde ik me schuldig om het wegduwen, maar ik heb toch niks aan jullie. Ik ben veel beter af in mijn eentje, dus ik zoek het wel uit.


    I want this feeling as well.


    Caster schreef:
    (...)

    I want this feeling as well.


    Als je inziet hoe hypocriet ze eigenlijk zijn, wil je niks meer van ze.


    Your make-up is terrible

    Ik moet dringend 150 bladzijden chemie gaan lezen. Ik ga er aan beginnen. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Needles schreef:
    (...)

    Als je inziet hoe hypocriet ze eigenlijk zijn, wil je niks meer van ze.


    Diep van binnen weet ik dat je zo hard gelijk hebt. (':


    Hans Zimmer On Tour, maar hij komt niet naar Nederland.... *huilen*


    Stenenlikker

    Aan de ene kant zijn er stukken zoals Should we honor our treaty, King Louis’ head? / Uh, do whatever you want, I’m super dead en dan word je opeens om je oren geslagen met I imagine death so much it feels more like a memory / When’s it gonna get me? / In my sleep? Seven feet ahead of me? / If I see it comin’, do I run or do I let it be? en dat is nIET OKÉ al is Laurens' yo yo yo yo yo in context eigenlijk nog vele malen erger en dan is er dat nummer waarin de koning klinkt als een creepy ex met zijn Because when push comes to shove / I will kill your friends and family / To remind you of my love / Da da da dat da dat da da da da ya da en bij God wat heb ik dringend iemand nodig om hierover te praten. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Sleeping with other people lijkt me echt kei leuk.

    En nu hopen dat mijn mentrix aan mijn kant zal staan, want inmiddels begin ik het onbehaaglijke gevoel te krijgen dat dat stemmetje achterin mijn hoofd, dat constant zegt dat het hele schoolbeleid tegen me is, nog werkelijk gelijk heeft ook.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Yaaay af! Ik hoop dat hij op tijd bezorgd word ^^

    [ bericht aangepast op 9 nov 2015 - 20:20 ]