• Voor als je wilt overleggen of whatever


    Aan niets denken is ook denken.

    Idd, hangt per personage af.


    Aan niets denken is ook denken.

    Trapdoor > Kilgrave c:


    United we stand, divided we fall.

    Oops, dit bloedt een beetje dood...
    Ik ga vanmiddag iets posten!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Idd, dat is niet de bedoeling..


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik post ook wel regelmatig hoor maar ik wacht dan meestal tot de rest ook weer is geweest. Of hoeft dat niet perse? Maar goed ik denk dat ik na Ashallayn wel weer een nieuw stukje ga posten ^^ Het is ook echt een leuke RPG en gezellig! (:


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Ja, klopt, dat probeer ik ook wel. Maar hoeft niet per se. Ik denk dat ik vandaag ook weer ga schrijven, heb namelijk veel te veel zin om te schrijven en beter houden we het rpg levendig. Mooi dat je het leuk vind :')


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik probeer ook zoveel mogelijk te wachten tot andere ook hebben gepost, haha. Het zou heel jammer zijn als de RPG al na zo'n snelle tijd dood zou zijn.


    United we stand, divided we fall.

    Ik kan Jared momenteel vrij weinig interessants laten doen dus ik wacht vooral even tot er iets is waarop ik in zou kunnen springen, haha


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Shawn schreef:
    Ik kan Jared momenteel vrij weinig interessants laten doen dus ik wacht vooral even tot er iets is waarop ik in zou kunnen springen, haha


    Ik zit zelf ook even te kijken. Misschien kunnen broer en zus samen iets gaan doen?


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Misha kan hem zo wel ffe gedag zeggen want hij mag mordecai niet ^^


    Aan niets denken is ook denken.

    Florentina schreef:
    Misha kan hem zo wel ffe gedag zeggen want hij mag mordecai niet ^^


    Misschien zouden Jar en Meg samen in gesprek kunnen zijn, dat Misha eraan komt en dat Meghan daar geen zin in heeft en dan wegloopt. Niet subtiel, maar ook gewoon echt zodra hij begint te praten dat ze een snuivend geluid maakt en wegloopt.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ashallayn schreef:
    (...)

    Misschien zouden Jar en Meg samen in gesprek kunnen zijn, dat Misha eraan komt en dat Meghan daar geen zin in heeft en dan wegloopt. Niet subtiel, maar ook gewoon echt zodra hij begint te praten dat ze een snuivend geluid maakt en wegloopt.


    Als je wilt kan Meghan dan naar Mordecai komen? :')


    United we stand, divided we fall.

    Is goed! Stuur Meghan anders zo maar Jared, waar hij is maakt me niet veel uit, verzin maar iets :'D Ik moet nog even kijken wanneer ik tijd heb maar zal proberen zo alvast een begin te maken!


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Shawn schreef:
    Is goed! Stuur Meghan anders zo maar Jared, waar hij is maakt me niet veel uit, verzin maar iets :'D Ik moet nog even kijken wanneer ik tijd heb maar zal proberen zo alvast een begin te maken!


    Oke, ik ga nu beginnen hoop ik. Kan ik hem dan ook wat laten zeggen ofzo? (dat is een hele vreemde zin)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Gespost, ik hoop dat ik het een beetje goed heb gedaan :')


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.