• Voor als je wilt overleggen of whatever


    Aan niets denken is ook denken.

    Kun je in het vervolg niet zeggen wat misha doet (buiging maken / gesprek aanknopen), das een beetje personage besturen.


    Aan niets denken is ook denken.

    Florentina schreef:
    Kun je in het vervolg niet zeggen wat misha doet (buiging maken / gesprek aanknopen), das een beetje personage besturen.


    Dat was toch de bedoeling dat zou gebeuren, of niet? Want hij zou naar Jared gaan even gedag zeggen, dus dat zou toch al gebeuren? Ik heb echt heel erg geprobeerd te vermijden dat ik andere personages ''bestuurde'' zonder toestemming :')
    Als ik het ga aanpassen (als je dat wilt) hoe zou het dan kunnen?

    Ik hoop trouwens dat je het niet erg vind dat Meghan Misha niet mag, want ze is gemeen tegen hem....

    [ bericht aangepast op 23 nov 2015 - 21:43 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ja, klopt. Maar ik moet eerst nog mijn post afmaken met Mordecai en het was meer de bedoeling dat ik dan zelf dat gedag zeggen post, snap je? Maar maakt niet uit, je hoeft het niet aan te passen hoor

    Tuurlijk niet, dat is juist interessant voor de scene ;')


    Aan niets denken is ook denken.

    Is het goed als ik in mijn volgende stukje ook naar 1 van jullie toe kom? Heel de avond met George dansen word ook saai ondanks mijn iet wat zoetsappige stukje eerder d: En heel misschien dat George toch niet mijn vriendje word want ik twijfel nu een beetje daaraan. Maar dat lost zich van zelf wel op in mijn volgende stukjes. ^^


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Tuurlijk. Het is niet leuk om met jezelf te rpg'en en hoe meer zielen hoe meer vreugd ;)


    Aan niets denken is ook denken.

    Florentina schreef:
    ja, klopt. Maar ik moet eerst nog mijn post afmaken met Mordecai en het was meer de bedoeling dat ik dan zelf dat gedag zeggen post, snap je? Maar maakt niet uit, je hoeft het niet aan te passen hoor

    Tuurlijk niet, dat is juist interessant voor de scene ;')


    anders kan ik mijn reactie nog wel even uitstellen? Dan klopt het verhaal ook weer.

    Gelukkig haha


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Haha, ik ben nu heel erg benieuwd naar Jareds stukje ^^

    Ik heb mijn reactie trouwens ietsje uitgesteld.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    M2.
    Prima hoor


    Aan niets denken is ook denken.

    Gezien de gave die Callidora heeft, mag ze zich dan met het gesprek bemoeien? ^^ Is het goed als ik morgen een stukje post? Het is al vrij laat en ik wilde op tijd gaan slapen. En je mag niet voor iemands anders personage antwoord geven. Maar hoe kunnen ze dan een gesprek aanknopen? Mag je dan wel als je een ander personage aanspreekt wel het gesprek besturen of mag ik ook toestemming daarvoor? ^^


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Je mag meghan besturen in dat gesprek, als je met haar en mordecai wil praten


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Dankjewel ^^ (:


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Asje <3

    Ga je dan naar hen toe, of niet? Nieuwsgierig aagje hier ^^


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ja ik ga naar hen toe ^^


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Okeey


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Het word ook wel vervelend dat er steeds al dingen bepaald worden. Nu ook praatte Jared in jouw post, terwijl het mijn personage is en ik niets heb gezegd. Ja ik zei dat je mocht bepalen waar hij stond, niet wat hij reageert want dat moet mijn taak zijn in de volgende post omdat het mijn personage is?


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.