• Voor als je wilt overleggen of whatever


    Aan niets denken is ook denken.

    Aw, jammer dat mensen hier niet meer zo'n zin in hebben of geen tijd voor hebben. Ik vind het wel een heel leuke RPG.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2015 - 15:29 ]


    United we stand, divided we fall.

    Ik vind het nog steeds heel leuk hoor!
    Ik heb het alleen echt suuperdruk, dus heb steeds minder tijd ):


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    En ik wacht tot iemand post (:


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Well, als mensen nog regelmatig posten zal ik het rpg niet cancellen. Misschien is het een idee om rpg vrienden te pm'en om mee te doen.


    Aan niets denken is ook denken.

    Gepost!

    Hmm, volgens mij hing er best veel van mijn stukje af, dus het zou wel eens mijn schuld kunnen zijn dat hij bijna dood ging. Heb nu in ieder geval iets gepost, zonder iemand te sturen (:


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik ga vanavond naar een kerstgala dus dan zal ik niet kunnen posten, maar morgen probeer ik zo snel mogelijk iets te plaatsen c:


    United we stand, divided we fall.

    Killgrave. Desavu (Geen idee hoe dat gespeld word, haha) Net als in deze RPG ^^ Een kerst gala! xD d:

    Maar veel plezier!! En ik heb ook gepost! Als ik iets er aan moet veranderen hoor ik het wel. ^^


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Wauw, ik ben een beeeetje heftig :')
    Ik hoop dat je het niet persoonlijk opvat, Callie :')


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Aleshanee schreef:
    Killgrave. Desavu (Geen idee hoe dat gespeld word, haha) Net als in deze RPG ^^ Een kerst gala! xD d:

    Maar veel plezier!! En ik heb ook gepost! Als ik iets er aan moet veranderen hoor ik het wel. ^^


    *Déjà vu

    Ik heb er dus ook weer achteraan gepost. Ik hoop dat je het een beetje leuk vind.
    Btw, meghan is de deur dus uit, dus hun gesprek is nu echt afgelopen.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Oh ja haha nee geeft niet. Nu word het juist spannend. Ach als zussen leggen ze het later wel bij en zal voor Meghan ook iets duidelijker worden als Callie haar spreekt ^^


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Jup jup
    Ik ben wel heel benieuwd hoe Callie hierop zal reageren Meg is te ver weg om haar gedachten op te vangen, dus Callie zal het alleen met de woorden van Meghan moeten doen.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik ben bezig met de volgende post. ^^ En staan de kamers van Meghan en Callie naast elkaar? Of in de buurt? Voor dat uitpraten dingens enzo (':


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    @Kilgrave, ik hoop dat je vanavond tijd hebt om weer te reageren ^^


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik ga vanavond proberen iets te posten!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Gaat er nog iemand iets posten? (Sorry als ik ongeduldig ben) ^^ (':


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella