• Voor als je wilt overleggen of whatever


    Aan niets denken is ook denken.

    Shawn schreef:
    Het word ook wel vervelend dat er steeds al dingen bepaald worden. Nu ook praatte Jared in jouw post, terwijl het mijn personage is en ik niets heb gezegd. Ja ik zei dat je mocht bepalen waar hij stond, niet wat hij reageert want dat moet mijn taak zijn in de volgende post omdat het mijn personage is?


    Verderie, doe ik het (alweer) fout. MAar hoe kan je dan een olange post schrijven, als je steeds aleen jouw reactie van je personage neerzet? ER moet toch wel enig gesprek plaatsvinden? Confusing. Moet ik het aanpassen?


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Omdat je hetgeen wat een ander zegt mag herhalen. Zegt jouw personage als het ware hallo, mag ik de hallo en haar bewegingen "herhalen" in mijn post, maar er niets bij verzinnen.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Het is de bedoeling dat jou personage een vraag stelt en dan laat je iemand anders reageren. Dit betekend niet dat je personage niet meerdere dingen kan zeggen in 1 post, dan doe je gewoon meerdere vragen met weer wat beschrijvende rekst ertussen.


    Aan niets denken is ook denken.

    Florentina schreef:
    Het is de bedoeling dat jou personage een vraag stelt en dan laat je iemand anders reageren. Dit betekend niet dat je personage niet meerdere dingen kan zeggen in 1 post, dan doe je gewoon meerdere vragen met weer wat beschrijvende rekst ertussen.


    Ja oke, dt begrijp ik ook nog wel :')
    Sorry guys, Ik beloof dat ik het niet meer zal doen. Heb mijn stukje ook aangepast nu.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2015 - 17:10 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Hoe kan ik een gesprek met iemand knopen als ik net naar hen toe kom lopen? Of mag ik omdat van wegen Callidora haar gave ook herhalen wat jullie hebben gezegd? Want ik vind het nu best lastig om een stukje te schrijven en ik heb geen zin om heel de tijd met me zelf te rpg'en ^^ (':


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Tuurlijk mag je dingen herhalen, maar niet verzinnen voor een ander :'D
          En wat mij betreft hoef je het echt niet te vragen om naar iemand te te lopen of iets hoor!


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Aleshanee schreef:
    Hoe kan ik een gesprek met iemand knopen als ik net naar hen toe kom lopen? Of mag ik omdat van wegen Callidora haar gave ook herhalen wat jullie hebben gezegd? Want ik vind het nu best lastig om een stukje te schrijven en ik heb geen zin om heel de tijd met me zelf te rpg'en ^^ (':


    Je kan ook een nieuw iets starten, een probleem of discussie of wat dan ook, maar herhalen mag altijd.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2015 - 20:29 ]


    United we stand, divided we fall.

    Oke dan ga ik nu verder met het stukje haha ^^


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Hebben ze in de 19e eeuw al kleur lenzen? d':


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Lijkt me niet, haha.


    United we stand, divided we fall.

    Haha d:


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Aleshanee schreef:
    (...)

    Oh foutje d: En vind je dat echt? En wat vind je er leuk aan? (Ben totaal niet nieuwsgierig ofzo (': ) xD Maar dankjewel!


    Even naar dit topic (:

    Ja ik vind haar echt leuk!
    Omdat je zo heel origineel omgaat met de mogelijkheden en omdat je personage blijkbaar zulke connecties heeft. Ik vind Serena echt leuk! Hoewel het toepasselijker qua naam zou zijn geweest als ze half zeemeermin was ofzo. Die naam is daar erg vaak bij gebruikt


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Wauw bedankt! Ik doe mijn best ^^ Maar is ze niet te saai? Want er gebeuren nou nog niet echt dingen bij haar waar van je denkt Wow. d:

    Haha. Die naam is officieel een vampieren naam. Want op facebook had ik een tijd terug een quiz gedaan ofzo wat je vampier naam zou zijn en Callidora is mijn vampier naam xD dus sinds dien gebruik ik die naam Veel! Haha Maar die naam kan inderdaad ook voor zeemeerminnen.


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Leuke stukjes!
    Ik ga zo weer posten, en deze keer ga ik het helemaal goed doen! :')


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik wil dit rpg niet cancellen, maar aan de reacties te zien heb ik het idee dat mensen niet meer zo gemotiveerd zijn.

    Kunnen we daar iets aan doen?


    Aan niets denken is ook denken.