• Halloo lieve q'ers. Zijn er mensen of eerder de ouders van jullie die de Carmen kookt boeken heeft en ze zou willen verkopen? Ik heb namelijk mijn oma haar kookboeken uitgeleend aan mijn schoonouders en nu zijn ze foetsie verdwenen. Ik wil ze namelijk terug want mn oma was er erg op gesteld en ze vond het al erg toen ze eerder eentje kwijt was. Dus als iemand me kan helpen om ze te kopen dan waardeer ik dat echt.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2015 - 18:13 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dat is echt slecht van je schoonouders. Als je het van iemand geleend hebt, moet je er voorzichtig mee zijn. Ik ken de boeken niet, maar hebben ze het niet gewoon in de boekenwinkels liggen?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Best wel duur voor één boek op bol.com


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Siwon schreef:
    Dat is echt slecht van je schoonouders. Als je het van iemand geleend hebt, moet je er voorzichtig mee zijn. Ik ken de boeken niet, maar hebben ze het niet gewoon in de boekenwinkels liggen?
    Nee, ze zaten in de tijd bij de story.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hm, beetje slordig dat ze die zomaar kwijt raken. Zeker als je oma er zo gehecht aan is geraakt.
    Je zou anders even kunnen kijken op marktplaats? Daar hebben ze vaak ook nog wel veel van dat soort dingen.

    Je zou tweedehands kunnen proberen om het te krijgen, dan vallen de prijzen misschien een beetje mee.^^


    Queer zijn is gewoon alles

    Omg serieus? :/


    If I were once a planet, you were the axis

    Ik heb er een paar op ebay gevonden dus nu maar hopen dat ik ze te pakken krijg. Pfff ik vind het echt zo dom.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Shtako schreef:
    Omg serieus? :/
    Ze liggen vast bij die dvd.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nakotak schreef:
    (...)Nee, ze zaten in de tijd bij de story.

    Huh?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Siwon schreef:
    (...)
    Huh?


    Dat is een tijdschrift. ^^

    Ik zou ze ook online proberen zoeken. Hopelijk krijg je ze redelijk goedkoop te pakken. c:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Dat is een tijdschrift. ^^

    Ik zou ze ook online proberen zoeken. Hopelijk krijg je ze redelijk goedkoop te pakken. c:

    Ooh, serieus? Hahaha. Ik dacht direct aan de story hier op Quizlet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Siwon schreef:
    (...)
    Ooh, serieus? Hahaha. Ik dacht direct aan de story hier op Quizlet.


    Dat dacht ik al, haha. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Dat dacht ik al, haha. :'D

    Hehe, thanks voor het uitleggen c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ugh ik ben voornamelijk nog op zoek naar de Soep voor elke dag editie, dus als iemand deze vindt, alvast bedankt. :D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Waarom moet jij hier eigenlijk zo veel moeite voor doen? Je schoonouders hebben dat van jou geleend en zouden er toch moeite voor moeten doen om het je terug te bezorgen?