• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Dorneget schreef:
    (...)

    De een voor IOTM en de ander voor QMagazine? c:


    OTOFT: Ugh. Ik wil wel een andere hond, want ik wil gewoon een klein hondje, en deze wordt zo verschrikkelijk groot. Maar hij is ook een lieverd en wil ook knuffelen dus misschien kan ik beter geen kleine hond erbij nemen? Ik weet het niet. Bij twijfel in ieder geval niet doen, lol. Ik ga geen hond nemen puur zodat ik dan een hond heb. Als ik een klein hondje neem is het omdat ik het écht wil en er écht een klik mee heb.


    Goed idee!


    26 - 02 - '16

    Theirin schreef:
    (...)
    *O*


    I k ow right!! Ik wil de andere ook, al schijnt 2 niet geweldig te zijn..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik. ga. aan. die. fucking. beoordelingen. werken. en. geen. smoesjes.

    ---

    Niet zomaar de telefoon ophangen, stommerd.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2015 - 19:54 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Omfg, ideale droombaan. Tenminste iets wat ik daadwerkelijk zou kunnen bereiken.

    Jonty schreef:
    (...)

    Wel toevallig. Bijna kerst en jouw konijn is weg. . .


    Daar moest ik dus ook aan denken.... Maar wie steelt een konijn op klaarlichte dag...?


    Stenenlikker

    Therizinosaurus schreef:
    (...)

    Daar moest ik dus ook aan denken.... Maar wie steelt een konijn op klaarlichte dag...?


    Hetzelfde als wie breekt erin op klaarlichte dag. Het gebeurt (no_chears)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hahah. Pap op tv met een geniale opmerking naar Gina toe: "Ik heb ook oliebollen." :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    HOLY SHIT!! Ik mag in de Closed Beta spelen!! WHAAAAT. Omg yess.

    Alleen even huilen nu omdat mijn laptop niet meer spellen aankan dan die er nu op staan.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2015 - 20:25 ]

    Dit is toch echt om van te huilen, een Facebookpagina die 'Women should be in the kitchen' heet? Pathetic much D:<

    De reactie die ze onder veel foto's bij mijn lievelingspagina zetten, urgh:

    Why are women allowed to be on the internet? All women deserve to be beaten senseless until they get in the kitchen and start cooking meals


    Ik weet dat het obviously een troll is, maar kom op hé.

    I want to find this person, and kill it.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2015 - 20:30 ]


    26 - 02 - '16

    Pfff, ik heb zo'n bui dat ik nergens zin in heb en ik alleen maar als een soort zombie voor me uit zit te staren. Hate this :c


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Vandaag was een slechte, slechte dag. Nu durf ik dat enthousiaste mailtje naar mijn geschiedenisdocent eigenlijk ook niet echt meer te sturen, want als dit geluk aanhoudt, heeft hij dus nul ervaring met het online kijken van series en raakt hij alleen maar geïrriteerd van alle reclame, hoe goed mijn bedoelingen ook waren. Struggles.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Roxette schreef:
    Dit is toch echt om van te huilen, een Facebookpagina die 'Women should be in the kitchen' heet? Pathetic much D:<

    De reactie die ze onder veel foto's bij mijn lievelingspagina zetten, urgh:

    (...)

    Ik weet dat het obviously een troll is, maar kom op hé.

    I want to find this person, and kill it.

    Kom met die beating dan, moet je wel raak slaan lol. Nee oke, joke. Ik moet aan mijn vader denken hierbij. Hij is zo seksistisch en oud, bijna antiek, ingesteld.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gelukkig heb ik het laatste tabletje van m'n antibiotica kuur gehad. Hopelijk ga ik me gauw weer fitter voelen ):


    26 - 02 - '16

    ah fack nu al spijt wie stuurt er nou een link naar zo'n watchseries website naar z'n docent met een serie die letterlijk twee seksscènes in de eerste vijf minuten heeft, like, zelfs voor de vrije school is dat raar.

    hij zou m zo leuk kunnen vinden tho, zelfs al zou ik mijn ziel willen ruilen om die email terug te halen.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Kinderzeer hoe kom je nou weer aan kinderzeer je zei dat het gewoon een wondje was o god je bent zo dood als ik het ook krijg


    i put the fun in funeral