• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Misschien maar beter dat ik niet toen heb gevraagd of ik die toets eventueel mag herkansen, omdat ik ziek was. Een 9.6 is prima haha. Ik ben blij in ieder geval c: Het gaat de goede kant op met dit tweede rapport c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Hectische dag met het nieuwe kassa systeem.

    Fantastic Beasts, waarom duurt het nog zo lang voor ik je kan zien. D:


    Tuurlijk ga ik mee. Alles voor cheesecake. :Y) :Y) :Y)

    [ bericht aangepast op 15 dec 2015 - 13:11 ]

    Omfg, de people skills van die receptionist. Hoe heb jij deze baan gekregen? :')


    Caution first, always.

    "Jij hebt echt hele mooie lange vingers."
    Uhhh. Thanks, I guess?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Probeer mij niet te bestempelen als je mij niet eens kent. Ik ben een erg gecompliceerd wezen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Kater en misselijk, holy shit.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Christmas Sweater. Met katten. En geen van hen heeft een rokje aan om te laten zien dat het hetero katten zijn. They're gay now.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Wtf, waar is mn konijn.....? Ik hoop maar dat het verband houd met het feit dat mn moeder ook weg is... Al betekent dat waarschijnlijk dat ze bij de dierenarts zijn en dat lijkt me nou ook niet bepaald een goed teken.
    Edit: Okay, moeder kwam zonder konijn thuis, dus hij is ontsnapt ): Kans is klein dat we m terug vinden.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2015 - 15:57 ]


    Stenenlikker

    Therizinosaurus schreef:
    Wtf, waar is mn konijn.....? Ik hoop maar dat het verband houd met het feit dat mn moeder ook weg is... Al betekent dat waarschijnlijk dat ze bij de dierenarts zijn en dat lijkt me nou ook niet bepaald een goed teken.
    Edit: Okay, moeder kwam zonder konijn thuis, dus hij is ontsnapt ): Kans is klein dat we m terug vinden.


    Wel toevallig. Bijna kerst en jouw konijn is weg. . .


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Savages schreef:
    "Jij hebt echt hele mooie lange vingers."
    Uhhh. Thanks, I guess?


    Mooie openingszin/versiertruc ^^

    Gisteren at je in één avond een halve pan pasta (terwijl je wist dat ik er ook nog wel wat van had gewild) en bleef je plotseling tot na twaalven op de bank hangen terwijl je altijd rond elf max gaat slapen, eergisteren was álle kerstchocolade die 's ochtends nog op tafel stond 's middags verdwenen en vandaag luister je duidelijk naar geen woord dat ik zeg, zelfs niet als we juist praten over het feit dat je wat ik eerder zei niet had gehoord/begrepen, en stel je voor dat ik zelf maar brood moet bakken als ik vraag waarom we geen brood meer in huis hebben (of iets anders, eigenlijk). Dit is totaal niet hoe ik je ken. D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Haha, heel grappig. Doe even normaal.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Yaaay, ik heb de sleutels van mijn woning! *O*


    Caution first, always.

    Just... get out of my life. Als je het nu NOG NIET DOOR HEBT. Dan ben je echt wel f*cking dom. En dan stuur je me opeens dat nog, nou doei hè.