• Dit is iets wat in NaNoWriMo topics vaak wordt gedaan. Het is zowel erg interessant om te lezen als gewoon leuk om stukjes van iets waar je aan werkt te delen, dus het leek me goed om dit ook in niet-november maanden van het jaar te doen. ^^

    Het idee is erg simpel: post hier de laatste zin die je aan je verhaal (of werkstuk/essay/brief aan je oma, als je rebels wilt zijn) hebt geschreven. Als je daarna meer schrijft, mag je het natuurlijk nog een keer doen. :Y)

    [ bericht aangepast op 16 dec 2015 - 0:06 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Arbeidsongeschiktheidsverzekering, ook niet geheel onbelangrijk.

    Ondernemingsverslag... buh

    Het voelde goed mezelf onder de mensen te begeven, de “Shabat Shalom”'s in ontvangst te kunnen nemen en met een vriendelijke, oprechte glimlach te kunnen antwoorden.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2016 - 16:55 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Deze toplaag kan – afhankelijk van het klimaat – vervolgens verdwijnen door wind of water. Dit wordt bodemerosie genoemd.

    Aardrijkskunde, fun.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2016 - 17:20 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Rutherforth schreef:
    Deze toplaag kan – afhankelijk van het klimaat – vervolgens verdwijnen door wind of water. Dit wordt bodemerosie genoemd.

    Aardrijkskunde, fun.


    Het tropisch regenwoud?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    ‘Gisteren wekte ik de indruk dat ik je vergeten was.’ Ze keek naar hem op. ‘Maar dat is niet zo. Ik ben juist bang dat ik je niet kan vergeten.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Gewoon uit principe zou ze Sirius Black al niet knap noemen of ook maar op enkele manier zo over hem willen denken.

    Het feit dat ik een fanfictie schrijf die begint met de hoofdstuktitels 'Verenbal', 'Gothics' en 'Botsing' belooft al niet te veel goeds geloof ik :')


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Onbewust liet ik mijn blik even langs mijn beide schouders gaan, maar er was geen wezentje te vinden.
    Nieuw verhaal/verhaalidee, ik ben benieuwd of dit iets wordt, of dat het als het zoveelste onafgemaakte verhaal op mijn computer eindigt.


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    "Wat is het plan?" vroeg hij, toen de man hem zag.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    'Weet ik niet.' zegt hij. 'Wil je het nog een keer proberen?' Ik knikte en ik druk dit keer zelf mijn lippen op de zijnen, en hij kust me terug.
    awgh <3


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Even was ik met mijn gedachten op een andere plaats, maar al snel werd ik wakker geschud; midden in de kamer stond een pakket.


    26 - 02 - '16

    Hij kreeg hier alleen maar zenuwen van.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    "Ik weet niet eens het verschil tussen may en could," hij keek Laurens aan. "Ik ga echt nooit een voldoende halen." Laurens haalde zijn schouders even op.
    "Als we nu even leren en morgen weer, weet ik zeker dat je een voldoende haalt, echt," glimlachte hij. "Je wilt gewoon ijs," lachte Joost naar hem. "Ik wil liever een voldoende zien," zei Laurens serieus en pakte het boek terug.

    Meer dan een zin, boeie ;')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dan bood de pijn van de diepe krassen die haar nagels in haar onderarmen achterlieten de enige verlichting, zodat de wonden die haar ziel had opgelopen zich ook als littekens op haar lichaam begonnen af te tekenen.

    Beetje vage zin, maar ja. Zit iets in wat ik wil houden. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    “Don’t worry, ma, I’ll be there. No way in the world I’d miss Bec’s 18th birthday, you know that,” the guy said, the exasperated sigh that followed barely audible because of the distance. “I just got home from doin’ a graveyard shift. Just let me get an hour of sleep first, okay?” Maybe this was ‘Barnes in 1B’.

    (Ik ben na 50k aan Truly Madly Deeply opnieuw begonnen. Echt een slechte gewoonte)

    [ bericht aangepast op 5 jan 2016 - 11:52 ]


    Ex astris, sciencia

    De hoofdgedachte geeft antwoord op de vraag: wat is het belangrijkste wat in de tekst over het onderwerp wordt gezegd?

    Nederlands.................bah.............