• Dit is iets wat in NaNoWriMo topics vaak wordt gedaan. Het is zowel erg interessant om te lezen als gewoon leuk om stukjes van iets waar je aan werkt te delen, dus het leek me goed om dit ook in niet-november maanden van het jaar te doen. ^^

    Het idee is erg simpel: post hier de laatste zin die je aan je verhaal (of werkstuk/essay/brief aan je oma, als je rebels wilt zijn) hebt geschreven. Als je daarna meer schrijft, mag je het natuurlijk nog een keer doen. :Y)

    [ bericht aangepast op 16 dec 2015 - 0:06 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    She stared pensively in the distance. "This is a real adventure, but there are so many dangers I barely dare to sleep. At home there are no wargs or orcs, no bandits with swords or fire-breathing dragons." She stared at her shoes. "But they lock you up when you hear voices in your head or see things that are not really there."


    Every villain is a hero in his own mind.

    The night of 9 December – at 11:39 precisely – she became a murderer.


    A girl who wonders.

    I've read a conspiracy theory about Jeff the killer being a schizophrenic child and the whole story all happened in his head. His brother Liu was an imaginary friend. Jeff was send to prison when he stabbed his father because he taught his father was being attacked. Later he became extremely aggressive in prison, and cut himself a Chelsea grin.


    Niet mijn beste engels

    Weerstand bieden was tijdelijk, slechts een adempauze voordat een volgende vlaag van geweld over het land raasde en onschuldige zielen meesleurde in zijn kwaadaardigheid.


    Every villain is a hero in his own mind.

    “Uwe hoogheid,” zei ik en ik maakte een korte buiging, waarna ik naar de prinses toe liep om haar te helpen met haar jurk.


    That is a perfect copy of reality.

    Sommige mannelijke en onzijdige naamwoorden veranderen niet: wanneer ze enkelvoud eindigen met -chen, -lein, -el of -er.
    Mezelf Duits aan het leren.

    Was het verhaal dat de mannen haar verteld hadden wel waar?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Echter was het makkelijk haar zorgen te vergeten wanneer ze Pride and Prejudice las.


    Stiekem schrijven en op Q <3


    Happy Birthday my Potter!

    Natuurlijk ligt het ook aan de school waar je op zit


    i wanna die with you once or twice.

    "Zeg het nog eens?"


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    James en James’ ouders waren een paar van de weinige andere mensen op de wereld die Sirius begrepen als hij een poging deed zich ergens voor te verontschuldigen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Lorraine couldn’t see much, she only saw the outline of the man (she guessed it was a man, since the person was well built), who seemed to be sleeping.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2015 - 15:54 ]

    Oh, denk ik. Dus je lichaam kan ook afwijken van dat van een gewoon mens.


    obsessive rage

    Dus, geest bedorven door champagne en een paar slokken jenever, draait hij de deurknop stilletjes om en opent de deur.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    ‘Bilbo?’ Zijn stem trilde, nog meer dan anders. ‘Ben jij dat echt?’


    Every villain is a hero in his own mind.