• Dit is iets wat in NaNoWriMo topics vaak wordt gedaan. Het is zowel erg interessant om te lezen als gewoon leuk om stukjes van iets waar je aan werkt te delen, dus het leek me goed om dit ook in niet-november maanden van het jaar te doen. ^^

    Het idee is erg simpel: post hier de laatste zin die je aan je verhaal (of werkstuk/essay/brief aan je oma, als je rebels wilt zijn) hebt geschreven. Als je daarna meer schrijft, mag je het natuurlijk nog een keer doen. :Y)

    [ bericht aangepast op 16 dec 2015 - 0:06 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    I got al little bit older, I got a little bit colder.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Misschien werd ik wel gek.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    De zoete geur die in het vertrek hing, deed haar denken aan de wierook die altijd rondom de Sint-Laurenskerk aanwezig was.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2015 - 14:47 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Peter Pan.' antwoord ik.


    obsessive rage

    She didn't even realize she was holding the newborn infant, until her arms started feeling heavy and the blood dripping down her leg left an unmistakable stain on her favorite sneakers.


    A girl who wonders.

    'You will be alright, girl, my money is still on you.'


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Naarmate de wereld van buitenaf beter wordt waargenomen en groter wordt, wordt de belevingswereld ook beweeglijker en dieper en komen deze twee kanten steeds dichter tot elkaars ontmoeting waaruit kunst kan ontstaan en vaak ook een mogelijkheid tot herstel.


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Ze speelde wat met haar vingers en ze keek naar de muur, te bang om iets te zeggen.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2015 - 21:44 ]


    That is a perfect copy of reality.

    She was the light of my life. And now she is the light of another man's life.


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    'J.. Je hebt me bevrijd,' stamel ik. 'Waarom?'


    obsessive rage

    "You better. We're not waiting for you," Peter said without even the slightest bit of compassion in his voice. "Time to go."


    ars moriendi

    Seth laughed, swept Daisy from her drunken feet, and saluted the lot he left behind, ‘See y'all tomorrow’, and disappeared.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    “Je was er niet bij,” wimpelde ze haar koeltjes af. “Je zou het niet begrijpen, maar goed. Welkom op Beauxbatons.”


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Zijn stem was niet meer hees en luider dan eerst, “Ja…” hij richtte zijn blik ook voor zich uit, “Ja, dat moet dan maar.”

    [ bericht aangepast op 26 dec 2015 - 23:46 ]


    made a list of my regrets and you were the first, love

    "Nooit boogschieten zonder bescherming, dus," zei hij, terwijl hij schouderophalend zijn mouw over de rode strepen op zijn linkeronderarm trok.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.