• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kilgrave schreef:
    (...)

    Met kerst zit mijn hele familie bij elkaar, en het is toch over een paar dagen.

    Ah okee. Nja, hoop dat t goed gaat voor je. ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Criostal schreef:
    waarom heb ik eigenlijk zo een moeite gedaan voor mijn profiel als ik hem toch na Kerst terug ga veranderen?

    Omdat het er mooi uit ziet. :Y)

    Oh ja, eigenlijk kan ik die stage ook niet doen.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Elvenking schreef:
    (...)
    Omdat het er mooi uit ziet. :Y)


    Why thank you :')


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Jep. Bij het boogschieten heb ik echte vrienden. c:
    (In real life dan eh. Weet ook wel dat dr echte vrienden zitten op Q. Maar ik bedoel in de buurt van waar ik woon. :p)

    [ bericht aangepast op 20 dec 2015 - 14:23 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Steek dan meteen een mes in m'n rug


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Ik heb er een hekel aan als mensen maar op één ding uit een langer bericht reageren wanneer we dingen gedaan proberen te krijgen. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Duidelijk. Laat ook maar zitten, ik moet inmiddels wel weten dat ik iedere keer afgewezen word, maar steeds blijf ik het proberen.

    Ik wil niet meer. D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Oh god, ik word gek. Ik wil weer terug naar school. Waarom wilde ik ooit kerstvakantie? Nonono


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Van die personen die dan zeggen dat je niet tegen hen praat, terwij jij als laatste iets hebben gezegd. Ja, hallo... klaag niet voordat je iets zeker weet. Thanks.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2015 - 16:04 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    I can't always be your shining star. Be your own.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    50 gratis condooms bij CZ. Toch maar eens besteld. :W


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Fmmlllll, waarom staan er letterlijk OVERAL spoilers van star wars. Not cool dudes. ;-;