• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Laat ik mezelf eens bewijzen.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Tgoh, toch wel opvallend dat mijn Q's niet in de FAQ's staan en ik dus hard naar antwoorden moet gaan zoeken, wat mijn leren vertraagd. Nu nog mijn concentratie proberen te behouden. Volgens mij kost het mij meer concentratie om mijn concentratie te behouden dan om te leren.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Hypes waarmee je dood wordt gegooid. It's getting fucking annoying.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Je werk is 5 minuten lopen, why the heck ga je met de auto?

    Not feeling like it anymore.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Eindelijk in mijn eigen huis!


    I'm your little ray of pitch black.

    This was a most interesting weekend..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Savages schreef:
    I can't always be your shining star. Be your own.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb net een heel stuk geschreven en stuur het naar jou, en dan pas jij twee minidingen aan en maakt een opmerking over wat ik heb geschreven en stuurt het weer terug? Ik hoopte eigenlijk op iets meer. :x


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Super goed ziekenhuis. NOT.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2015 - 19:11 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Guess that's what it feels like being heartbroken. Good job Lieke, now you've hurt the three people you love the most in 24 hours. Well done.

    This is great.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Nee, ik wil niet een hele dag met hem in Amsterdam zijn. Ik ben bang.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Geweldig dat jullie steeds afspreken zonder mij. Geweldig dat jullie een groepschat hebben zonder mij. Dat is heel vriendelijk. Ik denk dat ik de boodschap begrijp, hoor.


    she believed she could & so she did

    O gawd. Ik zie veelste veel leuke boogschietspullen voor een goedkope prijs. HAAL ME WEG VAN DE ALIEXPRES! :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •