• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "Ignite, my love. Ignite."

    I just burned my tongue on my food and it made me realise that sometimes the ones you love hurt you the most.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Alsof je zelf een van de dunste bent. Kijk eerst naar jezelf dan naar een ander (cat)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zo, de mango kwarktaart met aardbeien gelei saus is klaar en de arretjes cake staat in de koelkast. Wat een bakdag vandaag (:

    Wel, die drang is geen drang meer. Dat scheelt. Denk ik?

    Hoe ik me momenteel voel.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    *krak*
    Oh shoot. Did you hear that? I swear I just heard my heart breaking. Or maybe it was my soul.

    Ohja, ik moet eraan denken dat de meeste lezers niet zullen weten welk verhaal zich eerder heeft afgespeeld en dus die personages niet kennen....
    Maar ik ken mijn personages door en door, en ergeet dus nog wel eens dat anderen ze nog niet echt kennen, crap.


    Stenenlikker

    Criostal schreef:
    Hoe ik me momenteel voel.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Groot dictee der Nederlandse Taal hiephoi


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    De Douglas is eng, als je één keer met je tas zwaait ligt de halve winkel op de grond en moet je €1000 neerleggen


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Aaah, hoofdpijn. -.-


    Ik wil een tuin vol egels

    Pissarro schreef:
    Groot dictee der Nederlandse Taal hiephoi


    Yess. Ik heb hier ook de tv gekaapt.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ah Zorro, grootste jeugdliefde. Stiekem nog steeds wel een beetje hehe.

    ogodogodogodogod ik maak het alleen maar erger aaaaaaaaaa


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Geen zin in morgen.


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.