• Dag lieve medestudentjes,

    Voor de Belgen onder ons die op de unif of hogeschool zitten (of de mensen die in België studeren ^^), is de leukste tijd van het jaar weer aangebroken: de blok! En daarna de examens natuurlijk. :'D Het leek Patholoog en mij wel een leuk idee om dit jaar een topic aan te maken waarin we elkaar kunnen steunen als het blokken wat minder goed gaat. (nerd)
    Dus, wat studeren jullie op dit moment? Of beter: wat zouden jullie moeten studeren nu? :W
    Veel succes allemaal!





    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Er staan zoveel c/k fouten in mijn cursus dat ik ze zelf nu ook al begin te schrijven. Jaja, mijn nederlands is kapot :W


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Produkt? :') Ik verbeter altijd alle fouten die ik tegenkom, haha. Het waren er veel bij chemie.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Oh ik kan daar ook nooit tegen. Ik heb in een cursus van biologie eens zien staan (echt waar, ik meen het serieus) 'ruggegraad' ... Toen had ik veel zin om m'n prof een mail te sturen met in de bijlage een flyer van een bijscholingscursus Nederlands


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    RabidKiller schreef:
    Oh ik kan daar ook nooit tegen. Ik heb in een cursus van biologie eens zien staan (echt waar, ik meen het serieus) 'ruggegraad' ... Toen had ik veel zin om m'n prof een mail te sturen met in de bijlage een flyer van een bijscholingscursus Nederlands


    Bedankt, je hebt zonet mijn dag gemaakt. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Het was reaktie (ik zit ook aan chemie:') )
    Het blijft niet alleen bij c/k-fouten, ik heb ook al zinnen gevonden waar drie keer als elkaar "wordt" instaat en het wondermooie "diamand".


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Bobbi schreef:
    Het was reaktie (ik zit ook aan chemie:') )
    Het blijft niet alleen bij c/k-fouten, ik heb ook al zinnen gevonden waar drie keer als elkaar "wordt" instaat en het wondermooie "diamand".


    Oh nee. D: Als het je kan troosten, ik heb er al inhoudelijke fouten uitgehaald. :W
    En ik zit ondertussen al bij Analyse, want dat is eigenlijk mijn eerste examen. :') Het buisvak, heuj.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Oh nee. D: Als het je kan troosten, ik heb er al inhoudelijke fouten uitgehaald. :W
    En ik zit ondertussen al bij Analyse, want dat is eigenlijk mijn eerste examen. :') Het buisvak, heuj.


    Een vriendin van me doet wiskunde en zij vind dat vak echt fantastisch (maar zij is dan ook echt de grootste wiskundenerd die ik ken)
    Het zijn bijna enkel bewijzen die je voor dat vak moet kennen, toch? Ik ben blij met mijn 3-studiepunten-wiskunde waar het moeilijkste stuk differentiaalvergelijkingen is :')


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Bobbi schreef:
    (...)

    Een vriendin van me doet wiskunde en zij vind dat vak echt fantastisch (maar zij is dan ook echt de grootste wiskundenerd die ik ken)
    Het zijn bijna enkel bewijzen die je voor dat vak moet kennen, toch? Ik ben blij met mijn 3-studiepunten-wiskunde waar het moeilijkste stuk differentiaalvergelijkingen is :')


    Ik doe geen pure wiskunde (gelukkig :'D) dus wij moeten veel minder bewijzen kennen. We zien ze wel, maar op 't examen vraagt ze toch om iets zelf te bewijzen, iets dat we nog niet gezien hebben. En wij krijgen ook vaker 'waar/vals' vragen, die je doen moet aantonen met een of andere stelling. :')
    Differentiaalvergelijkingen zijn stom, meh. D:
    Ik zit nu aan de Laplacetransformatie (nog drie pagina's *O*) en morgen begin ik aan rijen en reeksen, het laatste deel van de cursus. Dan heb ik alle hoorcolleges gedaan en vanaf maandag is het dan tijd voor de werkcolleges/bordoefeningen/pc-klassen/oude examenvragen. Oh, en alle gestelde vragen in de Facebookgroep nog bekijken, haha. Yay. ;D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Het moment dat je dit leest op Minerva:

    Bewijzen leren met het oog op reproductie is onnodig en zelfs onwenselijk


    Amen.
    _O_


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    In de auto op weg naar boodschappen heb ik een dikke giechel- en lachbui gekregen zonder enige reden. Oh blok, wat doe je met mij.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    In de auto op weg naar boodschappen heb ik een dikke giechel- en lachbui gekregen zonder enige reden. Oh blok, wat doe je met mij.


    Bij mij zijn de gevolgen vooral te merken op vlak van muziek. :') Ik luister constant K3 als ik aan het leren ben.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Na 3 dagen niet gestudeerd te hebben (Jarig op Kerstmis, 18 geworden, zaterdag fuif geweest voor het te vieren & zondag katerdag) ben ik er vandaag weer aan begonnen :D Niet het slimste idee miss, maar ik wou het vieren :p
    & nu lukt het dubbel zo goed om te studeren,let's do thisssss :)

    SilkeG schreef:
    Na 3 dagen niet gestudeerd te hebben (Jarig op Kerstmis, 18 geworden, zaterdag fuif geweest voor het te vieren & zondag katerdag) ben ik er vandaag weer aan begonnen :D Niet het slimste idee miss, maar ik wou het vieren :p
    & nu lukt het dubbel zo goed om te studeren,let's do thisssss :)


    Hahaha, ik heb op kerstmis ook niet veel gedaan. :')
    Ik word 18 in het midden van de examens, feest. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Hahaha, ik heb op kerstmis ook niet veel gedaan. :')
    Ik word 18 in het midden van de examens, feest. :'D


    Ohhh, das ook rot :p, dubbel feest in lesvrije week !

    SilkeG schreef:
    (...)

    Ohhh, das ook rot :p, dubbel feest in lesvrije week !


    Hahaha, jep. :'D Ik heb wel het geluk om tot drie dagen voor en na mijn verjaardag geen examen te hebben.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2015 - 15:54 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.