• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Het was wel weer een productief dagje vandaag ^^


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Vandaag een chilldagje gehad. Even 2 uurtjes gewerkt en toen weer rust. Heerlijk.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2015 - 22:47 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh jezus weer helemaal stress door die mail.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Still depressed as fuck for no reason. De feestdagen kunnen me echt worst wezen. Liever zit ik series te bingewatchen en wanhopig op antwoord van mensen in de honderdduizend groepen waarin ik zit te wachten dan contact te houden met deze kutfamilie of proberen de gigantische ruzie in de vriendgroep op te lossen die is ontstaan door die kutvriendin met haar alcohol- en drugsgebruik. En vriendje, wat vriendje? Flikker toch op met je niet of veel te laat antwoorden op berichten en ga maar werken zoals je fucking altijd doet. Wat een feest, wat een feest

    [ bericht aangepast op 21 dec 2015 - 23:24 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    3D targets zijn zo duuuuuur. :C


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik weet niet waarom, maar ik heb geen zin meer om me met bepaalde dingen heel veel bezig te houden. Bands of zo. Ik vind het echt niet boeiend meer. The heck is happening to me?


    Caution first, always.

    Theirin schreef:
    Ik weet niet waarom, maar ik heb geen zin meer om me met bepaalde dingen heel veel bezig te houden. Bands of zo. Ik vind het echt niet boeiend meer. The heck is happening to me?


    You're geoing up...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuugh.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2015 - 23:49 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Drie blauwe plekken op mn been erbij maar ik kan me niet herinneren dat ik me ergens aan gestoten heb. Ugh, zal er ooit een dag komen dat ik eens geen blauwe plekken heb? Het is pittig irritant :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    I actually just want to cry, crawl under the blankets, and sleep for two weeks.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tis laat, hiep hoi. En mijn moeder verwacht van me dat ik morgen voor tien uur heb blad geharkt, hiep hoi. (cat)


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    I'm sorry, but were you dropped on your head as an infant or were you just born stupid?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dankzij jou zit ik in een constante tweestrijd tussen serieuze zelfvertrouwensproblemen en de neiging om glitterregenbogen van geluk te kotsen en ik haat haat haat haat haat haaaaaat het. Ga weg.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Fuck, ik moet nog zoveel doen, maar ik moet ook nog slapen.


    Tijd voor koffie.

    Nieuwe obsessieeeee. Omggg.
    For realz Laura... wat doe je jezelf aan. But it doesn't matter 'cause it's so coool. Dit zijn momenten dat ik het aan mijn ouders wil laten zien... en dan kiek'n ze mie ma raar an. Mien ma wil der vast in met goan. Ie kan net zo gek as mie wees'n.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2015 - 2:02 ]