• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Adara schreef:
    O god grote kans dat hij nu met haar samen op pad is gezien de facebook posts die zij post en het feit dat hij die post heeft geliked op het moment dat die online kwam wtf wat moet ik nu y do i even care. en als ze er is dan hebben ze sowieso de nacht samen doorgebracht en ik voel me zo'n grote idioot nu. Ik kan wel janken maar dat is 'ie niet waard

    Gelukkig komen de matties vanavond en gaan we zuipen


    Duidelijk tegen iemand zijn is blijkbaar heel moeilijk in deze maatschappij..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Omg, ik krijg allemaal van die gelukkige gevoelens. :') 2008 was niet eens echt leuk, maar toch brengt Iron Maiden muziek iets positiefs terug. Damn, ik hou nog steeds zo van ze.


    Caution first, always.

    Square schreef:
    Vandaag voelt sowieso al raar en onstabiel en dan komt mijn moeder aan met "een soort van groenteburger" en zegt halverwege dat het meelwormen zijn en ik weet dat insecten de toekomst zijn en ik weet dat het irrationeel is ze niet te eten omdat ik naar word van het idee maar ik kan dit gewoon niet en zeker vandaag niet en al helemaal niet als iemand ze me laat eten zonder dat ik die keuze zelf kon maken en ik haat het dat ze niet van tevoren zei wat erin zat want ik zal nu de komende weken niets meer durven te eten wat ik niet al ken en ik haat dat ik hier zo overdreven op reageer en tegelijk haat ik dat ik mijn eigen gevoelens overdreven vind want nee, ik mag me best verraden voelen als ze me bewust iets laat eten waarvan ik eerder heel duidelijk heb aangegeven dat ik het niet wil (denk ik) en ik haat ook dat ik nu vooral zin heb om te huilen al komt dat waarschijnlijk meer doordat ik te weinig heb geslapen en binnenkort ongesteld ben dan door die stomme meelwormen.


    Naawh, daar moet je je helemaal niet rot over voelen of vinden dat je overdrijft. Ik denk dat niemand erg blij zou zijn met zijn/haar moeder als die hem/haar insecten voorzet zonder er iets van te zeggen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    I wanna cry now. Mijn mond doet best zeer en morgen moet ik naar een kaakchirurg die een enorm aparte achternaam heeft, ugh D:


    26 - 02 - '16

    Audacity schreef:
    (...)

    hugz


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Roxette schreef:
    I wanna cry now. Mijn mond doet best zeer en morgen moet ik naar een kaakchirurg die een enorm aparte achternaam heeft, ugh D:


    Wat maakt de achternaam uit?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ratonhnhake schreef:
    (...)

    Duidelijk tegen iemand zijn is blijkbaar heel moeilijk in deze maatschappij..

    Ons hele gedoe is vaag en ongedefinieerd en daar moet ik ook gewoon niet in doorgaan, maar hij heeft me wel drie keer gezegd dat hij niets met haar heeft. De laatste keer was hij zelfs bijna beledigd dat ik naar haar vroeg omdat ik hem dan zogenaamd niet zou vertrouwen.

    Helaas weet ik niks zeker maar ik ben nu wel overstuur, ugh.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Malyx schreef:
    (...)

    Wat maakt de achternaam uit?


    Dat maakt me niet uit, maar ik ben bang dat iemand is die totaal geen rekening houdt met dat ik het gewoon hartstikke eng vind. Mijn moeder had ook een keer een kaakchirurg met een aparte achternaam en die was enorm lomp tegen haar zeg maar :/


    26 - 02 - '16

    Adara schreef:
    (...)
    hugz


    hugz back


    i put the fun in funeral

    Lmao.


    Caution first, always.

    Roxette schreef:
    (...)

    Dat maakt me niet uit, maar ik ben bang dat iemand is die totaal geen rekening houdt met dat ik het gewoon hartstikke eng vind. Mijn moeder had ook een keer een kaakchirurg met een aparte achternaam en die was enorm lomp tegen haar zeg maar :/


    Weet je hoe vreselijk racistisch dat eigenlijk wel niet klinkt?


    I'm your little ray of pitch black.

    Dizcoostin schreef:
    (...)

    Weet je hoe vreselijk racistisch dat eigenlijk wel niet klinkt?



    Sorry, dat was niet mijn bedoeling.

    Oh well, nu voel me nog slechter.


    26 - 02 - '16

    Roxette schreef:
    (...)

    Dat maakt me niet uit, maar ik ben bang dat iemand is die totaal geen rekening houdt met dat ik het gewoon hartstikke eng vind. Mijn moeder had ook een keer een kaakchirurg met een aparte achternaam en die was enorm lomp tegen haar zeg maar :/


    Aw. Ik snap dat je dat eng vindt, maar ik weet zeker dat deze kaakchirurg goed voor je is. Niet iedereen is hetzelfde. Komt goed!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Roxette schreef:
    (...)

    Dat maakt me niet uit, maar ik ben bang dat iemand is die totaal geen rekening houdt met dat ik het gewoon hartstikke eng vind. Mijn moeder had ook een keer een kaakchirurg met een aparte achternaam en die was enorm lomp tegen haar zeg maar :/


    Mensen met een normale achternaam kunnen net zo goed lomp zijn, just saying :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Malyx schreef:
    (...)

    Mensen met een normale achternaam kunnen net zo goed lomp zijn, just saying :')


    Dat is mijn punt helemaal niet, maar jullie hebben vast gelijk. Ik ga verder met racist zijn met mijn tandvleespijn en huilen.


    26 - 02 - '16