• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Papa schiet op met werken ik wil weg de frituurparty wacht op mij


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Morgen naar de kaakchirurg. Ik heb wel heel de dag gedaan alsof het me niets boeit en het niets met me doet, maar nu het er op aan komt ben ik toch wel bang :C


    26 - 02 - '16

    Theroux schreef:
    Papa schiet op met werken ik wil weg de frituurparty wacht op mij


    Am I invited? :Y)


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Whoohooo coming out for being biseksual on Facebook :Y) Scheelt een hoop tijd denk ik.

    Ugh. Kom op zeg.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    This was a shitty day.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Heheehhehehehe. Ja.

    Vandaag voelt sowieso al raar en onstabiel en dan komt mijn moeder aan met "een soort van groenteburger" en zegt halverwege dat het meelwormen zijn en ik weet dat insecten de toekomst zijn en ik weet dat het irrationeel is ze niet te eten omdat ik naar word van het idee maar ik kan dit gewoon niet en zeker vandaag niet en al helemaal niet als iemand ze me laat eten zonder dat ik die keuze zelf kon maken en ik haat het dat ze niet van tevoren zei wat erin zat want ik zal nu de komende weken niets meer durven te eten wat ik niet al ken en ik haat dat ik hier zo overdreven op reageer en tegelijk haat ik dat ik mijn eigen gevoelens overdreven vind want nee, ik mag me best verraden voelen als ze me bewust iets laat eten waarvan ik eerder heel duidelijk heb aangegeven dat ik het niet wil (denk ik) en ik haat ook dat ik nu vooral zin heb om te huilen al komt dat waarschijnlijk meer doordat ik te weinig heb geslapen en binnenkort ongesteld ben dan door die stomme meelwormen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Vandaag voelt sowieso al raar en onstabiel en dan komt mijn moeder aan met "een soort van groenteburger" en zegt halverwege dat het meelwormen zijn en ik weet dat insecten de toekomst zijn en ik weet dat het irrationeel is ze niet te eten omdat ik naar word van het idee maar ik kan dit gewoon niet en zeker vandaag niet en al helemaal niet als iemand ze me laat eten zonder dat ik die keuze zelf kon maken en ik haat het dat ze niet van tevoren zei wat erin zat want ik zal nu de komende weken niets meer durven te eten wat ik niet al ken en ik haat dat ik hier zo overdreven op reageer en tegelijk haat ik dat ik mijn eigen gevoelens overdreven vind want nee, ik mag me best verraden voelen als ze me bewust iets laat eten waarvan ik eerder heel duidelijk heb aangegeven dat ik het niet wil (denk ik) en ik haat ook dat ik nu vooral zin heb om te huilen al komt dat waarschijnlijk meer doordat ik te weinig heb geslapen en binnenkort ongesteld ben dan door die stomme meelwormen.


    *hug*

    Maak me niet helemaal enthousiast om iets wat ik uiteindelijk niet zal mogen organiseren. Damn.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    I'm writing and I've never been so excited.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    O god grote kans dat hij nu met haar samen op pad is gezien de facebook posts die zij post en het feit dat hij die post heeft geliked op het moment dat die online kwam wtf wat moet ik nu y do i even care. en als ze er is dan hebben ze sowieso de nacht samen doorgebracht en ik voel me zo'n grote idioot nu. Ik kan wel janken maar dat is 'ie niet waard

    Gelukkig komen de matties vanavond en gaan we zuipen


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    I'm so tired. :")


    Caution first, always.

    Tja, het is fijn om zekerheid te hebben tot oktober, maar ik weet niet zeker of ik die contractverlenging wel wilde.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Adara schreef:
    Ik vraag één ding van je: blokkeer me. Je wil me toch niet meer, je deed het de laatste keer 'alleen omdat je mij niet ongelukkig wou maken' (oftewel seks), en aandacht zoek je maar bij iemand anders. Waar verdien ik dit nog aan? Ugh die blauwe vinkjes.

    Gelukkig komen de matties vanavond en gaan we zuipen


    i put the fun in funeral