• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Ik ben nu licht misselijk en mijn rug doet pijn, maar dit was precies de dag die ik nodig had. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mijn huid is zo onzuiver ineens. Kan echt wel huilen erom.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Je bent verkouden, de wereld vergaat niet. Stel je niet zo aan. Je hoeft ook niet met die ziekte te schelden. Mannen zijn écht mietjes als ze ziek zijn. Degenen die ik tot nu toe meegemaakt heb dan.

    Het is te vroeg, zeker om te leren. Weneeen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Het is te vroeg, zeker om te leren boodschappen te doen. Weneeen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ughhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Shit gek, ik heb de concentratiespan van een vlieg. Een ééndagsvlieg om precies te zien. x|


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik droomde dat er een station tussen Heerhugowaard en Schagen lag dat 'Poninkrijkje' heette en je kon er met pony's in de bergen(?) wandelen. that was nice.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Ik droomde dat er een station tussen Heerhugowaard en Schagen lag dat 'Poninkrijkje' heette en je kon er met pony's in de bergen(?) wandelen. that was nice.


    Ga dat eens waarmaken wil je? :o


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stop met het kijken naar Shiba-Inu puppy videos. Stop. Nee. Stop. Nevermind.


    I'm your little ray of pitch black.

    I'm losing who I thought was my best friend on Quizlet, and I don't even know what I did that made it end like this.

    If only it was real. The world would be less boring. Hehe....

    Als mensen jute zakken over hebben, gimmeeeeee. Is perfect voor boogschieten! _O_
    *Gaat op jutezakken-zoektocht*


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Audacity schreef:
    Ik droomde dat er een station tussen Heerhugowaard en Schagen lag dat 'Poninkrijkje' heette en je kon er met pony's in de bergen(?) wandelen. that was nice.


    Dat is nou precies wat Nederland nodig heeft. Ik schenk je 5 euro om dit te realiseren.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ugh lichaamsdelen willen blijven slapen maar hoofd is wakker.


    Quiet the mind, and the soul will speak.