• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Als hij vandaag terugkomt van het werk gaan we echt twee vreemde weken tegemoet. Ik weet nog altijd niet hoe ik daar nou mee moet dealen.


    I'm your little ray of pitch black.

    Haha wtf, Brother Bear soundtrack in het... weet ik veel, is dit Pools of Zweeds ofzo? Well done Spotify :')

    Jonty schreef:
    (...)

    Ga dat eens waarmaken wil je? :o


    Savages schreef:
    (...)

    Dat is nou precies wat Nederland nodig heeft. Ik schenk je 5 euro om dit te realiseren.


    serah 4 president


    i put the fun in funeral

    Het is mijn pittenzak, ik weet echt wel of ie met water in de magnetron moet of niet, en hoe lang hij in de magnetron kan.

    For everyone who is having a tough day <3

    Audacity schreef:
    (...)

    serah 4 president


    Yess i want a president who can't spell her own name


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    You must be kidding. Ik ga toch niet (weer) ziek worden he


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik kan wel telkens gaan zitten mokken, maar het is nog maar een maandje volhouden en dan ben ik er vanaf. Dus hup, weg met die negatieve gedachtes. Dat heeft toch geen nut. :Y)

    jeuk jeuk jeuk jeuk jeeeeeeeeeeuk pls make it stop


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    *hik* *hik* *hik* *hik*


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Maar zeiken en jammeren dat je pijn hebt, maar geen pijnstillers willen. Dan stel je je ook aan.

    Omg, ik ben zo moe na deze dag. Maar in ieder geval ben ik weer een stukje dichter bij mijn doel, en mijn huisje is lekker schoon. :3


    Caution first, always.

    Beetje stom dat ik nog terug moet voor die simkaart, maar man o man, wat ben ik blij met deze telefoon. <3


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik haat om twee uur wakker worden want ik heb maar twee uur daglicht gezien en alles voelt nu zo onwerkelijk en nep en idk. Dit is niet fijn.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb echt al te veel hooi op mijn vork genomen. Ik ga niet ineens de positie van voorzitter van je over nemen omdat jij toevallig zwanger bent, daarvoor heb ik het veel te druk. Zoek maar iemand anders doei.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )