• P E N S I E V E



    "It is called a Pensieve. I sometimes find, and I am sure you know the feeling, that I simply have too many thoughts and memories crammed into my mind."


    Duik mee in de verhalen van de verschillende personages uit de boekenreeks van Rowling en kom te weten hoe Sirius Zwarts uit Azkaban ontsnapte, hoe Jammerende Jenny aan haar einde kwam, en nog veel meer. Gebeurtenissen die werkelijk plaatsvonden volgens Rowling, maar die je nooit eerder las, worden hier uitgeschreven.

    Giet een zilverachtige vloeistof in de hersenpan door onderaan een hoofdstuk aan te klikken, laat je hoofd in de doorzichtige substantie zakken en kom terecht in de magische wereld van herinneringen.

    x Copyrights naar J.K. Rowling
    x Deze herinneringen zijn zonder geweld verkregen
    x Verzoekjes zijn altijd welkom
    x Start 21-12-'15


    "At these times, I use the Pensieve. One simply siphons the excess thoughts from one’s mind, pours them into the basin, and examines them at one’s leisure."

    ~ Founder ~


    In dit verhaal, waarvan ik morgen het eerste hoofdstukje zal activeren, komt er dus elke keer een nieuw hoofdstukje over iets totaal anders uit Harry Potter. En ik kan al zeggen, de eerste heeft iets te maken met Hermelien!
    Verzoekjes zijn altijd welkom!


    I wanna be a wizard!

    Memory three
    Na de kerstfeestjes van de afgelopen dagen, weer een nieuw trollerig hoofdstuk!

    [ bericht aangepast op 26 dec 2015 - 16:00 ]


    I wanna be a wizard!

    De link in het bericht werkt niet, even een tip (:
    Het lijkt me trouwens ook wel leuk om te lezen over hoe de ouders van Hermione reageerden toen ze hoorden dat Hermione een heks is!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    De link in het bericht werkt niet, even een tip (:
    Het lijkt me trouwens ook wel leuk om te lezen over hoe de ouders van Hermione reageerden toen ze hoorden dat Hermione een heks is!


    Oeh bedankt, ik pas het meteen aan!
    Wow ja, dat is een goed idee! Ik zet het alvast op mijn lijst! (;


    I wanna be a wizard!

    Memory four
    En hier is hoofdstuk vier! (Dat rijmt, wat ben ik fier! sorry)


    I wanna be a wizard!

    Memory five
    Omdat ik meedoe met SOTY ben ik deze story een beetje vergeten, sorry daarvoor, hopelijk genieten jullie extra hard van hoofdstukje vijf!


    I wanna be a wizard!

    Erg leuk!


    Queer zijn is gewoon alles

    Memory six
    Het is tijd voor hoofdstukje zes, jes!


    I wanna be a wizard!

    Memory seven
    Laat, maar het is nooit laat genoeg voor meer Harry Potter!


    I wanna be a wizard!

    Memory eight
    Ondertussen is er ook een herinnering van Fred Wemel!


    I wanna be a wizard!

    MTeee


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •