• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Elvenking schreef:
    Ik kan 1% Duits volgens Duolingo. Oké, nou, dat schiet op. :'D


    Ik 4%, tegenwoordig, en ik heb net twee dagen alleen maar Duits gesproken bij familie. Duolingo is gewoon erg goed in talen, maar niet zo'n ster in rekenen. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hello doubt, long time no see! Oh wait, just a few hours ago (cat)

    Ugh ik ben zo moe. Wanneer gaat dat vreselijke gevoel over?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Beste aankoop van 2015 is mijn Nespresso apparaat. De koffie is vrij duur, maar nomnomnom


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik moet echt wat voor dit vak gaan doen, maar ik ben zo bang dat het niet gaat lukken, dus uitstellen is blijkbaar verstandiger. F me.


    Caution first, always.

    Je kan me niet steeds mee uit blijven vragen voor een romantische wandeling en een drankje op een terras en zeggen dat het allemaal super vriendschappelijk is. i just cant.


    i put the fun in funeral

    Jankend op een verjaardagsfeest, yay. Fijn dat we het even 40 minuten lang hebben over mijn psychische problemen en het feit dat ik niet goed genoeg ben om welke menselijke relatie dan ook aan te gaan. Dank je wel oma.

    Net eindelijk de mogelijkheid gehad Doctor Who te kijken. Fuck gek, wat een aflevering!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Trees schreef:
    Jankend op een verjaardagsfeest, yay. Fijn dat we het even 40 minuten lang hebben over mijn psychische problemen en het feit dat ik niet goed genoeg ben om welke menselijke relatie dan ook aan te gaan. Dank je wel oma.

    Oma's hebben echt de meest nare manieren om je zelfvertrouwen totaal te verpletteren en dan te denken dat ze het goed kunnen maken met voedsel en rimpelglimlachjes.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Oma's hebben echt de meest nare manieren om je zelfvertrouwen totaal te verpletteren en dan te denken dat ze het goed kunnen maken met voedsel en rimpelglimlachjes.


    Oma's zijn lang niet altijd leuk. Maar ze ''bedoelen alles zo goed'' en dus wordt het maar geaccepteerd dat ze zijn zoals ze zijn. Bleh. (cat)


    OTOFT: Hmm, what kind of music shall I listen to. Let's think...


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Inspiration, come to meeeh


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Well, eindelijk de stap gezet om spontaan bij de nieuwe overbuurvrouw langs te gaan om haar welkom te heten in de straat. Het was super awkward, omdat ik nu eenmaal socially awkward ben, maar eh... Go me! D:
    Na een socialiteit van niks te hebben en bijna nooit af te spreken of ergens heen te gaan, heb ik dit toch wel gedaan. Wauw :'D


    26 - 02 - '16

    Saberhagen schreef:
    Well, eindelijk de stap gezet om spontaan bij de nieuwe overbuurvrouw langs te gaan om haar welkom te heten in de straat. Het was super awkward, omdat ik nu eenmaal socially awkward ben, maar eh... Go me! D:
    Na een socialiteit van niks te hebben en bijna nooit af te spreken of ergens heen te gaan, heb ik dit toch wel gedaan. Wauw :'D


    I'm proud of you! :3
    Is ze een beetje aardig? ^^


    OTOFT: The Speakeasies maken me toch altijd weer vrolijk. Zeker na AHS gekeken te hebben, hahaha. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ElfLord schreef:
    (...)

    I'm proud of you! :3
    Is ze een beetje aardig? ^^


    OTOFT: The Speakeasies maken me toch altijd weer vrolijk. Zeker na AHS gekeken te hebben, hahaha. x)


    Thank you!
    Ze is ontzettend aardig en ik mag vaker langskomen. Yaay c:


    26 - 02 - '16

    nvm ik ben een wrak

    [ bericht aangepast op 28 dec 2015 - 22:02 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.