• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Elvenking schreef:
    Star Wars ... so many feels.


    Same. Ik had vanmiddag opeens zeven Wookieepedia tabbladen open staan en luisterde naar een één uur durende compilatie van Star Wars themes en was enorm emotioneel over een fictieve jas. Wth. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb het slechte voorgevoel dat ik morgen verschrikkelijke rugpijn ga hebben.
    En ik wil mijn bed niet meer uit om naar de wc te gaan.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Dizcoostin schreef:
    Sociaal gedrag maakt me echt moe soms.

    Anders ik wel.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Stop asking questions! Ugh, sommige mensen.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    En toen lag je weer in bed.. Met energie teveel. Gosh, als het zo doorgaat mag ik elke avond gaan hardlopen :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    I just wanna cry Om letterlijk niets.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    "Gezellige noot," zei mijn vader sarcastisch. Goh, stond ik daar bijna te huilen. "Nee, ik heb mijn dag niet." Was mijn antwoord. Hij reageerde niet en liep gewoon de trap af naar beneden.
    Ik vind die man die tot en met oud en nieuw bij ons is gewoon een beetje eng. Hij is dan wel een goede vriend van mijn ouders, maar ik vind hem gewoon niet zo fijn. Ik voel me in bed nu super ongemakkelijk in mijn boxershort en t-shirt. Het is te warm om een lange broek aan te doen, maar het idee dat hij een kamer naast mij ligt. Brr. Ik heb dit soort dingen niet snel bij mensen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het is gedaan met die research voor vandaag. Het is in alle vormen belangrijk voor mijn verhaal - objectieve en subjectieve standpunten, maar van de reacties onder die video's wordt ik kotsmisselijk. Doei. Weg ermee. Ik doe er later wel verder mee.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Gvd, dit is echt niet te harden D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    I'm lonely and I need cuddles and kisses, but you're not giving them to me.


    kindness is never a burden.

    Ik ben zo moe, maar ik kan niet slapen D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Boem. Toen kotste je je helemaal leeg. Ben blij dat ik een emmer had meegenomen nadat ik van de wc kwam. Ik ken mijn lichaam te goed.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Frustratie tot aan mijn tenen, Godverdomme hé. Niks in dit leven kan eens goed gaan, ik kan niet eens normaal opstaan of eten wth.

    Ben zo zat van het verkouden zijn.

    // Hoop vandaag mijn nieuwe pc te kunnen halen :'D

    [ bericht aangepast op 29 dec 2015 - 9:38 ]