• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik heb echt een schijthekel aan mensen die niet even kunnen wachten tot oud en nieuw met het afsteken van vuurwerk. De hond en kat zijn best overstuur namelijk :c


    26 - 02 - '16

    Saberhagen schreef:
    Ik heb echt een schijthekel aan mensen die niet even kunnen wachten tot oud en nieuw met het afsteken van vuurwerk. De hond en kat zijn best overstuur namelijk :c

    Hier is het al zeker een week of twee aan de gang, het is enorm vervelend omdat het zelfs midden in de nacht gebeurd.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Saberhagen schreef:
    Ik heb echt een schijthekel aan mensen die niet even kunnen wachten tot oud en nieuw met het afsteken van vuurwerk. De hond en kat zijn best overstuur namelijk :c


    Ja inderdaad. Mijn kat zit al een week onder de bank en heeft op bed gekotst en mijn hond blaft telkens heel hard


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik ben al helemaal gewend aan mijn nieuwe pc :3 Zo blij ^^

    Why is it so complicated?


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Mijn ouders gebruiken altijd het woord "tuffen" ipv "rijden"... ik vind het echt niet klinken. Ben blij dat ik dat niet automatisch over neem.

    KyloRen schreef:
    Mijn ouders gebruiken altijd het woord "tuffen" ipv "rijden"... ik vind het echt niet klinken. Ben blij dat ik dat niet automatisch over neem.


    De mijne hebben het altijd over "vleesjes" als ze stukjes vlees bedoelen, en ik weet niet wat het is, maar ik heb echt een hekel aan dat woord. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    De mijne hebben het altijd over "vleesjes" als ze stukjes vlees bedoelen, en ik weet niet wat het is, maar ik heb echt een hekel aan dat woord. (krul)

    Ew verkleinwoorden. D:
    Daar heb ik zelf ook zo'n hekel aan, dat mensen overal "jes" achter willen plakken. Whyyy?!?!

    Saberhagen schreef:
    Ik heb echt een schijthekel aan mensen die niet even kunnen wachten tot oud en nieuw met het afsteken van vuurwerk. De hond en kat zijn best overstuur namelijk :c

    Ze moeten het echt veel later verkopen, zodat het niet de hele jaar duurt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Er bestaat nóg een musical over vampieren?! Is het kerst? (bloos)

    Voelt onderhand alsof ik dit topic aan het spammen ben. Oeps.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2015 - 20:03 ]

    Soms voelt het goed om stiekem iets te drinken om de slechte gevoelens te verdringen..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ratonhnhake schreef:
    Soms voelt het goed om stiekem iets te drinken om de slechte gevoelens te verdringen..


    yas


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Het voelt goed om samen met iemand een story te schrijven (:


    26 - 02 - '16

    Saberhagen schreef:
    Het voelt goed om samen met iemand een story te schrijven (:

    Nog 3 posts... c:
    Sorry ik hou van mooie getallen hahaha

    If lonely's a taste, then it's all that I'm tasting.


    kindness is never a burden.