• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Whoohoo, first henna tattoo done :3 Een echte tattoo is onmogelijk, maar dit is voorlopig een goed alternatief tot mijn 18de.

    Huisje huisje huisje! :3


    Caution first, always.

    Ik heb echt zin in die Indonesische Markt ;3


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Nee, ik mag mijn concentratie niet verliezen nu ik net zo goed bezig ben. Bye Q. :c


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Fuck off. Ik wil niet praten over het eventueel redden van de relatie. Het is uit om een reden en ik wil het niet opnieuw proberen, doordat je me al voldoende pijn hebt gedaan. Verdwijn, verdwijn, verdwijn!


    26 - 02 - '16

    Saberhagen schreef:
    Fuck off. Ik wil niet praten over het eventueel redden van de relatie. Het is uit om een reden en ik wil het niet opnieuw proberen, doordat je me al voldoende pijn hebt gedaan. Verdwijn, verdwijn, verdwijn!

    Dat soort mensen zijn zo vervelend. Heb ook zo'n situatie gehad ooit. Uit is uit, wat snappen ze daar niet aan.

    Wallen schreef:
    Ik heb echt zin in die Indonesische Markt ;3

    Take me with you.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Elvenking schreef:
    (...)
    Dat soort mensen zijn zo vervelend. Heb ook zo'n situatie gehad ooit. Uit is uit, wat snappen ze daar niet aan.


    Ja en continu van 'wil je praten' en dan geef je ze toch één keer een kans. Het gesprek gaat iedere keer hetzelfde, bidden en smeken of je het alsjeblieft opnieuw wil proberen. Nee, nee, nee. Nu kies ik voor mezelf en als hij vraagt of ik wil praten zeg ik gewoon 'nee'. Ik zit er aan te denken hem van Facebook te knikkeren omdat hij nu ook van die pathetic quotes loopt te delen over verbroken relaties en gebroken harten, ugh.


    26 - 02 - '16

    Saberhagen schreef:
    (...)

    Ja en continu van 'wil je praten' en dan geef je ze toch één keer een kans. Het gesprek gaat iedere keer hetzelfde, bidden en smeken of je het alsjeblieft opnieuw wil proberen. Nee, nee, nee. Nu kies ik voor mezelf en als hij vraagt of ik wil praten zeg ik gewoon 'nee'. Ik zit er aan te denken hem van Facebook te knikkeren omdat hij nu ook van die pathetic quotes loopt te delen over verbroken relaties en gebroken harten, ugh.

    Ik zou het wel doen. Heb ik ook gedaan. Bij mij ging hij ook allerlei zielige dingen liken. En op een gegeven moment begon hij zelfs dingen te liken waarvan de achter liggende gedachte iets was van "je verdient beter" of "zij was het niet waard". Echt wtf. :') Die mensen ben je liever kwijt dan rijk. Zo triest.

    Ja godver ik wil helemaal niet naar dat feestje hou op.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    heel hard proberen niet te janken midden in de woonkamer want je familie is er MAAR IF YOU COULD SEE ME NOW IS OP DE RADIO EN IK MOET ALTIJD JANKEN BIJ DAT LIEDJE IEMAND HELP ME


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ben heeeeel benieuwd hoe deze nieuwe kleur rood zich uit pakt in mijn haar. Zo spannend. D:


    The truth is out there.

    Heb ik soms iets fout gedaan? Of is dit gewoon een hint die ik moet begrijpen?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Staat er überhaupt nog iemand aan mijn kant?

    Q ist tot. (no_chears)