• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Elvenking schreef:
    Q ist tot. (no_chears)

    Het is tot het punt gekomen waarop ik me amper nog kan herinneren hoe het was toen het nog bruisend was. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ben weer goldmember en JamesPotter ^^ Yesssss

    edit: ohh, forgot my goldmember smiley *O*

    [ bericht aangepast op 29 dec 2015 - 16:42 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Wiarda schreef:
    (...)
    Het is tot het punt gekomen waarop ik me amper nog kan herinneren hoe het was toen het nog bruisend was. :')

    Ik kan me nog herinneren dat er elke dag zo'n 500 mensen online waren toen het vorige design van Q er nog was. En dat als je even tien minuten niet op Q zat, er al een shitload aan nieuwe topics bij waren gemaakt. Maar dat zie ik niet meer zo gauw gebeuren. :c

    Elvenking schreef:
    (...)
    Ik kan me nog herinneren dat er elke dag zo'n 500 mensen online waren toen het vorige design van Q er nog was. En dat als je even tien minuten niet op Q zat, er al een shitload aan nieuwe topics bij waren gemaakt. Maar dat zie ik niet meer zo gauw gebeuren. :c

    Oh oh en dat je verhaal in de top krijgen echt een wedstrijd was en dat er verhalen waren met 100+ kudo's op een dag en het oude design oh my gosh.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Oh oh en dat je verhaal in de top krijgen echt een wedstrijd was en dat er verhalen waren met 100+ kudo's op een dag en het oude design oh my gosh.

    Ohhh ja. En dat mensen toen boos werden omdat de top altijd gevuld was met fanfics. :'D
    Ah mooie tijden...

    KyloRen schreef:
    (...)
    Ohhh ja. En dat mensen toen boos werden omdat de top altijd gevuld was met fanfics. :'D
    Ah mooie tijden...


    En de tijd dat je verhaal alleen maar Justin Bieber hoefde te bevatten om 100+ abo's te krijgen :W


    26 - 02 - '16

    KyloRen schreef:
    (...)
    Ohhh ja. En dat mensen toen boos werden omdat de top altijd gevuld was met fanfics. :'D
    Ah mooie tijden...


    Oké, aan de ene kant lees ik nu jullie gesprek met een nostalgische zucht en wat roze gedachten over vintage Q en ben ik het helemaal met jullie eens, maar aan de andere kant vind ik dit soort opmerkingen toch ergens ook altijd wel hilarisch. Toen Q juist wel altijd zo vol was en er stories in de top stonden met honderd kudo's vanwege de hype van het jaar, werd er juist geklaagd dat het allemaal te veel was en om die reden niet leuk meer, want "vroeger was het beter", etcetera. We zijn nooit tevreden. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Oké, aan de ene kant lees ik nu jullie gesprek met een nostalgische zucht en wat roze gedachten over vintage Q en ben ik het helemaal met jullie eens, maar aan de andere kant vind ik dit soort opmerkingen toch ergens ook altijd wel hilarisch. Toen Q juist wel altijd zo vol was en er stories in de top stonden met honderd kudo's vanwege de hype van het jaar, werd er juist geklaagd dat het allemaal te veel was en om die reden niet leuk meer, want "vroeger was het beter", etcetera. We zijn nooit tevreden. (nerd)

    Helemaal waar haha. Vroeger was altijd alles beter. :Y) Ahem.

    KyloRen schreef:
    (...)
    Helemaal waar haha. Vroeger was altijd alles beter. :Y) Ahem.


    Vroegah, toen je maar een uur op het internet mocht omdat de telefoon anders niet werkte. Inbelinternet :"D
    Of ga ik nu te ver terug in de tijd hahaha


    26 - 02 - '16

    Saberhagen schreef:
    (...)

    Vroegah, toen je maar een uur op het internet mocht omdat de telefoon anders niet werkte. Inbelinternet :"D
    Of ga ik nu te ver terug in de tijd hahaha

    Weetje, dat kan ik me dus echt helemaal niet herinneren... Ik denk dat ik daarvoor te laat pas de computer ontdekte. Ik zat nog graag zand te vreten in de zandbak. :'D

    Square schreef:
    (...)

    Oké, aan de ene kant lees ik nu jullie gesprek met een nostalgische zucht en wat roze gedachten over vintage Q en ben ik het helemaal met jullie eens, maar aan de andere kant vind ik dit soort opmerkingen toch ergens ook altijd wel hilarisch. Toen Q juist wel altijd zo vol was en er stories in de top stonden met honderd kudo's vanwege de hype van het jaar, werd er juist geklaagd dat het allemaal te veel was en om die reden niet leuk meer, want "vroeger was het beter", etcetera. We zijn nooit tevreden. (nerd)

    Beter misschien niet, want ik kan me ook nog mijn dertienjarige zelf herinneren die af en toe heel gefrustreerd raakte van deze stomme website, maar we kunnen niet ontkennen dat er vroeger meer gebeurde. :') Het is tot het punt gekomen waarop ik nu iedere drie minuten een website ververs waar geen reet meer gebeurt. x)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Beter misschien niet, want ik kan me ook nog mijn dertienjarige zelf herinneren die af en toe heel gefrustreerd raakte van deze stomme website, maar we kunnen niet ontkennen dat er vroeger meer gebeurde. :') Het is tot het punt gekomen waarop ik nu iedere drie minuten een website ververs waar geen reet meer gebeurt. x)

    Het is het jaar van de F5.

    KyloRen schreef:
    (...)
    Het is het jaar van de F5.

    Het jaar van de F5 en zowel stille frustratie over alle gangmakers die weg zijn gegaan, als respect voor ze, want ergens begrijp ik het ook wel. :W


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    JamesPotter schreef:
    Ik ben weer goldmember en JamesPotter ^^ Yesssss

    edit: ohh, forgot my goldmember smiley *O*


    JP!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    KyloRen schreef:
    (...)
    Het is het jaar van de F5.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Het jaar van de F5 en zowel stille frustratie over alle gangmakers die weg zijn gegaan, als respect voor ze, want ergens begrijp ik het ook wel. :W


    We hebben gewoon een nieuwe hype nodig, denk ik, dan hebben we weer een hoop enthousiaste jonge tieners en kan daar weer volop over worden geklaagd door Q-hangouderen. Wie start even een megapopulaire boyband op? :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan