• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    "Je hebt haar hart gebroken -"
    "O ja? Jammer dan"
    "- en daarom ga ik nu je arm breken"

    Oh, is het slecht dit leuk te vinden? Anders ben ik een heel slecht persoon :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Gadver, ik haat overgeven, maar deze overdosis voedsel moest er écht uit. Nu doet mijn keel nog pijn ook (cat)

    [ bericht aangepast op 29 dec 2015 - 17:41 ]

    It feels like I'm being replaced.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Toch maar zo'n calorieënteller genomen, maar Jezus Christus, ik weet niet of ik al klaar was om geconfronteerd te worden met mijn ongezonde gewoontes. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Een uur verspild met het lezen van en fanfic. Wat ben ik weer goed bezig, not. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Hallo verstandskiezen. Jullie proberen al 3 jaar door te breken. Kom nou eens


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    I'm meaner than my demons


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Net gegeten, hopelijk blijft het binnen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    Net gegeten, hopelijk blijft het binnen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Zijn er mensen in te huren die een kerstboom aftuigen en netjes opruimen zodat ik het niet hoef te doen?


    Sarah = ongewoon sexy

    Okay, genoeg gelezen voor vandaag voordat ik nog meer moet janken om fictieve doden :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Het enige nuttige wat ik vandaag gedaan heb is mijn kamer opruimen en schoonmaken... ik moet mijn tijd echt eens beter gaan besteden. But on the other hand... I'm lazy as hell. Zwaar leven.

    Voor iemand die haar lichaam zo ongelooflijk haat kaan ik wel echt veel te veel


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    I'm not even surprised.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    "Inge kijkt niet heel enthousiast." Ja, dankje. Mijn eerste reactie was "dus dit jaar ben ik wel welkom?" maar dat heb ik ingeslikt omdat ik dat vorig jaar ook al deed om jullie trip niet volkomen te verpesten vanwege mijn eigen vage gevoel te worden buitengesloten terwijl ik best weet dat dat jullie bedoeling niet was (wat niet betekent dat het niet toch pijn deed, mensen, en dat heb ik volgens mij best wel helder gezegd, waarna jullie weer vrolijk deden alsof alles oké was en dingen voor mijn neus planden). God, wat ben ik soms toch een bitter, emotioneel stuntelig persoon. Ik weet echt niet meer of de fout niet gewoon volkomen bij mij ligt. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan