• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik heb een tandenstoker nodig, maar ik weet niet zeker of deze al eens zijn gebruikt of niet. Hm. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Juist.. oke.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Marge kijk naar die planten dan ouwe
    Dat ben jij
    Over drie dagen
    Als je niet drinkt

    #saynotodrugs #sayyestowater


    nee ik drink al mijn hele leven bar weinig en ik heb nooit dorst. Weet je hoe naar het is om drinken door je strot te forceren als je er geen zin in hebt );


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Nog een uur opblijven omdat dan mijn favoriete story geüpdatet wordt of wat slaap in halen? Dilemma's.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Godverdomme, zit ik eindelijk net lekker... moet ik naar de wc. :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik moet echt slapen. Maar voel me zo rusteloos, ugh.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Hij is écht geïnteresseerd in mijn leven en wat ik doe, dat is so cute! ;3
    Hij wil zelf ook verhalen schrijven, ook zo cute, hehehe..

    [ bericht aangepast op 2 jan 2016 - 23:26 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    KyloRen schreef:
    (...)
    No, don't! Laat andere mensen je niet slecht doen voelen. Dat levert nooit iets goeds op.


    Meh. People just suck.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Theroux schreef:
    (...)

    nee ik drink al mijn hele leven bar weinig en ik heb nooit dorst. Weet je hoe naar het is om drinken door je strot te forceren als je er geen zin in hebt );

    Wacht wacht wacht, welke app praten jullie over? I need this in my life. Ik drink ook veel te weinig.

    Galinda schreef:
    (...)

    Meh. People just suck.

    Well... I can't deny that one.

    KyloRen schreef:
    (...)
    Wacht wacht wacht, welke app praten jullie over? I need this in my life. Ik drink ook veel te weinig.


    Hij heet Plant Nanny en hij heeft rare verwachtingen van je dat je midden in de nacht water wilt drinken, maar verder is hij heel schattig.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Telt het ook als je alcohol drinkt bij die app?


    Sarah = ongewoon sexy

    Chris, Charlie en Gerard samen als achtergrond *-* :9~:9~:9~


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Bwuh, zulke apps doen me alleen maar denken aan het feit dat mam vind dat ik thuis alles opdrink :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Buurman_Mol schreef:
    Telt het ook als je alcohol drinkt bij die app?

    Ik geloof niet dat virtuele cactussen het ook maar een ene fuck kan schelen of het nou water of vodka is dus je zit wel snor, neem de app


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.