• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Thanks a lot mom. Ik wilde dat ik op kamers was gegaan.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2016 - 15:35 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik moet echt gaan nu............
    Ja........
    Uhm.................
    Kan toch ook morgen...? Ja toch.....?
    Ik heb nu toch een broek gevonden..................
    ............
    Ah toe nou.....
    Kan het.....

    Nah ik heb nu toch amper tijd meer laat zitten joh hahah

    [ bericht aangepast op 2 jan 2016 - 16:00 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Zaterdag: normale syntaxis huiswerk dat altijd twee uur kost + verslag van twee pagina's waar ik nog niets voor heb gedaan (en dat eigenlijk in tweetallen hoort maar waar ik geen partner voor heb en dat ik dus alleen zal maken)
    Zondag: ander verslag van twee pagina's waar ik nog niets voor heb gedaan (en waarbij ik een zeer beperkt begrip van de stof heb) + zinnig idee bedenken voor eindopdracht voor een ander vak

    Ja, ik kan heel goed plannen. :W


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Zaterdag: normale syntaxis huiswerk dat altijd twee uur kost + verslag van twee pagina's waar ik nog niets voor heb gedaan (en dat eigenlijk in tweetallen hoort maar waar ik geen partner voor heb en dat ik dus alleen zal maken)
    Zondag: ander verslag van twee pagina's waar ik nog niets voor heb gedaan (en waarbij ik een zeer beperkt begrip van de stof heb) + zinnig idee bedenken voor eindopdracht voor een ander vak

    Ja, ik kan heel goed plannen. :W


    10 punten voor planning. Wel jammer dat je iets helemaal alleen moet doen, al is samenwerken kut


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Theroux schreef:
    (...)

    10 punten voor planning. Wel jammer dat je iets helemaal alleen moet doen, al is samenwerken kut


    Ja, enerzijds is het wat jammer dat ik nu de hele opdracht moet maken, maar anderzijds zal dat waarschijnlijk minder frustrerend zijn dan via mail proberen te communiceren over een supervage opdracht. Ik denk dat ik het wel prima vind zo. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ja, enerzijds is het wat jammer dat ik nu de hele opdracht moet maken, maar anderzijds zal dat waarschijnlijk minder frustrerend zijn dan via mail proberen te communiceren over een supervage opdracht. Ik denk dat ik het wel prima vind zo. :'D


    Haha begrijpelijk, dan houd ik je er maar niet meer vanaf


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik heb niet het beste gevoel over 2016...
    Volgens mij word dit een rotjaar...


    You are my piece of paradise.

    Zo trots op mezelf. Non-stop doorgewerkt vanaf half 2. Want tja, dat komt zelden voor hahah. :'D
    Nog een uurtje er mee bezig en dan kap ik d'r mee. Morgen maar even dat ene financiële gedeelte maar met m'n vader doen, want ik kan dit dus echt niet.

    I just got so freaking sad, holy shit. 2/2 days crying of 2016.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik wist dat je weer om geld zou vragen. Helaas voor jullie heb ik geen cent meer nu ik mijn pc gekocht heb. Jammer joh.

    Ik wil hier zo graag voor slagen. Zoooo graag.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Ik wil hier zo graag voor slagen. Zoooo graag.


    Ge gaat hier voor slagen, silly.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Fillion schreef:
    (...)

    Ge gaat hier voor slagen, silly.


    Weet je hoe klein de kans is dat ik er op alles in eerste zit door ben? D: Volgens mij slaagt daar 5% in ofzo. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Someone told me to stop singing Wonderwall. I said, maybe


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    2016 gaat slechter dan ik gehoopt had. Ik ben van iemand die gezellig praat en veel beneden is, teruggevallen naar iemand die in haar eentje naar verdrietige muziek luistert op haar slaapkamer. Ik haat mezelf ):


    26 - 02 - '16