• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ledecky schreef:
    (...)

    Weet je hoe klein de kans is dat ik er op alles in eerste zit door ben? D: Volgens mij slaagt daar 5% in ofzo. :')


    Die kans heeft grotendeels te maken met hoeveel je studeert en of je naar de lessen geweest bent, neem ik aan. :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik heb haring.
    Ik; "Hah, ik heb dat echt nog nooit gegeten :o"
    Serieus? Damn. Nou ja t is vreemd, maar wel lekker.
    Ik: "Misschien moet ik t dan maar eens eten. Trakteer jij? :p"
    Haha is goed, maar als t ranzig is moet je niet mij de schuld geven.
    Ik: "Hahah, krijg jij de rest wel ;'D"

    *I died*


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    No Sherlock toninght ):


    Rest in Peace, Son of Gondor



    De intro van dit nummer doet me echt aan Rollercoaster Tycoon denken for some reason D:
    Oh the memories..


    26 - 02 - '16

    SonOfGondor schreef:
    No Sherlock toninght ):


    why not?


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ah gossie... Ze hebben karamel fudge voor me meegenomen <3 <3 <3 <3


    26 - 02 - '16

    Probie schreef:
    (...)

    Die kans heeft grotendeels te maken met hoeveel je studeert en of je naar de lessen geweest bent, neem ik aan. :')


    True, maar het is niet motiverend als je weet dat je gemiddeld gezien 1 kans op 20 hebt. :'D Al geef ik de moed niet op. (wbw)
    Oh, en wij zijn allemaal strevers, dus naar de meeste lessen zijn we trouw geweest. :p

    [ bericht aangepast op 2 jan 2016 - 20:00 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Theroux schreef:
    (...)

    why not?


    Ik moet nog schooldingen doen, maar ik ben zo bang dat ik het allemaal fout doe, dat ik aan het uitstellen ben.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Shit. Je antwoordt op de snaps van mijn vriendin, maar niet op mijn bericht. Ahw...


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Ik moet nog schooldingen doen, maar ik ben zo bang dat ik het allemaal fout doe, dat ik aan het uitstellen ben.


    dat is mijn scriptieleven. ik durf eigenlijk zelfs Bosch niet meer terug te mailen


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Theroux schreef:
    (...)

    dat is mijn scriptieleven. ik durf eigenlijk zelfs Bosch niet meer terug te mailen


    Ik had het even onder controle, en nu gaat het weer fout. Ik zit zo er zo tegenop om weer naar school te moeten. En een scriptie schrijven, gaat me helemaal niet lukken.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Ik had het even onder controle, en nu gaat het weer fout. Ik zit zo er zo tegenop om weer naar school te moeten. En een scriptie schrijven, gaat me helemaal niet lukken.


    Ahhhh Marleen, het komt wel goed. *O*


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Theroux schreef:
    (...)

    Ahhhh Marleen, het komt wel goed. *O*


    Noo, ik ben gewoon weg en ik kom nooit meer terug. Het idee maakt me de hele dag al zo happy.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Noo, ik ben gewoon weg en ik kom nooit meer terug. Het idee maakt me de hele dag al zo happy.


    jij gaat helemaal nergens heen en all will be well


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Theroux schreef:
    (...)

    jij gaat helemaal nergens heen en all will be well


    Yeah, I wish. Nothing is well and nothing will be well


    Rest in Peace, Son of Gondor