• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Saberhagen schreef:


    De intro van dit nummer doet me echt aan Rollercoaster Tycoon denken for some reason D:
    Oh the memories..


    FREESTYLER
    ROCK THE MICROPHONE


    i put the fun in funeral

    Aaaaaand bitchslap.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Mijn lijst van dingen die ik haat van mezelf is nog maar vier pagina's lang, maar wordt vast snel bijgevuld.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    Mijn lijst van dingen die ik haat van mezelf is nog maar vier pagina's lang, maar wordt vast snel bijgevuld.

    Don't, er valt niets te haten! Enkel dingen die je graag wilt verbeteren, en wat is een beter moment om daar mee te beginnen dan met een compleet nieuw jaar? Niets houdt je tegen, zolang je er zelf maar energie in wilt steken. (:

    KyloRen schreef:
    (...)
    Don't, er valt niets te haten! Enkel dingen die je graag wilt verbeteren, en wat is een beter moment om daar mee te beginnen dan met een compleet nieuw jaar? Niets houdt je tegen, zolang je er zelf maar energie in wilt steken. (:


    Sommige dingen zijn helaas niet te fixen, hoe graag ik dat ook zo willen en hoe hard ik het ook probeer.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    *stiefvader kijkt dromerig naar de televisie die uit staat*
    Ik: Is het een mooie film?
    Stiefpapa: Gemakkelijker te volgen dan die Sherlock-film van gisteren met Cumcuberdinges in ieder geval


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Sommige dingen zijn helaas niet te fixen, hoe graag ik dat ook zo willen en hoe hard ik het ook probeer.

    Hm, maar het wil niet zeggen dat de manier waarop je iets bekijkt niet kan veranderen.

    Nog 1 dag en dan begint school weer, helaas. :'D En nog 20 dagen tot het einde van het examen. Spanneeeeeend.

    He. He. He. He.
    No. Aandachtshoer. (cat)

    KyloRen schreef:
    (...)
    Hm, maar het wil niet zeggen dat de manier waarop je iets bekijkt niet kan veranderen.


    True. Maar ik ben niet echt een positief persoon. Te risicovol.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Wie doet hier allemaal mee met de Nationale IQ-test? Hehehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zahara schreef:
    Wie doet hier allemaal mee met de Nationale IQ-test? Hehehe.


    Wanneer is die? Ik wil best meedoen ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    (...)

    Wanneer is die? Ik wil best meedoen ^^


    Too late bro, hij is al lang bezig!

    Trees schreef:
    (...)

    Too late bro, hij is al lang bezig!


    Fuck, ik keek wie is de mol D:
    Ik kijk het morgen wel terug dan ^^ Kan ik die praatstukjes ook doorspoelen, hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    (...)

    Wanneer is die? Ik wil best meedoen ^^

    Hij is net afgelopen. Ze zijn nu met de antwoorden bezig.


    Don't walk. Run, you sheep, run.