• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik kan echt niet meer in een goed slaapritme komen. Oud en nieuw is zo fucked up als je 3 dagen later weer naar school moet.

    Ocheeva schreef:
    Ik kan echt niet meer in een goed slaapritme komen. Oud en nieuw is zo fucked up als je 3 dagen later weer naar school moet.


    Zo zat ik inderdaad ook al ja :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    F this all. Ik ga toch lekker Sherlock kijken.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    F this all. Ik ga toch lekker Sherlock kijken.


    Jaaaa, ik steun dat besluit. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    'Een leuke feelgood film!'
    Waarom wil ik mezelf dan van de trap gooien?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Just shup up and go home! Omg, hij is eindelijk weg, maar amai dat heeft lang geduurd. :O


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    DEZE APP IS ZO CUTE. "Your plant is thirsty, drink some water!" aww bby ja voor jou drink ik wel wat water ma petite rose <3


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Het gevoel dat je na maanden geen contact nog steeds iedere dag aan iemand moet denken omdat je hopeloos om diegene geeft :c


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik wil mezelf gewoon opsluiten en nooit nog iets sociaals doen. No one cares either way. Ik zou evengoed gewoon kunnen verdwijnen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    En weer ben je er niet, zonder dat ik weet waarom en of je nog komt. Het enige wat ik toch alleen maar wil, is geinformeerd worden of je wel of niet er zal zijn...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Omfg, is het alweer zo laat? o.o

    Galinda schreef:
    Ik wil mezelf gewoon opsluiten en nooit nog iets sociaals doen. No one cares either way. Ik zou evengoed gewoon kunnen verdwijnen.

    No, don't! Laat andere mensen je niet slecht doen voelen. Dat levert nooit iets goeds op.

    Wiarda schreef:
    DEZE APP IS ZO CUTE. "Your plant is thirsty, drink some water!" aww bby ja voor jou drink ik wel wat water ma petite rose <3


    die had ik ook. Maar nu zijn alle planten dood en drink ik nog steeds hele dagen niets.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Wat een dramatische wedstrijd van Barney, nu moet die andere het zien te fixen.. geen Nederlander in de finale :(


    Sarah = ongewoon sexy

    Theroux schreef:
    (...)

    die had ik ook. Maar nu zijn alle planten dood en drink ik nog steeds hele dagen niets.

    Marge kijk naar die planten dan ouwe
    Dat ben jij
    Over drie dagen
    Als je niet drinkt

    #saynotodrugs #sayyestowater


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.