• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Jezus wat een vriendjespolitiek, zo is het toch niet serieus meer (cat) En de mensen die niet genomineerd worden krijgen een soort minderwaardigheidscomplex omdat iedereen met vriendjes op die lijst staat.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2016 - 21:19 ]

    fuck je moeder kom terugggg ik heb je nodig waarom heb je me geen gelukkig nieuwjaar gewenst ;-;


    i put the fun in funeral

    Overdrijven is ook een vak.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Trees schreef:
    Jezus wat een vriendjespolitiek, zo is het toch niet serieus meer (cat) En de mensen die niet genomineerd worden krijgen een soort minderwaardigheidscomplex omdat iedereen met vriendjes op die lijst staat.


    Ik snap wel wat je bedoelt ja


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    So ready for Sherlock.


    Caution first, always.

    Trees schreef:
    Jezus wat een vriendjespolitiek, zo is het toch niet serieus meer (cat) En de mensen die niet genomineerd worden krijgen een soort minderwaardigheidscomplex omdat iedereen met vriendjes op die lijst staat.



    Mijn gedachten ja. Iedereen wordt maar zonder reden genomineerd en als je een zielig berichtje plaats over dat je nog niet genomineerd bent dan wordt je binnen vijf minuten uit medelijden genomineerd.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tamir schreef:
    So ready for Sherlock.

    *O* moet alleen mijn ouders nog even vertellen dat ze the Lone ranger niet kunnen afkijken omdat ik de tv ga claimen hahaa.

    Kerstkoekje schreef:
    (...)


    Mijn gedachten ja. Iedereen wordt maar zonder reden genomineerd en als je een zielig berichtje plaats over dat je nog niet genomineerd bent dan wordt je binnen vijf minuten uit medelijden genomineerd.


    Dat gebeurde met mij, terwijl ik een grapje maakte dat ik nog niet genomineerd was :W
    Nu sta ik genomineerd ook nog, lol.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kerstkoekje schreef:
    (...)


    Mijn gedachten ja. Iedereen wordt maar zonder reden genomineerd en als je een zielig berichtje plaats over dat je nog niet genomineerd bent dan wordt je binnen vijf minuten uit medelijden genomineerd.


    Het zijn dan ook geen presidentsverkiezingen.


    i put the fun in funeral

    Groot applaus voor Geert Hoste.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Kerstkoekje schreef:
    (...)


    Mijn gedachten ja. Iedereen wordt maar zonder reden genomineerd en als je een zielig berichtje plaats over dat je nog niet genomineerd bent dan wordt je binnen vijf minuten uit medelijden genomineerd.


    Vooral dit ja, het irriteert me echt. Ik ben ook niet genomineerd terwijl ik de helft van de actieve mensen in dat topic aardig ken, maar ik ga toch ook niet zielig zijn?

    KyloRen schreef:
    (...)
    *O* moet alleen mijn ouders nog even vertellen dat ze the Lone ranger niet kunnen afkijken omdat ik de tv ga claimen hahaa.

    Haha aww. :'D Mijn ouders kijken met mij mee, doen we altijd. :3 Ik wilde zeggen elk jaar. Hahahahaha haha ha... haa.. haha.. God, die serie gaat langzaam.


    Caution first, always.

    Trees schreef:
    (...)

    Vooral dit ja, het irriteert me echt. Ik ben ook niet genomineerd terwijl ik de helft van de actieve mensen in dat topic aardig ken, maar ik ga toch ook niet zielig zijn?


    Jij bent wel genomineerd, hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    (...)

    Jij bent wel genomineerd, hahah.


    Eh wat? Volgens mij niet hoor :')

    Trees schreef:
    (...)

    Eh wat? Volgens mij niet hoor :')


    Jawel, bij user van het jaar ;')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.