• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    If you're sad, do not fear my friend. I'm sending puppies to help you!

    [ bericht aangepast op 11 jan 2016 - 15:20 ]


    26 - 02 - '16

    KyloRen schreef:
    (...)
    Dat klinkt ook lekker. Damn, ik heb al tosti's gemaakt maar krijg bijna de neiging om er nog wat extra te maken haha
    Ik eet ze altijd met ketchup, maar als dat niet in huis is moet je maar wat anders vinden eh.

    Ik ooook *O* Alleen is de ketchup hier verdomme ook op.

    En wauw, direct een kettingreactie met de 'ik-wil-tosti' lol.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nia schreef:
    (...)

    Haha, is het ook zeker. Lekker doen zou ik zeggen!
    Ik ben niet zo'n fan van de smaak van ketchup, ik ken het ook helemaal niet bij een tosti eigenlijk.

    Ik ben vaak juist niet zo van de curry. Ach het ligt er net aan wat er gegeten wordt. Vlees en curry is wel lekker ^^

    Ratonhnhake schreef:
    (...)

    Mooi lief mensje :Y)
    Ik heb honger :Y)

    Haha misschien moet ik een zaakje beginnen voor Q. "Laura's Tosti's" (krul)

    Nia schreef:
    (...)

    Ikzelf kies voor curry, terwijl mijn vriend gaat voor Samuraisaus. ^_^
    Al vreten wij onze tosti's dan weer met kaas en kipfilet.


    Ik moet 't wel met kipfilet eten als ik tosti wil, alleen met kaas is niet lekker en varkensvlees ben ik allergisch voor D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zahara schreef:
    (...)
    Ik ooook *O* Alleen is de ketchup hier verdomme ook op.

    En wauw, direct een kettingreactie met de 'ik-wil-tosti' lol.


    Het is een vloek, ketchup hoort niet op te zijn (no_chears)
    Haha ja tosti is een geweldig fenomeen

    KyloRen schreef:
    (...)
    Haha misschien moet ik een zaakje beginnen voor Q. "Laura's Tosti's" (krul)


    I approve :Y)

    En ik kwam met het geweldige idee zelf een Q versie van "ik kom bij je eten" te beginnen, zodat ik tosti's krijg en erover mag praten :Y)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Jongens mijn tosti is echt next level.
    Het is eigenlijk niet zozeer een tosti meer maar gewoon een sandwich met brie, gegrilde ham en bacon, komkommer, ui en knoflooksaus.


    i put the fun in funeral

    Ratonhnhake schreef:
    (...)

    I approve :Y)

    En ik kwam met het geweldige idee zelf een Q versie van "ik kom bij je eten" te beginnen, zodat ik tosti's krijg en erover mag praten :Y)

    Free food. You lucky bastard. :'D

    Audacity schreef:
    Jongens mijn tosti is echt next level.
    Het is eigenlijk niet zozeer een tosti meer maar gewoon een sandwich met brie, gegrilde ham en bacon, komkommer, ui en knoflooksaus.


    That's some serious next level shizzle bro.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    KyloRen schreef:
    (...)
    Free food. You lucky bastard. :'D


    I know right. Ik zie wel brood in dit idee. * ba-dum tss *


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    KyloRen schreef:
    (...)
    Ik ben vaak juist niet zo van de curry. Ach het ligt er net aan wat er gegeten wordt. Vlees en curry is wel lekker ^^


    Curry en vlees is heerlijk. c:

    Bostick schreef:
    (...)

    Ik moet 't wel met kipfilet eten als ik tosti wil, alleen met kaas is niet lekker en varkensvlees ben ik allergisch voor D:


    Mijn vriend mag van zijn geloof geen varkensvlees en gezien het in hetzelfde machine moet vind ik het zo asociaal om mijn ham overal zijn sappen vrij te laten. Al moet ik zeggen dat ik het met kipfilet ook velen malen lekkerder vindt. Sinds ik echt ben gaan minderen met varkensvlees voel ik me wel wat beter, al is dat niet hetzelfde als er allergisch voor zijn natuurlijk.

    Ratonhnhake schreef:
    (...)

    I approve :Y)

    En ik kwam met het geweldige idee zelf een Q versie van "ik kom bij je eten" te beginnen, zodat ik tosti's krijg en erover mag praten :Y)


    Oh shit. Do it!


    I'm your little ray of pitch black.

    Nia schreef:
    (...)

    Oh shit. Do it!


    Sowieso, buiten het feit dat ik allergisch ben, voel ik me ook veel beter sinds ik het niet meer eet. Voel me gezonder, minder puistjes en alles ^^
    Trouwens, wel lief van je dat je dat doet voor je vriend. En ja, het is zoveel lekkerder met kipfilet ;3

    [ bericht aangepast op 13 jan 2016 - 13:55 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ratonhnhake schreef:
    (...)

    I know right. Ik zie wel brood in dit idee. * ba-dum tss *

    "In dit programma reist Wendy door Quizletopia om een van haar inwoners op te zoeken, waarbij zij zal blijven eten. Maak je maar klaar voor culinaire hoogstandjes, humoristische gesprekken en een hele hoop gebabbel over wat er eerder kwam: de kip of het vierkant. Dit programma bevat grof taalgebruik en is niet geschikt voor personen onder de 12. Ook zijn we niet aansprakelijk voor mentale schade."


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Bostick schreef:
    (...)

    Sowieso, buiten het feit dat ik allergisch ben, voel ik me ook veel beter sinds ik het niet meer eet. Voel me gezonder, minder puistjes en alles ^^
    Trouwens, wel lief van je dat je dat doet voor je vriend. En ja, het is zoveel lekkerder met kipfilet ;3


    Vreemd hoe dat werkt, he? Same here.
    Natuurlijk, het was een grote stap maar hij is het waard. c: Haha sowieso! Beetje boter erbij, iet teveel kaas... nomnom.


    I'm your little ray of pitch black.