• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    If you're sad, do not fear my friend. I'm sending puppies to help you!

    [ bericht aangepast op 11 jan 2016 - 15:20 ]


    26 - 02 - '16

    Einar schreef:
    (...)

    maar een stem minder dan mij, dus al veel te veel naar mijn zin hahahahaha


    UPDATE: ZELFS AL EVEN VEEL snik snik


    HAHA YEY :D
    Zal je zo wel weer op voorsprong zetten hoor!

    Wiarda schreef:
    (...)

    Hee hoi leef je nog een beetje, niet doodgevroren of zo, alle teentjes nog waar ze moeten zijn


    Yes, ik ben alweer in Nederland zelfs! Maar liefst 18 graden warmer hierzo.
    Nu kan ik weer rustig verder waar ik gebleven was: Huis zoeken etc.


    Sarah = ongewoon sexy

    Buurman_Mol schreef:
    (...)

    Yes, ik ben alweer in Nederland zelfs! Maar liefst 18 graden warmer hierzo.
    Nu kan ik weer rustig verder waar ik gebleven was: Huis zoeken etc.


    casual boy. Kom dichterbij het noorden wonen, dan zullen we misschien ooit een tindermatch worden


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Square schreef:
    (...)

    I feel you. Ik heb er nu een kerstvakantie, een week ijsvrij en nog bijna een halve werkweek op zitten, maar ik ben nog steeds niet begonnen met leren voor mijn tentamen volgende week. :'D
    Maar hup, je kunt het. Huiswerk bestaat ook maar uit wat woorden en die kun je wel aan. *O*

    Dankjewel voor je aanmoediging ^^ Ik ga nu écht aan het werk. Oh, herkenbaar, ik ben ook nog niet begonnen met mijn tentamens van volgende week (A)
    Het zijn inderdaad maar woorden, over woorden en zinnen, over zinnen. Taalwetenschap is zo meta.


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Einar schreef:
    (...)

    casual boy. Kom dichterbij het noorden wonen, dan zullen we misschien ooit een tindermatch worden


    Ik heb dus mogen ontdekken dat je dat sowieso kunt worden door middel van een magische link!

    Maar ja ik ga ook meer naar het noorden ja, doei braboland, het was leuk voor een jaar (doeg)


    Sarah = ongewoon sexy

    Buurman_Mol schreef:
    (...)

    Ik heb dus mogen ontdekken dat je dat sowieso kunt worden door middel van een magische link!

    Maar ja ik ga ook meer naar het noorden ja, doei braboland, het was leuk voor een jaar (doeg)


    Wat is this magic


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    ik moet LEREN maar in plaats daarvan kijk ik James Corden filmpjes wat the fuck als ik de toets die ik MORGEN HEB niet haal dan kan ik niet naar Sziget. :c Sadface/eigen schuld


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Je suis done.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    "Memphis is echt de lelijkste naam die je je verzinnen."

    Thanks dad for being so straight.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yay, waarschijnlijk mag ik overstappen! c: En hopelijk kan ze van dienst ruilen zaterdag, want als ik dat tentamen wil halen kan ik elke uur extra gebruiken. x_x


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    holy shit stop met roddelen.
    ik klaag toch ook niet over je kuttekop en karakter.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Zo fijn als je doordeweeks een g & t mag drinken omdat je - na een hele lange tijd - weer wat te vieren hebt. :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Dit geintje heeft lang genoeg geduurd. Nu wil ik gewoon weer kunnen lopen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ben het leven zo beu. Ik kan me niet inbeelden dat de dood zoveel slechter kan zijn dan dit :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Einar schreef:
    (...)

    Wat is this magic


    Ja onwijs gewoon. Nu moet ik nog zo'n link voor je maken


    Sarah = ongewoon sexy

    Painkiller schreef:
    Ik ben het leven zo beu. Ik kan me niet inbeelden dat de dood zoveel slechter kan zijn dan dit :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered