• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    If you're sad, do not fear my friend. I'm sending puppies to help you!

    [ bericht aangepast op 11 jan 2016 - 15:20 ]


    26 - 02 - '16

    Sommige mensen zijn zo.. dont even have any words for this.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Not sure what to think about shadowhunters.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oh, ik ben hier zó zat van!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Amberle schreef:
    Not sure what to think about shadowhunters.



    Same. ):


    "Ignite, my love. Ignite."

    Op weg naar huis. Tijd om tosti te maken. We hebben alleen geen ketchup meer in huis meh.

    KyloRen schreef:
    Op weg naar huis. Tijd om tosti te maken. We hebben alleen geen ketchup meer in huis meh.

    Tostiiiii D: I want too.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    KyloRen schreef:
    Op weg naar huis. Tijd om tosti te maken. We hebben alleen geen ketchup meer in huis meh.


    Gimme! Alleen dan zonder ham :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik krijg ook echt precies keelpijn in de showweek.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    KyloRen schreef:
    Op weg naar huis. Tijd om tosti te maken. We hebben alleen geen ketchup meer in huis meh.


    Deze sluipmoordenaar eet ook graag tosti's :Y) Waar moet ik ze ophalen?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Stelletje tostiverslaafdes hier hahah. Ik wil ze met alle liefde uitdelen hoor. :Y)

    Ondertussen zit ik nu te experimenteren met de saus. Heb er cocktail wishkey bij gegooid en mayonaise. Geen idee of het smaakt, we shall see. :')

    KyloRen schreef:
    Stelletje tostiverslaafdes hier hahah. Ik wil ze met alle liefde uitdelen hoor. :Y)

    Ondertussen zit ik nu te experimenteren met de saus. Heb er cocktail wishkey bij gegooid en mayonaise. Geen idee of het smaakt, we shall see. :')


    Ikzelf kies voor curry, terwijl mijn vriend gaat voor Samuraisaus. ^_^
    Al vreten wij onze tosti's dan weer met kaas en kipfilet.


    I'm your little ray of pitch black.

    Nia schreef:
    (...)

    Ikzelf kies voor curry, terwijl mijn vriend gaat voor Samuraisaus. ^_^
    Al vreten wij onze tosti's dan weer met kaas en kipfilet.

    Dat klinkt ook lekker. Damn, ik heb al tosti's gemaakt maar krijg bijna de neiging om er nog wat extra te maken haha
    Ik eet ze altijd met ketchup, maar als dat niet in huis is moet je maar wat anders vinden eh.

    Dudes. Tosti. Gimme. Now. (cat)



    OTOFT: Zuuuhuuuuucht. Stomme hand, stop met pijn doen. D:
    En ik wil brieven schrijven naar mensen. Waarom heb ik nog geen briefje terug van de mensen met wie ik schrijf? Ik vind brieven schrijven zo leuk! Althans, met mensen die terug antwoorden. xd


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    KyloRen schreef:
    (...)
    Dat klinkt ook lekker. Damn, ik heb al tosti's gemaakt maar krijg bijna de neiging om er nog wat extra te maken haha
    Ik eet ze altijd met ketchup, maar als dat niet in huis is moet je maar wat anders vinden eh.


    Haha, is het ook zeker. Lekker doen zou ik zeggen!
    Ik ben niet zo'n fan van de smaak van ketchup, ik ken het ook helemaal niet bij een tosti eigenlijk.


    I'm your little ray of pitch black.

    KyloRen schreef:
    Stelletje tostiverslaafdes hier hahah. Ik wil ze met alle liefde uitdelen hoor. :Y)

    Ondertussen zit ik nu te experimenteren met de saus. Heb er cocktail wishkey bij gegooid en mayonaise. Geen idee of het smaakt, we shall see. :')


    Mooi lief mensje :Y)
    Ik heb honger :Y)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."