• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    If you're sad, do not fear my friend. I'm sending puppies to help you!

    [ bericht aangepast op 11 jan 2016 - 15:20 ]


    26 - 02 - '16

    B U I K P I J N (huil)


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mn tere ego'tje is alweer platgetrapt. Het is nergens voor nodig er nog eens zelf met een buldozer overheen te rijden.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2016 - 23:47 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Holy shit, deze verhalen zijn interessant. Maar tegelijkertijd zo disturbing.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wil geen jaloers vriendinnetje zijn. Ik wil hem de ruimte geven. Maar ik krijg het idee dat hij mijn telkens "veel plezier" langzaam niet meer leuk vind. Dat hij misschien toch wat meer anders wil horen.
    NEGATIEVE GEDACHTES, GA WEG


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Deze gast heeft me zojuist een boel nieuwe nachtmerries bezorgd. D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dit is wel erg verdacht.


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    Ursula schreef:
    Dit is wel erg verdacht.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Niet kunnen slapen omdat ik afgelopen nacht al 14 uur geslapen heb..

    En waarom slaap ik nog niet? O ja, vanwege dingen die ik moet afmaken.


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    Ik ben zo hopeloos.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Je gaat me zo erg haten binnen nu en een halfjaar mijn god. Ik zal nooit verliefd op je worden, maar ik ben zo dol op je.


    i put the fun in funeral

    Nog 3 nachtjes, min deze nog 2. Can't wait <3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    It didn't make sense for one moment that you showed up in my dream. But then I remembered. Happy birthday best friend..


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eerste toets vandaag.. gelukkig heb ik er maar 1 zodat ik er maar 1 kan verkloten! :D


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik ben weer mega misselijk en jij zegt meteen "begin je weer met school verwaarlozen? Ik had al niks anders van je verwacht." Bedankt, fucking bedankt. Wat een liefde en vertrouwen in mij. Dat doet me echt goed, zo ga ik nóg beter mijn best doen op school. Ik kom vandaag gewoon helemaal mijn bed niet uit, jouw schuld.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2016 - 8:01 ]