• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    If you're sad, do not fear my friend. I'm sending puppies to help you!

    [ bericht aangepast op 11 jan 2016 - 15:20 ]


    26 - 02 - '16

    "Trek niet zo snel conclussies" .......... are you fucking kidding me right now? Jeez je denkt dat je zo volwassen bent met je opmerkingen, maar doe dat toch maar niet bij mij. Want het werkt niet. Kneus

    Zucht. Ik ben nu de persoon die het slecht heeft bedoeld, ik ben de boeman, ik bedoel het gemeen, ik vind het prima als mensen zo over je praten. Natuurlijk joh, denk dat maar, maar dat is NIET het geval. Ik probeer te HELPEN. Jezus.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2016 - 21:44 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik zit de hele dag thuis en ik moet nu nog aan mijn huiswerk beginnen. Ik ben echt zo'n sneu geval :W


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Damn dit tentamen wordt zo zinnig:

    Wat zouden musea moeten doen volgens al die drie enorme rapporten die je gelezen hebt?

    Volgens mij was de moeder van Lodewijk Asscher vrij duidelijk en zei ze dat de musea moesten samenwerken.

    Hoe moeten de musea dat doen?

    Ja nou gewoon samenwerken. Mag ik jouw Rembrandt lenen? En dat ze dan eens een keer niet nee zeggen.


    Damn ik kan me echt niet voorstellen wat de fuck ze gaan vragen. 200 pagina's aan nonsens.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Feeling alone.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Huiswerkbegeleiding met een licht lopende neus is de pure hel want iedereen is vet stil en geconcentreerd en dan kom je er iedere zeven seconden doorheen met SNIF concentratie concentratie SNOTTER concentra- SNIF
    ugh


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Fuck. Op de ene site staat dat Hitler eerst een deel van Frankrijk inpikte (which ??? ruig hoor) en op de andere staat dat hij Polen als eerste innam. Thanks, Google.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    BlueJays schreef:
    Ik zit de hele dag thuis en ik moet nu nog aan mijn huiswerk beginnen. Ik ben echt zo'n sneu geval :W


    I feel you. Ik heb er nu een kerstvakantie, een week ijsvrij en nog bijna een halve werkweek op zitten, maar ik ben nog steeds niet begonnen met leren voor mijn tentamen volgende week. :'D
    Maar hup, je kunt het. Huiswerk bestaat ook maar uit wat woorden en die kun je wel aan. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    YAAYYY Mijn parfum is vandaag binnengekomen (Juliette has a gun - Mad Madame) en ik heb eindelijk een idee voor SOTY dat misschien ook echt wel wat gaat worden. ^^ c:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Hee hoi allemaal, ben ik al de geweldigste user van het jaar?


    Sarah = ongewoon sexy

    Buurman_Mol schreef:
    Hee hoi allemaal, ben ik al de geweldigste user van het jaar?


    maar een stem minder dan mij, dus al veel te veel naar mijn zin hahahahaha


    UPDATE: ZELFS AL EVEN VEEL snik snik

    [ bericht aangepast op 12 jan 2016 - 22:01 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Scribe schreef:
    YAAYYY Mijn parfum is vandaag binnengekomen (Juliette has a gun - Mad Madame) en ik heb eindelijk een idee voor SOTY dat misschien ook echt wel wat gaat worden. ^^ c:


    Yes way dat dat idee geweldig is! _O_

    OTOFT: hoofd- hand- en kaakpijn. Gaat goed. Kuttics. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dat deze username nog vrij was! *fangirling*


    The truth is out there.

    Hawke schreef:
    Dat deze username nog vrij was! *fangirling*


    Vet cool!


    26 - 02 - '16

    Buurman_Mol schreef:
    Hee hoi allemaal, ben ik al de geweldigste user van het jaar?


    Hee hoi leef je nog een beetje, niet doodgevroren of zo, alle teentjes nog waar ze moeten zijn


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.