• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    If you're sad, do not fear my friend. I'm sending puppies to help you!

    [ bericht aangepast op 11 jan 2016 - 15:20 ]


    26 - 02 - '16

    Ik ben zoooo blij dat mijn feestje eindelijk in orde is en dat er superveel mensen nu al enthousiast zijn. YES. *O*

    [ bericht aangepast op 13 jan 2016 - 8:08 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Zo moeeee

    Je kan echt alleen maar zeiken. "Je zusje gaat wel altijd naar school." Ja, maar mijn zusje heeft geen chronische ziekte.

    Ik haat school en ik hou alleen van mijn bed en mezelf mag ik ook niet meer echt.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…


    I wanna sing, I wanna shout
    I wanna scream 'til the words dry out

    FOxlove schreef:
    B U I K P I J N (huil)


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik heb zo'n zin in dit weekend! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hongeeeeeer. Altijd hongeeeeer. Waarom kan ik niet eten zonder bij te komen? :'(


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Eigenlijk ben ik hier helemaal niet blij mee, maar het is niet alsof het zin heeft om die gevoelens uit te spreken.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik vraag me af waarom jij je bemoeit met mijn gastenlijst. (cat) Je hebt alleen maar een grote mond tegen mij en nu ga je nog even zeggen dat ik bepaalde mensen niet mocht uitnodigen? Als je niet oppast, trek ik jouw uitnodiging straks in.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wanneer je tijd hebt om 1 alinea te schrijven :')
    Maar, ik heb wel een "theme song"


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik heb serieus spierpijn in mijn pols van het schrijven. En ik moet nog zoveel schrijven. why?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    I need chocolate.


    I'm your little ray of pitch black.

    Nia schreef:
    I need chocolate.





    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ugh. Telkens heb ik trek in iets lekkers, dan eet ik iets lekkers en voel ik me daarna vet schuldig... Misschien moet ik maar even niets meer eten vandaag, tot het avondeten. :\


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.