• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    If you're sad, do not fear my friend. I'm sending puppies to help you!

    [ bericht aangepast op 11 jan 2016 - 15:20 ]


    26 - 02 - '16

    -

    [ bericht aangepast op 12 jan 2016 - 11:31 ]

    Dus, jullie hebben een vaste plek in de klas. Je bent een vriendengroepje van vier en je zondert je compleet af van de klas. Ik zit nu op jouw plek i.v.m. de aard van de les en nu moet ik gelijk wieberen? Is het zo erg om naast iemand anders te zitten? Terwijl je ook naast iemand anders van je 'squad' kan zitten? Echt, ik ben zo klaar met jullie. Jullie gebruikten mijn huis, drongen jullie naar binnen om met uiteindelijk meer dan ik plek had te slapen - om mij vervolgens compleet te negeren. Echt, wat zijn jullie sneu.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2016 - 11:41 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    En weer was het half twee toen ik wakker werd. Zeer teleurgesteld in mezelf nu. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Zou handig zijn als je een keer kon reageren... Het is wel mijn examen waar we het over hebben meneer.

    Nou haha wat een leuk spel. Nu heb ik al helemaal geen zin meer in dat stomme dinner


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik maak mezelf misselijk met al deze waanbeelden


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Gisteren ging het zo goed. Ik was gewoon trots op mezelf toen ik naar bed ging, maar ik heb vandaag al weer te veel dan ik wil op.. Vanavond ook nog echt pizza eten.. Gadverdamme.. Nog meer vet voedsel ):


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Megs. Don't be fucking nervous. You are not going to screw this up, okay?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Heb ik dan toch daadwerkelijk een idee voor mijn toekomst? Wauw...



    Hm ik vind de zang echt heel mooi in elkaar zitten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    I survived


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Biologie met een docent voor de klas die veeeel te veel praat -_-


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Voor het eerst in lange tijd voel ik mij oprecht gemotiveerd. Dit was een goed gesprek. Nu hopen dat wat ik wil in werking kan worden gesteld.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Iedereen is zo fucking fake


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Waarom weet iedereen mijn naam, maar weet ik die van anderen niet? :')

    [ bericht aangepast door een moderator op 12 jan 2016 - 16:05 ]


    What would Emma do?