• MANHATTAN'S ELITE
    ''no one cares unless you're pretty or you're dead''


    Klik hier voor nieuw praattopic (:

    [ bericht aangepast op 19 jan 2016 - 16:44 ]


    I'd rather be spitting blood, than have the silence fuck me up.

    Nia schreef:
    (...)

    Oh nu lees ik het goed, mijn excuses. c: Dan verander ik dat zo!
    Jaa, ik las dat Max soms het het woord homo scheld, zonder dat hij homofoob is, dus ik dacht ik breng het er eventjes in. c: Zeshaun zou het sowieso wel doen, gezien hij daardoor echt een bloedhekel heeft aan Max.


    Geweldig ^^ Zouden ze ooit vechten? Want dat zit er voor Max wel in...


    Mhm?

    Nia schreef:
    Caspian's relaties.

    Jaylinn 'Jay' Jessie Harrison —
    Zeshaun en Jaylinn kunnen vrienden zijn die vaak samen zo nu en dan naar de sportschool gaan. Waarschijnlijk zou Zeshaun haar in vertrouwen nemen over het feit dat hij homo is, mocht ze niet zo loslippig zijn.


    Totally fine with this! Ik denk dat Jaylinn daar haar mond wel over zou kunnen houden omdat ze het niet zo heel bijzonder vindt dat Zeshaun homo is en dit altijd al een beetje doorhad.


    Don't judge my choices without understanding my reasons.

    Nia schreef:
    (...)

    Ah cool! Gezien zij toch de enige dame is die hij echt aantrekkelijk vind klinkt het ook nog best logisch. ;D Ik weet niet hoe jij het voor je ziet? Of zij weet dat hij homo is of niet? Sowieso zie ik Zeshaun erg ver gaan om niet uit de kast te hoeven komen, dus dat hij iets groots boven haar hoofd weet te houden zodat ze het niet verteld. Al is vriendschappelijk uit elkaar gaan ook wel leuk natuurlijk.


    Ik denk dat het me wel leuk lijkt dat ze juist totaal niet als vrienden uit elkaar zijn gegaan. Als Scarlett Zeshaun echt leuk had gevonden zou ze waarschijnlijk echt mad af zijn als ze er achter kwam dat hij al deze tijd homo was en haar dus niet leuk vond. Scarlett is toch wel een bitch, dus we kunnen doen dat ze ooit eens had gedreigd dat ze aan iedereen zou vertellen dat hij homo was en Zeshaun toen zei dat hij dat grote geheim van haar wat hij weet ook aan iedereen zou vertellen if she doesn't keep quiet. Voor Scarlett's geheim moet ik dan wel even nadenken, misschien dat haar moeder is vreemdgegaan en zij daar achter was gekomen maar ze het aan niemand wil vertellen omdat ze haar perfect family image niet wil verpesten en haar vader niet wil kwetsen? Zoiets lijkt me wel gaaf.


    I'd rather be spitting blood, than have the silence fuck me up.

    Sonder schreef:
    (...)

    Geweldig ^^ Zouden ze ooit vechten? Want dat zit er voor Max wel in...


    Ik zie Zeshaun wel vechten inderdaad, al is het maar om zijn mannelijkheid te bewijzen.

    Mirin schreef:
    (...)

    Totally fine with this! Ik denk dat Jaylinn daar haar mond wel over zou kunnen houden omdat ze het niet zo heel bijzonder vindt dat Zeshaun homo is en dit altijd al een beetje doorhad.


    Oké, dat kan ook. Misschien dat het een keer opgehaald wordt als ze samen naar een feest gaan of zo en wat drinken. Dat hij zich dan ook openstelt tegen haar. Dat klinkt ook wel leuk. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Nia schreef:
    (...)

    Oké, dat kan ook. Misschien dat het een keer opgehaald wordt als ze samen naar een feest gaan of zo en wat drinken. Dat hij zich dan ook openstelt tegen haar. Dat klinkt ook wel leuk. c:


    Ja, dat is goed hoor!


    Don't judge my choices without understanding my reasons.

    Dysthymia schreef:
    (...)

    Ik denk dat het me wel leuk lijkt dat ze juist totaal niet als vrienden uit elkaar zijn gegaan. Als Scarlett Zeshaun echt leuk had gevonden zou ze waarschijnlijk echt mad af zijn als ze er achter kwam dat hij al deze tijd homo was en haar dus niet leuk vond. Scarlett is toch wel een bitch, dus we kunnen doen dat ze ooit eens had gedreigd dat ze aan iedereen zou vertellen dat hij homo was en Zeshaun toen zei dat hij dat grote geheim van haar wat hij weet ook aan iedereen zou vertellen if she doesn't keep quiet. Voor Scarlett's geheim moet ik dan wel even nadenken, misschien dat haar moeder is vreemdgegaan en zij daar achter was gekomen maar ze het aan niemand wil vertellen omdat ze haar perfect family image niet wil verpesten en haar vader niet wil kwetsen? Zoiets lijkt me wel gaaf.


    Begrijpelijke reactie. ^_^ Dat vind ik dan wel een goede, aangezien Zeshaun zeker wel te ver zou gaan om zijn eigen familie ook staande te houden. Ze doen het dus wel een beetje voor dezelfde redenen, al heeft Zeshaun Scarlett dan wel erg gekwetst. Stiekem zal hij zich daar wel schuldig over voelen, al zal ze dit niet snel te horen krijgen. Maar ik vind het een geweldig idee, ik zeg doen. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Mirin schreef:
    (...)

    Ja, dat is goed hoor!


    Sure? Ik ben ook maar "hardop aan het praten", haha.


    I'm your little ray of pitch black.

    Relatie lijstje van Callum:

    - Scarlett Rose Lukasiak: Callum vindt Scarlett oninteressant en wil geen vriendschap met haar opbouwen. Hij kan totaal niet tegen het feit dat ze zo oppervlakkig is en ontwijkt haar liever.
    - Athena Averlyn Paparizou: Callum vindt Athena best wel interessant en vermoed al een tijdje dat ze depressief is, maar hij heeft haar er nog nooit mee geconfronteerd en is dat ook niet van plan. Hij observeert haar liever van een afstandje.
    - Jaylinn 'Jay' Jessie Harrison: Jay en Callum kenden elkaar eerst niet en hadden beiden geen behoefte aan een vriendschap, totdat vorig jaar Jaylinn's vader overleed. Callum's moeder is overleden en vlak na de dood van Jay's vader steunde hij haar omdat hij als een van de enige weet hoe het voelt om een ouder te verliezen. Ondertussen hebben ze een goede vriendschap opgebouwd en vertrouwen ze elkaar erg goed.
    - Catherine Loraine Daelli: Heb jij een ideetje? :3
    - Elin Camari Nystorm: Elin en Callum lijken qua persoonlijkheid totaal niet op elkaar, maar zijn alsnog goede vrienden. Callum probeert haar momenteel te leren boxen, alhoewel dat niet altijd even goed gaat. Cal waardeert hun vriendschap en vindt haar een aardig persoon. Als zijn vader even teveel wordt kan hij altijd bij Elin terecht.
    - Tamara Elizabeth Chamberlain: Callum mag Tamara totaal niet en vindt haar maar irritant. Ze gaan liever niet met elkaar om maar als ze elkaar toch ooit eens tegenkomen is het enige wat ze doen bekvechten.
    - Maximus Ephraim Simeon Kingston: Cal en Max zijn frenemies, ze lijken qua persoonlijkheid op elkaar alhoewel Maximus er toch meer van houdt om in de spotlight te staan en Callum liever mensen van een afstandje observeert. Omdat ze beiden populair zijn hebben ze een shallow friendship die niet veel betekent voor beiden.
    - Caspian Convington: Vreemd genoeg zijn Cas en Cal vrienden. Callum waardeert Caspian omdat hij altijd precies weet waar hij aan toe is en respecteert de gozer. Ze kunnen goed met elkaar omgaan en het feit dat Callum mag spijbelen in zijn lokaal is altijd een pluspunt c:
    - Christian Sinclaire: Callum en Chris zijn vrienden. Callum ziet Chris een beetje als een klein broertje en kan lachen om zijn lompe acties en grappen. Het duurde lang voordat Cal Christian aardig begon te vinden maar hij vindt hem nu ook echt aardig en waardeert hun vriendschap.
    - Nathaniel Sinclaire: Ik weet het niet zo goed, heb jij nog een idee? :3
    - Simon Eddy Fordon: Callum vindt Simon saai en een mietje. Hij gaat liever niet met de jongen om en vindt dat hij een backbone moet krijgen. Hij kan er niet tegen als mensen worden gebruikt en ziet dat maar al te vaak gebeuren bij Simon. Callum zegt heel snel dat hij jongens zoals Simon saai vindt, maar hij is stiekem toch ook wel een beetje jaloers op de naïviteit en de innocence die Simon bezit. Aangezien Cal's moeder al op zijn negende is overleden en zijn vader daarna helemaal stopte met voor hem zorgen moest hij erg snel opgroeien en heeft hij nooit van zijn jeugd kunnen genieten.
    - Zeshaun De Luca: Callum vindt Zeshaun best aardig en heeft respect voor de jongen. Ze zijn niet hele goede vrienden maar Cal komt hem af en toe eens tegen op de campus en ze groeten elkaar dan ook altijd even.
    - Ilona Emily Bayer: I have no idea, heb jij een interessant idee? :3


    Relatie lijstje van Scarlett: komt nog.
    - Athena Averlyn Paparizou: Scarlett kent Athena niet heel goed en heeft daar ook geen behoefte aan. Hun persoonlijkheden passen totaal niet bij elkaar en Scarlett loopt snel over iemand als Athena heen, ook al is dit niet perse haar bedoeling.
    - Jaylinn 'Jay' Jessie Harrison: Heb jij een idee? :3
    - Catherine Loraine Daelli: Scarlett en Catherine zijn goede vriendinnen en Scarlett waardeert hun vriendschap. Hun persoonlijkheden vullen elkaar goed aan en als Scarlett door draait en de populariteit naar haar hoofd laat stijgen is Cat daar altijd om haar weer helder te laten denken en te herinneren dat niet alles om populariteit gaat.
    - Elin Camari Nystorm: I have no idea.. Heb jij een leuk idee? :3
    - Tamara Elizabeth Chamberlain: Scarlett en Tamara zijn vriendinnen alhoewel hun vriendschap niet heel oprecht is. Scarlett vermoed dat Tamara alleen vrienden met haar is voor populariteit en haar niet echt aardig vindt, maar ze heeft haar hiermee nog nooit geconfronteerd.
    - Callum Rhys Buckley: Scarlett vindt Callum maar een oninteressant mannetje die alleen maar bezig is met zichzelf en totaal niet past in haar beeld van de perfecte school.
    - Maximus Ephraim Simeon Kingston: Scarlett vindt Max qua persoonlijkheid niet heel interessant, maar ze vindt hem erg aantrekkelijk en kan wel met hem lachen. Ze hebben een soort van friends met benefits relatie.
    - Caspian Convington: Cas heeft met de vader van Scarlett afgesproken dat hij op haar zou letten en haar zou pushen om op het rechte pad te blijven. Scarlett irriteert zich hier mateloos aan en ontwijkt hem het liefts.
    - Christian Sinclaire: Scarlett vond Chris best leuk toen ze hem voor het eerst ontmoette, maar hij liet al snel merken dat hij Scarlett en haar arrogante persoonlijkheid niet waardeert. Hierdoor is haar mening over Chris totaal verandert en vind ze hem nu gewoon een irritant ventje. She doesn't chase men.
    - Nathaniel Sinclaire: Scarlett heeft Nathaniel al eens betrapt en weet nu dus dat hij gay is. Ze had hem ermee kunnen chanteren, maar ze kwam er al snel achter dat Nathe geen interesse had in het meespelen van haar spelletjes en ze vindt hem toch best aardig, dus zijn ze nu vrienden.
    - Simon Eddy Fordon: De persoonlijkheden van Simon en Scarlett passen totaal niet bij elkaar, maar ze leerden elkaar al in de 1e schoolweek kennen en na drie jaar hebben ze elkaar nog niet laten stikken. Ze helpt hem vaak met voor zichzelf opkomen en beschermt hem voor mensen die hem willen gebruiken. Ze vindt hem oprecht een aardige jongen en wil soms wat meer op hem lijken, omdat ze al snel een beetje gemeen en manipulerend kan overkomen ook al wil ze niet zo zijn.
    - Zeshaun De Luca: Scarlett had voor bijna een jaar een relatie met Zeshaun en was oprecht verliefd op hem, totdat ze erachter kwam dat hij gay was. Ze was woedend en gekwetst dat hij haar een jaar lang voor de gek had gehouden. Uit haar woede dreigde ze om zijn geheim aan iedereen te vertellen, maar in reactie daarop dreigde Zeshaun ermee om haar geheim over haar moeder die vreemd is gegaan aan iedereen te vertellen, wat er voor zorgde dat ze haar mond hield. Ze is er na al deze tijd nog steeds niet echt over heen en heeft na haar relatie met Zeshaun alleen maar sex partners gehad, maar geen echte relatie.
    - Ilona Emily Bayer: Scarlett doet alsof ze Ilona totaal niet mag, maar stiekem is ze best wel jaloers op haar goede aard en vriendelijkheid. Scarlett komt op de meeste af als een arrogante, materialistische en manipulerende dame wat ze toch niet erg leuk vindt. Haar drang naar populariteit komt meer uit onzekerheid dan uit oprecht een oppervlakkig persoon zijn.


    I have to go now, Scarlett's lijstje komt nog! Ik heb al wel wat ideetjes voor iedereen waarbij undecided staat dus die post ik vanavond wel even. Als je zelf alvast een idee hebt please share! :3

    [ bericht aangepast op 15 jan 2016 - 19:41 ]


    I'd rather be spitting blood, than have the silence fuck me up.

    Nia schreef:
    (...)

    Sure? Ik ben ook maar "hardop aan het praten", haha.


    Hahaha, nee ik kom nooit op zulke goede ideeën als jij, dus ik vind het helemaal prima!


    Don't judge my choices without understanding my reasons.

    @Amberle , ik vind het idee goed.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Dit wordt het "relatielijstje" van Tamara. Als ik nog niks met je afgesproken heb, vul ik in wat Tamara over die persoon zou denken. Ook zet ik erbij hoe Tamara ernaar zal handelen, want bij haar kan dat erg verschillen. Ze doet erg haar best om populair te zijn terwijl haar echte karakter daar helemaal niet naar staat.

    Athena Averlyn Paparizou: In principe heeft Tamara geen problemen met haar, ze vindt het echter wel moeilijk om met haar om te gaan vanwege haar depressie. Ergens ziet ze Athena wel als een soort competitie omdat ze ook erg intelligent is én ook rood haar heeft, waardoor ze ergens wel wat van elkaar weg hebben. Tamara probeert daarom om zich niet te veel van haar aan te trekken en zal er af en toe wel iets stoms uitflappen, waar ze dan meteen spijt van heeft omdat ze het eigenlijk niet prettig vindt om gemeen te doen tegen anderen.
    Caspian Covington: Nooit had Tamara het verwacht dat ze interesse zou hebben in een docent maar Caspian haalt iets nieuws in haar naar boven. De hele school denkt dat Tamara dom is, waar ze het ook zelf naar heeft gemaakt, maar ze wil eigenlijk aan hem bewijzen dat ze wel goed kan leren. Omdat ze jaloers is ingesteld, zal ze het niet leuk vinden als hij veel aandacht heeft voor andere vrouwelijke leerlingen omdat ze toch wel iets speciaals voelt voor hem. Ze wil niet één van zijn veroveringen zijn ondanks dat ze hem tegen doet alsof het allemaal maar een spel is. Ze wil zich niet te kwetsbaar opstellen, omdat ze niet wil dat hij haar pijn zal doen.
    Callum Rhys Buckley: Tamara heeft echt niks met hem. Ze heeft niet per se iets tegen hem persoonlijk, maar vindt het gewoon niet prettig om in zijn buurt te zijn. Omdat ze zichzelf vaak opstelt als een arrogante jongedame gooit ze vaak een snerende opmerking naar zijn hoofd omdat ze anders bang is dat hij door haar masker heen kan kijken. Ze heeft liever dat hij haar haat dan dat hij erachter komt hoe ze eigenlijk echt is.
    Catherine Loraine Daelli: Tamara heeft eigenlijk bewondering voor Catherine, maar uit dat niet. Ze zal zich eerder opstellen als een vijand voor Catherine omdat ze niet weet wat ze van haar moet denken. Catherine is een persoon die Tamara's act zou haten dus ze heeft besloten om zich ook zo te gedragen. Toch heeft Tamara eigenlijk niks tegen Catherine.
    Christian Sinclaire: Tamara vindt Christian een prima persoon om mee om te gaan. Ze is dus eigenlijk altijd aardig tegen hem en probeert hem ook te vriend te houden. Ze probeert altijd een klein beetje van haar eigen persoonlijkheid door te laten schemeren bij hem, maar houdt zich wel gedeisd.
    Nathaniel Sinclaire: Bij Nathaniel geldt eigenlijk hetzelfde als bij Christian, alleen houdt Tamara iets meer afstand van hem omdat ze eigenlijk geen hoogte van hem kan krijgen. Desondanks is ze wel gewoon vriendelijk tegen hem, maar houdt zich niet te veel bezig met hem en zijn leven.
    Scarlett Rose Lukasiak: Tamara doet alsof Scarlett haar beste vriendin is, maar vindt haar eigenlijk totaal niet aardig. Ze is de persoon die Tamara doet alsof ze is, maar eigenlijk niet wil zijn. Toch blijft Tamara schijnheilig genoeg door haar met haar act tegenover Scarlett en probeert niet te laten merken dat ze haar eigenlijk niet mag.
    Jaylinn Jessie Harrison: Tamara vindt Jaylinn een moeilijk persoon om te peilen. Ergens vindt ze haar wel oké, aan de andere kant vertrouwt ze haar niet helemaal. Tamara doet in principe altijd wel aardig tegen Jay maar houdt wel haar afstand omdat ze haar toch niet helemaal vertrouwt.
    Simon Eddy Fordon: Ergens lijken Tamara en Simon wel op elkaar, daarom heeft ze respect voor hem omdat ze denkt dat hij haar wel zou begrijpen. Ze probeert daarom op een stiekeme manier aardig tegen hem te zijn, zonder dat haar "vrienden" dit door hebben.
    Elín Camari Nyström: Tamara heeft echt helemaal niks met Elín. Ze vindt haar eigenlijk best vervelend en uit dit dan weer wel. Ze weet eigenlijk niet waar de irritaties vandaan komen. Ergens vindt ze haar een beetje wannabe.
    Maximus Ephraim Simeon Kingston: Ze vindt Max niet zo'n geweldig persoon omdat hij zo ontrouw is naar vrouwen toe. Toch doet ze wel aardig tegen hem, omdat hij zo'n persoon is waarvan verwacht wordt dat ze hem wel zou mogen. Ze vertrouwt hem voor meter.
    Zeshaun de Luca: Stiekem vindt ze Zeshaun erg schattig, maar ze houdt wat afstand van hem. Ze heeft het idee dat hij iets verbergt en ze is bang dat dat niet veel goeds kan betekenen. Ze probeert wel altijd aardig tegen hem te doen.

    Als je nu denkt: huh maar wat hadden we niet afgesproken? Ik heb Tamara's karakter helemaal omgegooid waardoor ze nu totaal anders is. Ik hoor het wel of iemand iets aan te passen heeft.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ben benieuwd waarom Tamara Elín een wannabe vindt ;D Elin geeft namelijk geen hol om populariteit :')

    [ bericht aangepast op 15 jan 2016 - 15:26 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Io is klaar en staat open voor relaties (:
    Ik hoor het straks wel, want nu moet ik mijn zak gaan pakken (:
    (Ik zal later lijstjes maken voor zowel Max als Io)


    Mhm?

    Amberle schreef:
    Ik ben benieuwd waarom Tamara Elín een wannabe vindt ;D Elin geeft namelijk geen hol om populariteit :')


    Misschien is het ergens jaloezie, juist omdat Elín niks om populariteit geeft en Tamara wel. Ze heeft waarschijnlijk geen goede reden ervoor behalve dat ze jaloers is.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Misschien is het ergens jaloezie, juist omdat Elín niks om populariteit geeft en Tamara wel. Ze heeft waarschijnlijk geen goede reden ervoor behalve dat ze jaloers is.


    Oh, oké ^^

    Ik zoek trouwens ook nog iets van een crush of ex voor Elín, volunteers?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered