• MANHATTAN'S ELITE
    ''no one cares unless you're pretty or you're dead''


    Klik hier voor nieuw praattopic (:

    [ bericht aangepast op 19 jan 2016 - 16:44 ]


    I'd rather be spitting blood, than have the silence fuck me up.

    Nog mensen voor Elín?
    Ik zoek eigenlijk nog iets als een ex of crush oid


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mirin schreef:
    Ik zie hier allemaal mensen praten over uitgaan en drinken, maar het speelt zich in New York af. Hier mag je pas uitgaan en drinken vanaf 21 jaar..
    Niet om de mood te verpesten, maar ik weet niet hoe realistisch het moet blijven?


    Mweh, daar hielden ze zich bij Gossip Girl ook niet echt aan haha. Wellicht dat het inderdaad wel realistischer is als het ipv. uitgaan ze op privé feestjes drinken

    [ bericht aangepast op 15 jan 2016 - 18:55 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Mirin schreef:
    Ik zie hier allemaal mensen praten over uitgaan en drinken, maar het speelt zich in New York af. Hier mag je pas uitgaan en drinken vanaf 21 jaar..
    Niet om de mood te verpesten, maar ik weet niet hoe realistisch het moet blijven?


    De rich kids uit de Upper East Side don't really care about that c: Als ze worden opgepakt betalen ze de politie wel even wat cash zodat ze verder kunnen gaan met feesten :3


    I'd rather be spitting blood, than have the silence fuck me up.

    Sonder schreef:
    (...)

    Io?


    Vind je het oké als Io de girlcrush van Catherine wordt. Ze zal er niks van merken hoor, of je personage moet ervoor open staan haha


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Vind je het oké als Io de girlcrush van Catherine wordt. Ze zal er niks van merken hoor, of je personage moet ervoor open staan haha


    Nee hoor, geen probleem (: Ze is zelf wel hetero, maar heeft er verder geen problemen mee (:


    Mhm?

    Sonder schreef:
    (...)

    Nee hoor, geen probleem (: Ze is zelf wel hetero, maar heeft er verder geen problemen mee (:


    Yay, ik weet ook nog niet hoeveel ik er echt mee ga doen, maar ik vind het wel een leuke extra


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Yay, ik weet ook nog niet hoeveel ik er echt mee ga doen, maar ik vind het wel een leuke extra


    Oke ^^ Hoe is hun relatie verder?


    Mhm?

    Sonder schreef:
    (...)

    Oke ^^ Hoe is hun relatie verder?

    Misschien dat Catherine aangewezen wordt als degene waar Io naartoe kan wanneer ze vragen e.d. heeft en dat ze Io een rondleiding geeft door school op de eerste dag? Want Io is nieuw toch en een jaar jonger?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Hieronder nogmaals het relatielijstje van Jay, met sommige heb ik nog niks afgesproken, ik ga morgen even de indrukken van Jay hierbij neerzetten. Tenzij er mensen zijn die nu al een idee hebben?
    Ik zoek eigenlijk nog een crush/potentiële boyfriend en een beste vriendin.

    Mirin schreef:
    Jaylinn's relatielijstje, wordt nog aangepast:

    Callum Rhys Buckley – “He’s like my human diary you know.” - Callum en Jay hebben een overeenkomst in hun familiesituatie. Callum’s moeder is overleden, net als Jay’s vader. Vanaf het overlijden van Jay’s vader zijn zij en Callum naar elkaar toegegroeid en is er een goede vriendschap ontstaan.

    Catherine Loraine Daelli – ”I respect her, because she’s so direct.” – Catherine en Jay zijn absoluut geen vriendinnen. Het is niet dat ze elkaar haten, Jay respecteert Catherine doordat ze zo direct is, maar mede hierdoor botsen ze weleens. Jay probeert de confrontatie echter zoveel mogelijk te vermijden.

    Caspian Convington – ”He was there for me when I needed someone.” – Caspian en Jay hebben elkaar ontmoet op de begrafenis van Jay’s vader. Ze hebben toen een tijdje gepraat en Jay voelde een enorme steun van hem op dat moment. Het contact is daarna wat verwaterd. Ze weet nog niet dat hij docent wordt bij haar op school.

    Zeshaun de Luca – "He's like my personal trainer and good friend in one." – Zeshaun en Jay gaan vaak samen sporten. Ze kunnen goed met elkaar opschieten en Jay waardeert zijn vriendschap erg.

    Tamara Elizabeth Chamberlain – "I don't really know her, we never really talk." – Tamara en Jaylinn kennen elkaar niet echt. Wanneer ze elkaar tegenkomen begroeten ze elkaar wel even, maar tot een goed gesprek komt het nooit.

    Athena Averlyn Paparizou - ….

    Christian Sinclaire - ….

    Nathaniel Sinclaire - ….

    Scarlett Rose Lukasiak - ….

    Simon Eddy Fordon - ….

    Elin Camari Nyström - ….

    Maximus Ephraim Simeon Kingston - ….

    Iliona Emily Bayer - ….


    Don't judge my choices without understanding my reasons.

    Hier nogmaals nog even de relatie lijstjes van Callum en Scarlett. Ik heb er nu ook wat indrukken en ideeen voor relaties bij gezet, die staan scheef gedrukt. Als je het er niet mee eens bent of iets leuker weet hoor ik het graag! Bij sommigen staat nog niks omdat ik het echt niet zou weten, als jij een idee hebt hoor ik ook dat erg graag (:

    Relatie lijstje van Callum:

    - Scarlett Rose Lukasiak: Callum vindt Scarlett oninteressant en wil geen vriendschap met haar opbouwen. Hij kan totaal niet tegen het feit dat ze zo oppervlakkig is en ontwijkt haar liever.
    - Athena Averlyn Paparizou: Callum vindt Athena best wel interessant en vermoed al een tijdje dat ze depressief is, maar hij heeft haar er nog nooit mee geconfronteerd en is dat ook niet van plan. Hij observeert haar liever van een afstandje.
    - Jaylinn 'Jay' Jessie Harrison: Jay en Callum kenden elkaar eerst niet en hadden beiden geen behoefte aan een vriendschap, totdat vorig jaar Jaylinn's vader overleed. Callum's moeder is overleden en vlak na de dood van Jay's vader steunde hij haar omdat hij als een van de enige weet hoe het voelt om een ouder te verliezen. Ondertussen hebben ze een goede vriendschap opgebouwd en vertrouwen ze elkaar erg goed.
    - Catherine Loraine Daelli: Cath en Callum kennen elkaar niet heel goed maar zijn beiden best geïnteresseerd in elkaar. Ze zijn in hun eerste fase van een vriendschap of eventueel zelf meer. Hij vindt haar een best leuk meisje en ook wel aantrekkelijk.
    - Elin Camari Nystorm: Elin en Callum lijken qua persoonlijkheid totaal niet op elkaar, maar zijn alsnog goede vrienden. Callum probeert haar momenteel te leren boxen, alhoewel dat niet altijd even goed gaat. Cal waardeert hun vriendschap en vindt haar een aardig persoon. Als zijn vader even teveel wordt kan hij altijd bij Elin terecht.
    - Tamara Elizabeth Chamberlain: Callum mag Tamara totaal niet en vindt haar maar irritant. Ze gaan liever niet met elkaar om maar als ze elkaar toch ooit eens tegenkomen is het enige wat ze doen bekvechten.
    - Maximus Ephraim Simeon Kingston: Cal en Max zijn frenemies, ze lijken qua persoonlijkheid op elkaar alhoewel Maximus er toch meer van houdt om in de spotlight te staan en Callum liever mensen van een afstandje observeert. Omdat ze beiden populair zijn hebben ze een shallow friendship die niet veel betekent voor beiden.
    - Caspian Convington: Vreemd genoeg zijn Cas en Cal vrienden. Callum waardeert Caspian omdat hij altijd precies weet waar hij aan toe is en respecteert de gozer. Ze kunnen goed met elkaar omgaan en het feit dat Callum mag spijbelen in zijn lokaal is altijd een pluspunt c:
    - Christian Sinclaire: Callum en Chris zijn vrienden. Callum ziet Chris een beetje als een klein broertje en kan lachen om zijn lompe acties en grappen. Het duurde lang voordat Cal Christian aardig begon te vinden maar hij vindt hem nu ook echt aardig en waardeert hun vriendschap.
    - Nathaniel Sinclaire: Ik weet het niet zo goed, heb jij nog een idee? :3
    - Simon Eddy Fordon: Callum vindt Simon saai en een mietje. Hij gaat liever niet met de jongen om en vindt dat hij een backbone moet krijgen. Hij kan er niet tegen als mensen worden gebruikt en ziet dat maar al te vaak gebeuren bij Simon. Callum zegt heel snel dat hij jongens zoals Simon saai vindt, maar hij is stiekem toch ook wel een beetje jaloers op de naïviteit en de innocence die Simon bezit. Aangezien Cal's moeder al op zijn negende is overleden en zijn vader daarna helemaal stopte met voor hem zorgen moest hij erg snel opgroeien en heeft hij nooit van zijn jeugd kunnen genieten.
    - Zeshaun De Luca: Zeshaun's vader werd verdacht van de moord op Cal's moeder en sinds dien haten Zeshaun en Callum elkaar. Cal denkt ondertussen echt niet meer dat Zeshaun's vader zijn moeder heeft vermoord maar gaat nog steeds liever niet met hem om en ontwijkt hem. Zeshaun herinnert zich aan de periode vlak na zijn moeder's dood en daar wil hij liever niet meer aan denken.
    - Ilona Emily Bayer: Callum kan niet geloven dat Ilona oprecht zo aardig tegen iedereen is en denkt dat er een motief achter haar gedrag zit. Ze zijn recentelijk samen gezet om aan een geschiedenis project te werken en Callum is van plan om haar beter te leren kennen en er achter te komen wat haar bedoelingen zijn.


    Relatie lijstje van Scarlett:
    - Athena Averlyn Paparizou: Scarlett kent Athena niet heel goed en heeft daar ook geen behoefte aan. Hun persoonlijkheden passen totaal niet bij elkaar en Scarlett loopt snel over iemand als Athena heen, ook al is dit niet perse haar bedoeling.
    - Jaylinn 'Jay' Jessie Harrison: Heb jij een idee? :3
    - Catherine Loraine Daelli: Scarlett en Catherine zijn goede vriendinnen en Scarlett waardeert hun vriendschap. Hun persoonlijkheden vullen elkaar goed aan en als Scarlett door draait en de populariteit naar haar hoofd laat stijgen is Cat daar altijd om haar weer helder te laten denken en te herinneren dat niet alles om populariteit gaat.
    - Elin Camari Nystorm: I have no idea.. Heb jij een leuk idee? :3
    - Tamara Elizabeth Chamberlain: Scarlett en Tamara zijn vriendinnen alhoewel hun vriendschap niet heel oprecht is. Scarlett vermoed dat Tamara alleen vrienden met haar is voor populariteit en haar niet echt aardig vindt, maar ze heeft haar hiermee nog nooit geconfronteerd.
    - Callum Rhys Buckley: Scarlett vindt Callum maar een oninteressant mannetje die alleen maar bezig is met zichzelf en totaal niet past in haar beeld van de perfecte school.
    - Maximus Ephraim Simeon Kingston: Scarlett vindt Max qua persoonlijkheid niet heel interessant, maar ze vindt hem erg aantrekkelijk en kan wel met hem lachen. Ze hebben een soort van friends met benefits relatie.
    - Caspian Convington: Cas heeft met de vader van Scarlett afgesproken dat hij op haar zou letten en haar zou pushen om op het rechte pad te blijven. Scarlett irriteert zich hier mateloos aan en ontwijkt hem het liefts.
    - Christian Sinclaire: Scarlett vond Chris best leuk toen ze hem voor het eerst ontmoette, maar hij liet al snel merken dat hij Scarlett en haar arrogante persoonlijkheid niet waardeert. Hierdoor is haar mening over Chris totaal verandert en vind ze hem nu gewoon een irritant ventje. She doesn't chase men.
    - Nathaniel Sinclaire: Scarlett heeft Nathaniel al eens betrapt en weet nu dus dat hij gay is. Ze had hem ermee kunnen chanteren, maar ze kwam er al snel achter dat Nathe geen interesse had in het meespelen van haar spelletjes en ze vindt hem toch best aardig, dus zijn ze nu vrienden.
    - Simon Eddy Fordon: De persoonlijkheden van Simon en Scarlett passen totaal niet bij elkaar, maar ze leerden elkaar al in de 1e schoolweek kennen en na drie jaar hebben ze elkaar nog niet laten stikken. Ze helpt hem vaak met voor zichzelf opkomen en beschermt hem voor mensen die hem willen gebruiken. Ze vindt hem oprecht een aardige jongen en wil soms wat meer op hem lijken, omdat ze al snel een beetje gemeen en manipulerend kan overkomen ook al wil ze niet zo zijn.
    - Zeshaun De Luca: Scarlett had voor bijna een jaar een relatie met Zeshaun en was oprecht verliefd op hem, totdat ze erachter kwam dat hij gay was. Ze was woedend en gekwetst dat hij haar een jaar lang voor de gek had gehouden. Uit haar woede dreigde ze om zijn geheim aan iedereen te vertellen, maar in reactie daarop dreigde Zeshaun ermee om haar geheim over haar moeder die vreemd is gegaan aan iedereen te vertellen, wat er voor zorgde dat ze haar mond hield. Ze is er na al deze tijd nog steeds niet echt over heen en heeft na haar relatie met Zeshaun alleen maar sex partners gehad, maar geen echte relatie.
    - Ilona Emily Bayer: Scarlett doet alsof ze Ilona totaal niet mag, maar stiekem is ze best wel jaloers op haar goede aard en vriendelijkheid. Scarlett komt op de meeste af als een arrogante, materialistische en manipulerende dame wat ze toch niet erg leuk vindt. Haar drang naar populariteit komt meer uit onzekerheid dan uit oprecht een oppervlakkig en gemeen persoon zijn.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2016 - 19:28 ]


    I'd rather be spitting blood, than have the silence fuck me up.

    Ik heb mijn idee voor Catherine en Callum op de vorige pagina staan (:


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Ohhhh sorry :c

    Ehm, ik denk dat Catherine hem als een van de enige jongens wel echt interessant vind en zal denk ik best een crush op hem kunnen ontwikkelen. Wellicht dat ze elkaar niet heel goed kennen maar dat ze elkaar een paar keer op een of andere saai evenement zijn tegen gekomen en samen erover hebben zitten te klagen? En misschien dat ze sindsdien een keer in de zoveel tijd afspreken om zich te bezatten oid


    Ja dat is inderdaad wel nice! Dat ze nog niet hele goede vrienden zijn maar ze beetje in de first stage van een vriendschap, of eventueel zelfs meer zijn.


    I'd rather be spitting blood, than have the silence fuck me up.

    Ik heb Elín innerlijk nog een beetje uitgelegd, want ik heb het idee dat de meesten haar nu niet zien zoals ik bedoelde c:

          De jongedame is dan wel een dromer, maar dit wil niet zeggen dat ze een stil, verlegen typetje is. Als ze niet aan het wegdromen is, dan zal ze zeker wel haar mond open trekken. Als ze het ergens absoluut niet mee eens is, dan zal ze het zeggen. Ze kan ook straightforward zijn en als iemand haar - of anderen - bijvoorbeeld slecht behandeld, dan heeft ze erg totaal geen moeite mee om te zeggen dat die persoon zich eens wat minder als een klootzak moet gedragen, al wordt dit vaak op een nuchtere manier gebracht. Het meisje kan ook cheeky en sassy zijn, wat mensen meestal niet bij haar verwachten.
          Doordat haar ouders praktisch altijd weg zijn, is ze een onafhankelijk persoon geworden en klampt ze zich niet vast aan mensen. Verder kan ze vaak hierdoor uitproberen en doen wat ze maar wilt, en ze geeft dan ook regelmatig feestjes in het appartement waar ze woont. Ze is dan ook niet vies van wat alcohol. Haar avontuurlijkheid en nieuwsgierigheid zorgen er ook voor dat ze met van alles en nog wat experimenteert. Soms is ze hier een beetje te roekeloos en gewaagd in, waardoor het niet altijd even goed eindigt.
          Het meisje kan ook een flirt zijn en als ze tijdens het uitgaan een jongen tegenkomt die ze leuk vindt, schroomt ze niet om die mee te nemen naar haar huis.
          Ze heeft ook een onzekere kant, maar die laat ze niet graag aan mensen zien, en doordat ze meestal vrolijk, merken de meeste mensen het vaak niet op.
          Ze kan dus in eerste instantie overkomen als een engeltje, maar als je haar ook maar een beetje beter leert kennen dan weet je dat ze zeker ook een duiveltje in zich heeft zitten
    .


    So, iemand nog voor haar of relatie iets wat veranderen?
    Ik zoek eigenlijk een best friend (girl and/or boy), iemand waar ze niet goed mee kan opschieten, friends with benefits/ex/crush/something like that. Ik heb bijna enkel nog wat oppervlakkige dingen en met alleen dat heb ik niet echt veel zin om mee te doen ;x


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amberle schreef:
    Ik heb Elín innerlijk nog een beetje uitgelegd, want ik heb het idee dat de meesten haar nu niet zien zoals ik bedoelde c:

          De jongedame is dan wel een dromer, maar dit wil niet zeggen dat ze een stil, verlegen typetje is. Als ze niet aan het wegdromen is, dan zal ze zeker wel haar mond open trekken. Als ze het ergens absoluut niet mee eens is, dan zal ze het zeggen. Ze kan ook straightforward zijn en als iemand haar - of anderen - bijvoorbeeld slecht behandeld, dan heeft ze erg totaal geen moeite mee om te zeggen dat die persoon zich eens wat minder als een klootzak moet gedragen, al wordt dit vaak op een nuchtere manier gebracht. Het meisje kan ook cheeky en sassy zijn, wat mensen meestal niet bij haar verwachten.
          Doordat haar ouders praktisch altijd weg zijn, is ze een onafhankelijk persoon geworden en klampt ze zich niet vast aan mensen. Verder kan ze vaak hierdoor uitproberen en doen wat ze maar wilt, en ze geeft dan ook regelmatig feestjes in het appartement waar ze woont. Ze is dan ook niet vies van wat alcohol. Haar avontuurlijkheid en nieuwsgierigheid zorgen er ook voor dat ze met van alles en nog wat experimenteert. Soms is ze hier een beetje te roekeloos en gewaagd in, waardoor het niet altijd even goed eindigt.
          Het meisje kan ook een flirt zijn en als ze tijdens het uitgaan een jongen tegenkomt die ze leuk vindt, schroomt ze niet om die mee te nemen naar haar huis.
          Ze heeft ook een onzekere kant, maar die laat ze niet graag aan mensen zien, en doordat ze meestal vrolijk, merken de meeste mensen het vaak niet op.
          Ze kan dus in eerste instantie overkomen als een engeltje, maar als je haar ook maar een beetje beter leert kennen dan weet je dat ze zeker ook een duiveltje in zich heeft zitten
    .


    So, iemand nog voor haar of relatie iets wat veranderen?
    Ik zoek eigenlijk een best friend (girl and/or boy), iemand waar ze niet goed mee kan opschieten, friends with benefits/ex/crush/something like that. Ik heb bijna enkel nog wat oppervlakkige dingen en met alleen dat heb ik niet echt veel zin om mee te doen ;x


    Enemies met Scarlett? Ik zie wel voor me hoe Scarlett haar eerst totaal niet als een bedreiging zag maar Elin haar ooit eens a piece of mind heeft gegeven over haar arrogante en gemene gedrag en ze elkaar sinds dien totaal niet mogen en altijd bekvechten etc.


    I'd rather be spitting blood, than have the silence fuck me up.

    Dysthymia schreef:
    (...)

    Enemies met Scarlett? Ik zie wel voor me hoe Scarlett haar eerst totaal niet als een bedreiging zag maar Elin haar ooit eens a piece of mind heeft gegeven over haar arrogante en gemene gedrag en ze elkaar sinds dien totaal niet mogen en altijd bekvechten etc.


    Dat is goed ^^


    To the stars who listen — and the dreams that are answered