• Waarschuwing: Er is een tijdelijke wedstrijd bezig om nieuwe vertrouwenspersonen uit te kiezen. Wil jij je hiervoor aanmelden? Kijk dan even op het verkiezingstopic: klik
    De twee overige vertrouwenspersonen kunnen nog steeds gecontacteerd worden!



    G U I D E L I N E S      &&.      R U L E S

    — De vertrouwenspersonen zijn er vooral om te luisteren en een beetje advies te geven.
    — Quizlet. Rutger, de crew en de vertrouwenspersonen zijn niet verantwoordelijk of aansprakelijk voor wat jij doet met het advies of informatie die je krijgt van een vertrouwenspersoon.
    — Vertrouwenspersonen luisteren vrijwillig naar anderen en doen dit in hun eigen vrije tijd. Ze kunnen dus op je reageren wanneer ze willen. Als je vind dat het te lang duurt mag je altijd een andere aanspreken.
    — Als een vertrouwenspersoon helemaal niet reageert, stuur dan een berichtje naar Laleah.
    — Vertrouwenspersonen mogen niks doorvertellen van wat jij ze vertelt. Alles gebeurd in vertrouwen. Als de vertrouwenspersoon het toch doorvertelt, wordt deze uit de lijst gehaald.
    — Als de vertrouwenspersoon ergens een vraag over heeft, een bericht dat ze gekregen hebben of iets anders, mogen ze een bericht sturen naar Laleah
    — Als de vertrouwenspersoon vindt dat je probleem te serieus is, mogen ze altijd voorstellen dat je echt hulp zoekt en zeggen dat ze liever geen advies op dit onderwerp geven.
    — Als een vertrouwenspersoon denkt dat het onderwerp van je problemen niet geschikt is om aan te horen om wat voor reden dan ook, mag deze
    vertrouwenspersoon altijd afwijzen om naar je te luisteren en je aan te raden iemand anders te zoeken.
    — Voor een luisterend oor kan je ook altijd terecht bij een bemiddelaar.
    — Naamsveranderingen graag doorgeven.

    D E      V E R T R O U W E N S P E R S O N E N

    TIJDELIJKE STOP OP AANMELDINGEN


    — Laleah • Leah • 21
    ___________________________
    Aderyn • Froukje • 16


    KLIK HIER ALS JE ONS WIL LEREN KENNEN



    V E R T R O U W E N S P E R S O N E N

    Dankzij Laleah is het aan bod gekomen dat sommige users graag gebruik zouden maken van een vertrouwenspersoon en dat er veel users zijn die zich wel als vertrouwenspersoon op willen stellen. In dit topic komt een lijst met users die zich aangemeld hebben als vertrouwenspersoon (aanmelden kan je ook in dit topic doen) en kan je natuurlijk ook aangeven dat je een vertrouwenspersoon zoekt als je ze zelf niet graag aanspreekt. Dan kunnen deze vertrouwenspersonen jou een berichtje sturen. Je bent natuurlijk ook geheel vrij om iemand naar keuze een berichtje te sturen!
    Suggesties voor het topic zijn ook altijd welkom!

    Als je vertrouwenspersoon wilt worden, vul het volgende lijstje dan in: TIJDELIJKE STOP OP AANMELDINGEN (we accepteren momenteel alleen nog een 24 jarige)

    Username:
    Naam/Alias:
    Leeftijd:





    [ bericht aangepast op 11 sep 2016 - 12:43 ]

    Heeft het inschakelen van een vertrouwenspersoon jou iets opgeleverd?


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Noragami > Midorima > Ginoza


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Nedakh schreef:
    Het is jammer, maar zou je me uit de lijst met vertrouwenspersonen willen halen? Daar sta ik nog in met de username Tortura, alleen heb ik daar momenteel geen tijd meer voor, niet genoeg althans. Een beetje kort door de bocht, maar hopelijk wordt dat begrepen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Is er iemand met wie ik ergens deze dagen eventjes kan praten? Over depressie en negatieve en alle shit die daar bij mee komt. Maakt niet uit of ik je (goed) ken of niet, zolang je maar 16+ bent, ik wil geen jongere mensen lastig vallen :3

    Edit: wel graag iemand met ervaring ehr... ook betreft zelfmoordgedachten.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2016 - 23:38 ]

    Trees schreef:
    Is er iemand met wie ik ergens deze dagen eventjes kan praten? Over depressie en negatieve en alle shit die daar bij mee komt. Maakt niet uit of ik je (goed) ken of niet, zolang je maar 16+ bent, ik wil geen jongere mensen lastig vallen :3


    Je mag mij een berichtje sturen als je wil ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Trees schreef:
    Is er iemand met wie ik ergens deze dagen eventjes kan praten? Over depressie en negatieve en alle shit die daar bij mee komt. Maakt niet uit of ik je (goed) ken of niet, zolang je maar 16+ bent, ik wil geen jongere mensen lastig vallen :3
    Je mag mij altijd aanschieten. (:


    She's imperfect but she tries

    Trees schreef:
    Is er iemand met wie ik ergens deze dagen eventjes kan praten? Over depressie en negatieve en alle shit die daar bij mee komt. Maakt niet uit of ik je (goed) ken of niet, zolang je maar 16+ bent, ik wil geen jongere mensen lastig vallen :3


    Mijn pb staat ook altijd voor je open c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Edit: wel graag iemand met ervaring ehr... ook betreft zelfmoordgedachten.

    Trees schreef:
    Edit: wel graag iemand met ervaring ehr... ook betreft zelfmoordgedachten.


    Je kan hier kijken wie er allemaal ervaring mee heeft --> http://www.quizlet.nl/stories/153292/vertrouwenspersonen/
    Maar ik wil je wel proberen te help. Ik heb wel ervaring.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2016 - 23:41 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Trees schreef:
    Edit: wel graag iemand met ervaring ehr... ook betreft zelfmoordgedachten.


    Ik heb er wel ervaring mee ja (al heb ik dat niet in een hoofdstuk in de story staan, gezien ik dat nog altijd moet schrijven :/ )


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Laleah schreef:
    (...)

    Je kan hier kijken wie er allemaal ervaring mee heeft --> http://www.quizlet.nl/stories/153292/vertrouwenspersonen/
    Maar ik wil je wel proberen te help. Ik heb wel ervaring.


    De story is verre van up to date... maar laat maar ik kijk wel of ik iemand kan benaderen via de story oid.

    Ik ga het toch even de in het topic gooien.
    Ik heb twee hoofdstukken samengevat uit een officieel therapieboek.
    Deze gaan over ''omgaan met relaties'' en ''crisisvaardigheden''. Wat misschien wel een fijn (zelfhulp)onderdeel kan zijn voor in de story.
    Is hier interesse voor?
    Ik zit namelijk wel een beetje met auteursrecht. Er is namelijk wel gewoon een pdf ervan op internet te vinden. Maar er is wel een auteursrecht.
    Maar het is een samenvatting. Dus toch weer anders dan een fotokopie.

    Wat zijn jullie gedachten hierover? Ik weet niet helemaal hoe dat wettelijk zit enzo haha


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Hooverphonic schreef:
    Ik ga het toch even de in het topic gooien.
    Ik heb twee hoofdstukken samengevat uit een officieel therapieboek.
    Deze gaan over ''omgaan met relaties'' en ''crisisvaardigheden''. Wat misschien wel een fijn (zelfhulp)onderdeel kan zijn voor in de story.
    Is hier interesse voor?
    Ik zit namelijk wel een beetje met auteursrecht. Er is namelijk wel gewoon een pdf ervan op internet te vinden. Maar er is wel een auteursrecht.
    Maar het is een samenvatting. Dus toch weer anders dan een fotokopie.

    Wat zijn jullie gedachten hierover? Ik weet niet helemaal hoe dat wettelijk zit enzo haha


    Hoe dat wettelijk zit weet ik ook niet, maar misschien (als het in orde is dan) kan je dat in een story zetten, of in de vertrouwenspersonen story. Dan kan iedereen erbij, als je wil natuurlijk.


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    Hoe dat wettelijk zit weet ik ook niet, maar misschien (als het in orde is dan) kan je dat in een story zetten, of in de vertrouwenspersonen story. Dan kan iedereen erbij, als je wil natuurlijk.

    Hm, oké.
    Ergens denk ik dat het ook niet heel veel kwaad kan.
    Zal ik het (onder voorbehoud) in de story zetten anders?


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Hooverphonic schreef:
    (...)
    Hm, oké.
    Ergens denk ik dat het ook niet heel veel kwaad kan.
    Zal ik het (onder voorbehoud) in de story zetten anders?


    Doe maar ja! Heel handig dit, echt super! ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    Doe maar ja! Heel handig dit, echt super! ^^


    Ze staan erop! (:


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso