• Waarschuwing: Er is een tijdelijke wedstrijd bezig om nieuwe vertrouwenspersonen uit te kiezen. Wil jij je hiervoor aanmelden? Kijk dan even op het verkiezingstopic: klik
    De twee overige vertrouwenspersonen kunnen nog steeds gecontacteerd worden!



    G U I D E L I N E S      &&.      R U L E S

    — De vertrouwenspersonen zijn er vooral om te luisteren en een beetje advies te geven.
    — Quizlet. Rutger, de crew en de vertrouwenspersonen zijn niet verantwoordelijk of aansprakelijk voor wat jij doet met het advies of informatie die je krijgt van een vertrouwenspersoon.
    — Vertrouwenspersonen luisteren vrijwillig naar anderen en doen dit in hun eigen vrije tijd. Ze kunnen dus op je reageren wanneer ze willen. Als je vind dat het te lang duurt mag je altijd een andere aanspreken.
    — Als een vertrouwenspersoon helemaal niet reageert, stuur dan een berichtje naar Laleah.
    — Vertrouwenspersonen mogen niks doorvertellen van wat jij ze vertelt. Alles gebeurd in vertrouwen. Als de vertrouwenspersoon het toch doorvertelt, wordt deze uit de lijst gehaald.
    — Als de vertrouwenspersoon ergens een vraag over heeft, een bericht dat ze gekregen hebben of iets anders, mogen ze een bericht sturen naar Laleah
    — Als de vertrouwenspersoon vindt dat je probleem te serieus is, mogen ze altijd voorstellen dat je echt hulp zoekt en zeggen dat ze liever geen advies op dit onderwerp geven.
    — Als een vertrouwenspersoon denkt dat het onderwerp van je problemen niet geschikt is om aan te horen om wat voor reden dan ook, mag deze
    vertrouwenspersoon altijd afwijzen om naar je te luisteren en je aan te raden iemand anders te zoeken.
    — Voor een luisterend oor kan je ook altijd terecht bij een bemiddelaar.
    — Naamsveranderingen graag doorgeven.

    D E      V E R T R O U W E N S P E R S O N E N

    TIJDELIJKE STOP OP AANMELDINGEN


    — Laleah • Leah • 21
    ___________________________
    Aderyn • Froukje • 16


    KLIK HIER ALS JE ONS WIL LEREN KENNEN



    V E R T R O U W E N S P E R S O N E N

    Dankzij Laleah is het aan bod gekomen dat sommige users graag gebruik zouden maken van een vertrouwenspersoon en dat er veel users zijn die zich wel als vertrouwenspersoon op willen stellen. In dit topic komt een lijst met users die zich aangemeld hebben als vertrouwenspersoon (aanmelden kan je ook in dit topic doen) en kan je natuurlijk ook aangeven dat je een vertrouwenspersoon zoekt als je ze zelf niet graag aanspreekt. Dan kunnen deze vertrouwenspersonen jou een berichtje sturen. Je bent natuurlijk ook geheel vrij om iemand naar keuze een berichtje te sturen!
    Suggesties voor het topic zijn ook altijd welkom!

    Als je vertrouwenspersoon wilt worden, vul het volgende lijstje dan in: TIJDELIJKE STOP OP AANMELDINGEN (we accepteren momenteel alleen nog een 24 jarige)

    Username:
    Naam/Alias:
    Leeftijd:





    [ bericht aangepast op 11 sep 2016 - 12:43 ]

    Heeft het inschakelen van een vertrouwenspersoon jou iets opgeleverd?


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    ImAwesome schreef:
    Ik zoek eigenlijk iemand om mee te praten. Het maakt niet uit als iemand ouder is zolang degene maar niet veel jonger is (daarmee bedoel ik 16 jaar of jonger). Ik zit op dit moment echt bij grens van wat ik kan trekken en ik kan een goed gesprek of gesprekken echt wel gebruiken.


    Mijn inbox staat open


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Organa — Anatomy
    + Ik ben inmiddels 18 geworden, dus ik kan een plekje opgeschoven worden.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    Mijn inbox staat open


    Ik heb je een berichtje gestuurd.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Sansa schreef:
    Briseis > Sansa.


    Oh ja, ik ben inmiddels 19! (:


    The truth is out there.

    Jinxxx > Shangela.
    22 > 23.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik zoek iemand waarmee ik kan praten over mijn thuis situatie. Het is niet super erg maar ik wil gewoon mijn hart luchten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Burritho schreef:
    Ik zoek iemand waarmee ik kan praten over mijn thuis situatie. Het is niet super erg maar ik wil gewoon mijn hart luchten.


    Mijn inbox staat open! (flower)


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Je kunt mij uit de lijst en de story halen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Daimon schreef:
    Je kunt mij uit de lijst en de story halen.


    Ik twijfelde al of ik de story levendig moet houden, die wordt immers niet gebruikt. Moet je hier ook uit de lijst? Dan moet ik weten onder welke naam.


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    Ik twijfelde al of ik de story levendig moet houden, die wordt immers niet gebruikt. Moet je hier ook uit de lijst? Dan moet ik weten onder welke naam.

    Daimon schreef:
    Je kunt mij uit de lijst en de story halen.

    Ja, ook uit de lijst. Oude namen staan paar posts terug. Jinxxx / Shangela.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    — Organa • Megan • 17
    Is nu Anatomy • Megan • 18


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    20 > 21
    en ik ben van 30 juni tot 15 juli op vakantie


    Tijd staat stil, leven gaat verder, alles is anders, iemand houdt van anders, ik ben iemand.

    Tarrant schreef:
    Je kunt mij uit de lijst en de story halen.


    Zal ik je plekje overnemen dan? Is er ook nog iemand rond die leeftijd beschikbaar.


    Your make-up is terrible

    Wanneer worden de aanmeldingen weer geopend?

    Is er iemand die tijd en zin heeft om met mij te praten? Het liefste iemand die al wat ouder is, en met voorkeur al wat ervaring heeft met liefdesproblemen. (hoe dramatisch klinkt dat woord?)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."