• Waarschuwing: Er is een tijdelijke wedstrijd bezig om nieuwe vertrouwenspersonen uit te kiezen. Wil jij je hiervoor aanmelden? Kijk dan even op het verkiezingstopic: klik
    De twee overige vertrouwenspersonen kunnen nog steeds gecontacteerd worden!



    G U I D E L I N E S      &&.      R U L E S

    — De vertrouwenspersonen zijn er vooral om te luisteren en een beetje advies te geven.
    — Quizlet. Rutger, de crew en de vertrouwenspersonen zijn niet verantwoordelijk of aansprakelijk voor wat jij doet met het advies of informatie die je krijgt van een vertrouwenspersoon.
    — Vertrouwenspersonen luisteren vrijwillig naar anderen en doen dit in hun eigen vrije tijd. Ze kunnen dus op je reageren wanneer ze willen. Als je vind dat het te lang duurt mag je altijd een andere aanspreken.
    — Als een vertrouwenspersoon helemaal niet reageert, stuur dan een berichtje naar Laleah.
    — Vertrouwenspersonen mogen niks doorvertellen van wat jij ze vertelt. Alles gebeurd in vertrouwen. Als de vertrouwenspersoon het toch doorvertelt, wordt deze uit de lijst gehaald.
    — Als de vertrouwenspersoon ergens een vraag over heeft, een bericht dat ze gekregen hebben of iets anders, mogen ze een bericht sturen naar Laleah
    — Als de vertrouwenspersoon vindt dat je probleem te serieus is, mogen ze altijd voorstellen dat je echt hulp zoekt en zeggen dat ze liever geen advies op dit onderwerp geven.
    — Als een vertrouwenspersoon denkt dat het onderwerp van je problemen niet geschikt is om aan te horen om wat voor reden dan ook, mag deze
    vertrouwenspersoon altijd afwijzen om naar je te luisteren en je aan te raden iemand anders te zoeken.
    — Voor een luisterend oor kan je ook altijd terecht bij een bemiddelaar.
    — Naamsveranderingen graag doorgeven.

    D E      V E R T R O U W E N S P E R S O N E N

    TIJDELIJKE STOP OP AANMELDINGEN


    — Laleah • Leah • 21
    ___________________________
    Aderyn • Froukje • 16


    KLIK HIER ALS JE ONS WIL LEREN KENNEN



    V E R T R O U W E N S P E R S O N E N

    Dankzij Laleah is het aan bod gekomen dat sommige users graag gebruik zouden maken van een vertrouwenspersoon en dat er veel users zijn die zich wel als vertrouwenspersoon op willen stellen. In dit topic komt een lijst met users die zich aangemeld hebben als vertrouwenspersoon (aanmelden kan je ook in dit topic doen) en kan je natuurlijk ook aangeven dat je een vertrouwenspersoon zoekt als je ze zelf niet graag aanspreekt. Dan kunnen deze vertrouwenspersonen jou een berichtje sturen. Je bent natuurlijk ook geheel vrij om iemand naar keuze een berichtje te sturen!
    Suggesties voor het topic zijn ook altijd welkom!

    Als je vertrouwenspersoon wilt worden, vul het volgende lijstje dan in: TIJDELIJKE STOP OP AANMELDINGEN (we accepteren momenteel alleen nog een 24 jarige)

    Username:
    Naam/Alias:
    Leeftijd:





    [ bericht aangepast op 11 sep 2016 - 12:43 ]

    Heeft het inschakelen van een vertrouwenspersoon jou iets opgeleverd?


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    @Ginoza & Inagua: Dank je wel beiden dat jullie naar me willen luisteren. C: Zet jullie maar schap haha. Ik zal jullie beiden een mailtje sturen.

    En aan de rest die me nog eventueel willen steunen of helpen. Dank je wel! Maar ik heb nu dus twee mensen en dat vind ik wat genoeg om mijn hart te luchten. :)


    One Who Travels A Higher Path.

    Valet is nu Organa!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Is er nu iemand online waarmee ik zou kunnen praten? Betreft familieproblemen..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Inagua schreef:
    Is er nu iemand online waarmee ik zou kunnen praten? Betreft familieproblemen..

    Altijd hoor c:


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Hawke > Briseis.

    @Inagua, als je nu nog iemand nodig hebt ben ik er ook. (:


    The truth is out there.

    Inagua schreef:
    Is er nu iemand online waarmee ik zou kunnen praten? Betreft familieproblemen..


    Ik zie dat er al veel hulp is geboden, maar als je nog iemand nodig heb, dan ben ik er voor je ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Amphibian > OakenshieId


    Every villain is a hero in his own mind.

    Zahara -> Jinxxx.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    KapiteinKoek schreef:
    Laleah, je mag mij wel uit deze lijst halen



    Buurman_Mol dus

    [ bericht aangepast op 25 feb 2016 - 19:26 ]


    Sarah = ongewoon sexy

    Eavan -> Deryth


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik heb even snel (vandaag nog) advies nodig. Ik heb al 1 vertrouwenspersoon een berichtje gestuurd, maar ik wil zeker zijn van een zsm antwoord en meerdere adviezen tegelijk kan zeker geen kwaad. Dus zijn hier misschien nog mensen die vandaag tijd hebben om me advies te geven? Het gaat erom dat ik een contact met iemand wil breken.

    Voor mij was die persoon nog geen vriend, maar hij beschouwde me wel al als een vriendin. Ik heb duidelijk gemaakt dat ik niet hetzelfde ervaar en het een beetje vreemd vind dat hij doet alsof we beste vrienden zijn. Naar mijn mening ben ik rechtuit, maar niet onbeleefd geweest. Gisteren rond middernacht stuurde hij iets choquerend. Ik weet niet wat zijn bedoeling was.. Mij kwetsen, een schuldgevoel geven of te dreigen? Het maakt in ieder geval niet uit, maar 1 ding is zeker. Ik vind dit erover en wil geen contact meer met hem. Alleen ben ik bang dat hij domme dingen doet of misschien gaat stalken. Ik ken hem niet goed, dus ik weet niet tot waartoe hij in staat is. Ik wil hem een laatste bericht sturen waarin ik uitleg waarom ik het contact ga breken. Liefst heb ik dat iemand dit bericht nakijkt. Het gaat wel een Engels bericht zijn.


    Zijn hier misschien mensen die mij in deze situatie kunnen helpen? Ik moet zo meteen gaan werken tot 23u. Ik kan nog snel een bericht sturen met het gedetailleerde verhaal hierover. Het bericht dat ik na wil laten kijken, komt later (hoogstwaarschijnlijk na 23u of tijdens mijn pauze, maar de pauze is rap voorbij). Het zou heel fijn zijn als er iemand is die me na 23u nog kan helpen en niet erg vind wat later op te blijven of zo. :p


    Ik wil een tuin vol egels

    Freddi_Fish schreef:
    Ik heb even snel (vandaag nog) advies nodig. Ik heb al 1 vertrouwenspersoon een berichtje gestuurd, maar ik wil zeker zijn van een zsm antwoord en meerdere adviezen tegelijk kan zeker geen kwaad. Dus zijn hier misschien nog mensen die vandaag tijd hebben om me advies te geven? Het gaat erom dat ik een contact met iemand wil breken.
    Voor mij was die persoon nog geen vriend, maar hij beschouwde me wel al als een vriendin. Ik heb duidelijk gemaakt dat ik niet hetzelfde ervaar en het een beetje vreemd vind dat hij doet alsof we beste vrienden zijn. Naar mijn mening ben ik rechtuit, maar niet onbeleefd geweest. Gisteren rond middernacht stuurde hij iets choquerend. Ik weet niet wat zijn bedoeling was.. Mij kwetsen, een schuldgevoel geven of te dreigen? Het maakt in ieder geval niet uit, maar 1 ding is zeker. Ik vind dit erover en wil geen contact meer met hem. Alleen ben ik bang dat hij domme dingen doet of misschien gaat stalken. Ik ken hem niet goed, dus ik weet niet tot waartoe hij in staat is. Ik wil hem een laatste bericht sturen waarin ik uitleg waarom ik het contact ga breken. Liefst heb ik dat iemand dit bericht nakijkt. Het gaat wel een Engels bericht zijn.


    Zijn hier misschien mensen die mij in deze situatie kunnen helpen? Ik moet zo meteen gaan werken tot 23u. Ik kan nog snel een bericht sturen met het gedetailleerde verhaal hierover. Het bericht dat ik na wil laten kijken, komt later (hoogstwaarschijnlijk na 23u of tijdens mijn pauze, maar de pauze is rap voorbij). Het zou heel fijn zijn als er iemand is die me na 23u nog kan helpen en niet erg vind wat later op te blijven of zo. :p

    Ik wil je wel helpen?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Freddi_Fish schreef:
    Ik heb even snel (vandaag nog) advies nodig. Ik heb al 1 vertrouwenspersoon een berichtje gestuurd, maar ik wil zeker zijn van een zsm antwoord en meerdere adviezen tegelijk kan zeker geen kwaad. Dus zijn hier misschien nog mensen die vandaag tijd hebben om me advies te geven? Het gaat erom dat ik een contact met iemand wil breken.
    Voor mij was die persoon nog geen vriend, maar hij beschouwde me wel al als een vriendin. Ik heb duidelijk gemaakt dat ik niet hetzelfde ervaar en het een beetje vreemd vind dat hij doet alsof we beste vrienden zijn. Naar mijn mening ben ik rechtuit, maar niet onbeleefd geweest. Gisteren rond middernacht stuurde hij iets choquerend. Ik weet niet wat zijn bedoeling was.. Mij kwetsen, een schuldgevoel geven of te dreigen? Het maakt in ieder geval niet uit, maar 1 ding is zeker. Ik vind dit erover en wil geen contact meer met hem. Alleen ben ik bang dat hij domme dingen doet of misschien gaat stalken. Ik ken hem niet goed, dus ik weet niet tot waartoe hij in staat is. Ik wil hem een laatste bericht sturen waarin ik uitleg waarom ik het contact ga breken. Liefst heb ik dat iemand dit bericht nakijkt. Het gaat wel een Engels bericht zijn.


    Zijn hier misschien mensen die mij in deze situatie kunnen helpen? Ik moet zo meteen gaan werken tot 23u. Ik kan nog snel een bericht sturen met het gedetailleerde verhaal hierover. Het bericht dat ik na wil laten kijken, komt later (hoogstwaarschijnlijk na 23u of tijdens mijn pauze, maar de pauze is rap voorbij). Het zou heel fijn zijn als er iemand is die me na 23u nog kan helpen en niet erg vind wat later op te blijven of zo. :p


    Ik wil je ook wel helpen? (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Yata schreef:
    (...)
    Ik wil je wel helpen?

    Bedankt voor de snelle reactie. ^^ Ik stuur je het verhaal nu even via pb door. :)

    Papiliones schreef:
    (...)

    Ik wil je ook wel helpen? (:

    Jij ook bedankt! Pb komt eraan. ^^

    [ bericht aangepast op 20 april 2016 - 13:56 ]


    Ik wil een tuin vol egels

    Freddi_Fish schreef:
    (...)
    Jij ook bedankt! Pb komt eraan. ^^

    Geen probleem hoor ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque