• Waarschuwing: Er is een tijdelijke wedstrijd bezig om nieuwe vertrouwenspersonen uit te kiezen. Wil jij je hiervoor aanmelden? Kijk dan even op het verkiezingstopic: klik
    De twee overige vertrouwenspersonen kunnen nog steeds gecontacteerd worden!



    G U I D E L I N E S      &&.      R U L E S

    — De vertrouwenspersonen zijn er vooral om te luisteren en een beetje advies te geven.
    — Quizlet. Rutger, de crew en de vertrouwenspersonen zijn niet verantwoordelijk of aansprakelijk voor wat jij doet met het advies of informatie die je krijgt van een vertrouwenspersoon.
    — Vertrouwenspersonen luisteren vrijwillig naar anderen en doen dit in hun eigen vrije tijd. Ze kunnen dus op je reageren wanneer ze willen. Als je vind dat het te lang duurt mag je altijd een andere aanspreken.
    — Als een vertrouwenspersoon helemaal niet reageert, stuur dan een berichtje naar Laleah.
    — Vertrouwenspersonen mogen niks doorvertellen van wat jij ze vertelt. Alles gebeurd in vertrouwen. Als de vertrouwenspersoon het toch doorvertelt, wordt deze uit de lijst gehaald.
    — Als de vertrouwenspersoon ergens een vraag over heeft, een bericht dat ze gekregen hebben of iets anders, mogen ze een bericht sturen naar Laleah
    — Als de vertrouwenspersoon vindt dat je probleem te serieus is, mogen ze altijd voorstellen dat je echt hulp zoekt en zeggen dat ze liever geen advies op dit onderwerp geven.
    — Als een vertrouwenspersoon denkt dat het onderwerp van je problemen niet geschikt is om aan te horen om wat voor reden dan ook, mag deze
    vertrouwenspersoon altijd afwijzen om naar je te luisteren en je aan te raden iemand anders te zoeken.
    — Voor een luisterend oor kan je ook altijd terecht bij een bemiddelaar.
    — Naamsveranderingen graag doorgeven.

    D E      V E R T R O U W E N S P E R S O N E N

    TIJDELIJKE STOP OP AANMELDINGEN


    — Laleah • Leah • 21
    ___________________________
    Aderyn • Froukje • 16


    KLIK HIER ALS JE ONS WIL LEREN KENNEN



    V E R T R O U W E N S P E R S O N E N

    Dankzij Laleah is het aan bod gekomen dat sommige users graag gebruik zouden maken van een vertrouwenspersoon en dat er veel users zijn die zich wel als vertrouwenspersoon op willen stellen. In dit topic komt een lijst met users die zich aangemeld hebben als vertrouwenspersoon (aanmelden kan je ook in dit topic doen) en kan je natuurlijk ook aangeven dat je een vertrouwenspersoon zoekt als je ze zelf niet graag aanspreekt. Dan kunnen deze vertrouwenspersonen jou een berichtje sturen. Je bent natuurlijk ook geheel vrij om iemand naar keuze een berichtje te sturen!
    Suggesties voor het topic zijn ook altijd welkom!

    Als je vertrouwenspersoon wilt worden, vul het volgende lijstje dan in: TIJDELIJKE STOP OP AANMELDINGEN (we accepteren momenteel alleen nog een 24 jarige)

    Username:
    Naam/Alias:
    Leeftijd:





    [ bericht aangepast op 11 sep 2016 - 12:43 ]

    Heeft het inschakelen van een vertrouwenspersoon jou iets opgeleverd?


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Augurey schreef:
    Mag ik naar iemand even een berichtje sturen? Het maakt me weinig uit hoe oud die persoon is, maar het is me even teveel atm.


    Sure, mijn berichten staan open voor.je ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Augurey schreef:
    Mag ik naar iemand even een berichtje sturen? Het maakt me weinig uit hoe oud die persoon is, maar het is me even teveel atm.


    Natuurlijk, geen enkel probleem ^^


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Mij mag je ook pb'en!


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Dankjulliewel, echt waar. Ik heb het jullie alle drie even gestuurd. Echt heel, heel erg bedankt. <3


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Goed dat je zo voor jezelf zorgt door om hulp te vragen!
    Ik zal zo je mail bekijken & beantwoorden. (:


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Even compleet random: ik vind het echt zo lief dat zodra iemand een berichtje plaatst er meteen drie mensen reageren. Dat vind ik zo fijn aan de Quizletters! Gewoon, iedereen staat klaar voor elkaar, ook al kennen jullie elkaar misschien niet eens en ik vind het gewoon heel lief oké (cat)
    Moest het even kwijt, ja


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Sorry voor drie maanden niet reageren maar ik leef nog en mijn inbox staat nog altijd open ^^


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    • Update •

    ~ Wedstrijd gestart voor nieuwe vertrouwenspersonen, aanmelden is hier mogelijk!

    [ bericht aangepast op 11 sep 2016 - 12:46 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Nou, schijnbaar val ik nu helemaal buiten de organisatie omdat ik even inactief geweest ben. Ik heb hier echt heel veel tijd ingestoken, ook om het actief te houden. De enige reden waarom het niet werkte is omdat jij zelf er niks aan deed. Ik ging elke twee weken de lijst af om te zien of er mensen inactief waren om die uit de lijst te halen en de story te updaten. Ik vind dit echt heel lullig.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2016 - 12:55 ]


    Your make-up is terrible

    Je was echt best lang weg. ;o
    Ik snap wel dat Leah er verder mee wilt, maar even in overleg doen had denk ik geen kwaad gekund.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Het klopt dat Nikki een lange tijd weg was, maar Nikki had zelf ook voorheen een lange tijd (zoals ze in het in berichtje had geschreven hierboven) een tijd lang de verantwoordelijkheid genomen op het topic. In mijn ogen zag ik Laleah en Nikki samen als topicmaaksters/organisators ervan en ik vind het echt lullig dat het met Nikki niet overlegd was. Ze heeft namelijk niet bekend gemaakt dat ze ermee wilde stoppen, naast het feit dat ze even een tijdje niet op Quizlet was, maar Nikki is nu alweer een tijd terug. Het had dus net zo goed met haar overlegd kunnen worden (voordat dit bekend werd).

    [ bericht aangepast op 11 sep 2016 - 14:07 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gelieve geen commentaar meer hierop te geven, ik praat het zelf wel met Nikki uit. Het is allemaal een groot misverstand en meer niet. Dit valt gewoon op te lossen.


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.