• Hallo mensen uit Groningen en (wijde) omstreken,

    Er zijn in 2015 twee zeer succesvolle Groningen meetings geweest. Natuurlijk moeten we deze traditie in het nieuwe jaar gewoon voortzetten. Ik zag de afgelopen dagen de topics over meetings op andere plaatsen in het land, dus hier ook alvast een plek om plannen te maken voor het hoge noorden. :Y)

    Waar?
    Groningen, de stad van de aardbevingen en Knol's Koek. We kunnen net als voorgaande keren afspreken op het stadsbalkon (zie mijn prachtige kaart van de eerste meeting) bij het Peerd van Ome Loeks. Dat zou goed te vinden moeten zijn voor iedereen.

    Wat?
    De picknick vorige keer was enorm geslaagd, zelfs al regende het. We zouden zoiets weer kunnen doen en bij goed weer dit keer misschien daadwerkelijk ergens op gras gaan zitten, in plaats van een pleintje bij de universiteit. Er zijn ook altijd wel winkels open, of anders kunnen we gewoon tot sluitingstijd bij de de Hema rondhangen en daarna naar de McDonalds migreren, zoals vorige keren (dat rijmt, dus het moet wel iets goeds zijn). Wij zijn zo vrij als de dikke patatduiven op de Vismarkt.

    Wanneer?
    Zaterdag 15 oktober! We verzamelen om 13:00.

    Wie?
    Zeker
    * Square - Inge - 20 - Geen voorkeur voor datum
    * Krull - Emma - 21 - Geen voorkeur voor datum
    * Tatooine - Marleen - 20 (21 in oktober) - Geen voorkeur voor datum
    * Gibbs - Yoyolandaaaaa - 19 wenkbrauwwiebels - Niet eerder dan mei
    Salaryman - Sam - 24
    Brynjolf - Laura - 22
    * Chomesuke - Daniela - 24 - Voorkeur voor na 6 oktober

    Misschien
    * Dratini - Margot - Tijdloos - Geen voorkeur voor datum
    Genius - Jaq? - ? - Geen voorkeur voor datum
    * Tomcat - Andrea - ? - Hangt van datum af
    (Solemnly - Linde - 15 - Hangt van datum af) > Inactief?
    Bjergsen - Jaimy - 18 (dan waarschijnlijk 19) - Geen voorkeur voor datum

    * = mensen die datumprikker hebben ingevuld/hebben laten weten dat ze de beslissing van de rest afwachten


    Als je (misschien) wilt komen, vul dan alsjeblieft even het volgende lijstje in. ^^
    Naam:
    Leeftijd:
    Ik kom: zeker/misschien
    Heb je al een voorkeur voor een bepaalde periode? Is september/oktober/november goed, of juist totaal niet?


    [ bericht aangepast op 14 okt 2016 - 22:17 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik vond het vorige keer heel gezellig dus wil nu ook wel weer mee. Maar ligt wel aan de datum natuurlijk.
    Ik heet Linde en ik ben 14 (dan 15)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solemnly schreef:
    Ik vond het vorige keer heel gezellig dus wil nu ook wel weer mee. Maar ligt wel aan de datum natuurlijk.
    Ik heet Linde en ik ben 14 (dan 15)


    Yay, leuk dat jij er ook weer bij wilt zijn! ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Naam: Jaimy
    Leeftijd: 18, dan 19 probably
    Ik kom: misschien
    Heb je al een voorkeur voor een bepaalde periode? Is mei/juni goed, of juist totaal niet? Mei/juni is prima voor mij ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bjergsen schreef:
    Naam: Jaimy
    Leeftijd: 18, dan 19 probably
    Ik kom: misschien
    Heb je al een voorkeur voor een bepaalde periode? Is mei/juni goed, of juist totaal niet? Mei/juni is prima voor mij ^^


    Yeah! *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik was dit een klein beetje vergeten, maar ik zal me morgen bezig houden met een datumprikker. Het zou natuurlijk wel handig zijn als we een datum zouden hebben voordat juni voorbij is. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Um, "morgen". Ja hoor, Inge. (krul)

    Anyway, >> de datumprikker <<, voor de mensen die nog geïnteresseerd zijn. :'D

    [ bericht aangepast op 29 maart 2016 - 0:47 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dus het is niet in de zomervakantie?


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Asher schreef:
    Dus het is niet in de zomervakantie?


    Dat ligt er een beetje aan wanneer je zomervakantie begint, want dat is voor mij al eind juni, als het goed is. Maar nee, tenzij iedereen dat heel graag toch zou willen op zich niet, want het is in mijn ervaring altijd enorm lastig om dan iets te plannen omdat de helft telkens op vakantie is. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Dat ligt er een beetje aan wanneer je zomervakantie begint, want dat is voor mij al eind juni, als het goed is. Maar nee, tenzij iedereen dat heel graag toch zou willen op zich niet, want het is in mijn ervaring altijd enorm lastig om dan iets te plannen omdat de helft telkens op vakantie is. ^^


    Oh, oke.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Asher schreef:
    (...)

    Oh, oke.


    Had je het wel graag in de zomervakantie gewild, dan?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Had je het wel graag in de zomervakantie gewild, dan?


    Dat had ik wel fijn gevonden, ja. Maar dat zou inderdaad best lastig geweest zijn met plannen. Idk, ik denk er nog even over na of ik kom.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik ga ook van een afstandje iedereen bekijken. Ik voel me veel te oud voor deze groep :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Goed, dus, we gaan even weer van voren af aan beginnen. De datumprikker die ik had gemaakt is maar door één persoon ingevuld en inmiddels verwijderd (maar het was Linde, geloof ik? applausje voor Linde, graag), wat deels mijn schuld is, want ik had iets meer mijn best kunnen doen om iedereens aandacht te trekken. (krul)

    Daarom hier een nieuwe datumprikker, nog steeds voor 2016. Ik zal vandaag ook naar iedereen die al op de lijst stond een berichtje sturen. Hopelijk hebben jullie ondanks de vertraging nog zin om misschien te komen. :'D

    >>> Klik hier voor de datumprikker <<<


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mijn schema/planning verandert altijd nogal veel, dus ik denk dat het handiger is als jullie een datum kiezen en dan kijk ik of ik kan (:


    I am an idiot, I move.

    Ik woon sinds kort in Amersfoort, dus 't gaat een beetje lastig worden. I'll pass.


    "I shut my eyes in order to see.'